Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
deze middag aan de selfwash was het ook weer van dat. De lokale tuners kwamen ook hun auto's wassen. Stond precies in een discotheek de auto te wassen
Het aangename werd dus aan het onaangename gekoppeld.
Wachten is nooit leuk, maar je had tenminste genoeg om naar te kijken.
Mij zou het zeker niet gestoord hebben. Buiten de boenkboenkmuziek waarschijnlijk...
gisteren stond ik ook aan de self-wash.
naast mij stond een ford focus clipper met dikke bumpers, voor de rest gecleaned en zwarte velgen met flinterdunne banden.
hing mss 2 cm van de grond.
lol, m'n pa heeft er ook mee gereden, maar de breakversie (eigenlijk noemde dat dan de Lancer, maar de eerste helft was allemaal 't zelfde).
Saaiste auto ooit geweest... maar wel populair in die tijd en ook zeer veel in 't wit. Ik reed er echt niet graag mee.
Het aangename werd dus aan het onaangename gekoppeld.
Wachten is nooit leuk, maar je had tenminste genoeg om naar te kijken.
Mij zou het zeker niet gestoord hebben. Buiten de boenkboenkmuziek waarschijnlijk...
ik was al bzig met de auto af te drogen, te stofzuigen en men ruitjes te wassen. Vooral de breed gemeten marina's van dienst stoorden me
Comment