Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier staat menig auto die in het vakblad GR8 het predikaat "mooi" opgespeld zou krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Hier staat menig auto die in het vakblad GR8 het predikaat "mooi" opgespeld zou krijgen...
      GR8 = great

of

GR8 = gracht ?

volgens mij het tweede, al die auto's / dingen mogen van mij in de gracht belanden

Comment

• Ja het staat zo op de cover, ik dacht ook altijd gracht eigenlijk...

"GR8 Street Performance" ->

Comment

• Mja, k'had er nog nooit bij stilgestaan hoe hard het moet zijn om je eigen wagen hier te zien verschijnen...

Elk zijn smaak zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

OMG
            dit ?

Comment

• Geldt er in tuningland dan geen vrije meningsuiting?

Veel van de leden hier (waaronder ook mezelf... kijk gerust in andere tuning topics, alwaar ik regelmatig mijn hoedje afdoe voor sommige projecten)kunnen tuning zéker apprecieren, maar de gevallen die in dit topic aan bod komen zijn meestal wel hopeloze en tevergeefse pogingen om de wagen er beter te laten uitzien, en dat mag dan ook gezegd worden vind ik.

Comment

• e

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                Ik ben nog redelijk rustig op internet.Ik krijg gewoon schijt van jullie,sorry kan er niks aan doen.En er wordt hier echt niet altijd negatief gereageerd op tuning.BV een getunde Golf 4 met BBS velgen ofzo vind ik zelfs schoon
                Ik ben ook voor mhet moto,hoe soberder,hoe beter..
                Begrijp jullie wel langs 1 kant,maar kvind het vooral erg voor de mensen die hun wagen hier zien en wou jullie dat eens laten inzien..Nimand heeft graag slechte reactie's op zijn wagen,jullie dus ook niet en tuners ook niet

peace mannen

Comment

• Tuning vind ik soms ook overdreven, soms echt lelijk. Maar dat is smaak. Ik zie dan soms wagens die zwaar getuned zijn maar zeer mooi. Ik hou niet zo van die stickertjes e.d. Maar subtiele tuning kan soms ook zeer mooi zijn. Het is vooral een kwestie van smaak
                  Just my 2cents

Comment

• Topic cleaned.

@ cali993, felixke, wijle en gijle: welkom op het forum maar gelieve het netjes te houden of er zullen al meteen sancties gaan uitgedeeld worden.

Comment

• Ik ben hier net zo eens in deze topic aant lezen en word hier echt niet goed van!
                      Wat hebben jullie tegen tuning?Ieder zijn hobby en laat ze dan ook in vrede en t gaat er hen heus niet om om te stoeffen of op te scheppen maar ze doen het voor hun eigen omdat ze dat mooi vinden,nie meer of nie minder!
                      Ik vind het zielig dat hier een hobby van iemand anders word zwart gemaakt net alsof jullie hebben niks beters te doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BearRacing Bekijk Berichten
                        Ik ben hier net zo eens in deze topic aant lezen en word hier echt niet goed van!
                        Wat hebben jullie tegen tuning?Ieder zijn hobby en laat ze dan ook in vrede en t gaat er hen heus niet om om te stoeffen of op te scheppen maar ze doen het voor hun eigen omdat ze dat mooi vinden,nie meer of nie minder!
                        Ik vind het zielig dat hier een hobby van iemand anders word zwart gemaakt net alsof jullie hebben niks beters te doen!
                        slaapwel

Comment

• Tis gewoon mijn eerlijke mening die ik geef,nie meer of nie minder!Niemand vind het plezant dat een ander zijn hobby word afgebroken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

hahahahaha,als je wat wil lachen moet je hier zijn

Comment

• Ik kom geregeld eens op deze site en vind soms leuke dingen terug .
                              Maar deze topic spant de kroon in kortzichtige meningen .
                              En juist daarom wilde ik mij eens registreren .
                              Respect heb ik voor zowel de mensen die er wel of niet voor zijn .
                              Akkoord soms zijn er wagens die vragen naar bekritisering "Audi Quatro".
                              Her en der lees ik mensen hun meningen over anderen hun wagens .
                              En eerlijk er zitten toch héél verfoeilijke gedachten tussen hoor .
                              Ikzelf ben ook een Tjoening liefhebber en wat een ander daarvan denkt doet me niks.
                              Mijn wagen staat héél vaak langs de straat en hier en daar krijg ik leuke complimenten.
                              Wat ik zelf ook graag heb, er zijn dan mensen die mijn wagen dan ook niks vinden .
                              Maar dat is elk hun smaak en daar valt niets over te zeggen.
                              Of ik er problemen mee heb nee niet echt want ik ben diegene die er dagdagelijks mee rij.
                              Ik zou zeggen elk zijn hobby en cut the crap want ik vind er hier véél terug .

Grtz

Experience

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk Berichten
                                Ik kom geregeld eens op deze site en vind soms leuke dingen terug .
                                Maar deze topic spant de kroon in kortzichtige meningen .
                                En juist daarom wilde ik mij eens registreren .
                                Respect heb ik voor zowel de mensen die er wel of niet voor zijn .
                                Akkoord soms zijn er wagens die vragen naar bekritisering "Audi Quatro".
                                Her en der lees ik mensen hun meningen over anderen hun wagens .
                                En eerlijk er zitten toch héél verfoeilijke gedachten tussen hoor .
                                Ikzelf ben ook een Tjoening liefhebber en wat een ander daarvan denkt doet me niks.
                                Mijn wagen staat héél vaak langs de straat en hier en daar krijg ik leuke complimenten.
                                Wat ik zelf ook graag heb, er zijn dan mensen die mijn wagen dan ook niks vinden .
                                Maar dat is elk hun smaak en daar valt niets over te zeggen.
                                Of ik er problemen mee heb nee niet echt want ik ben diegene die er dagdagelijks mee rij.
                                Ik zou zeggen elk zijn hobby en cut the crap want ik vind er hier véél terug .

Grtz

Experience
                                ja idd maar wij zeggen ook niet dat alle tjoening wagens lelijk zijn.Heb je misschien foto's van uw wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  ja idd maar wij zeggen ook niet dat alle tjoening wagens lelijk zijn.Heb je misschien foto's van uw wagen?

Dat heb ik zeker hoor en ik zeg niet dat mensen hun mening
                                  niet mogen verkondigen hé maar sommige comments zijn
                                  nogal kortzichtig en niet echt gegrond .....

=>

=>

Die laatste is van gisteren op de F1

Grtz

Experience

Edit : Ik zie het namelijk ook graag sober
                                  Last edited by ; 16/09/2007, 12:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                    Topic cleaned.

@ cali993, felixke, wijle en gijle: welkom op het forum maar gelieve het netjes te houden of er zullen al meteen sancties gaan uitgedeeld worden.
                                    asteblieft, zij mogen afbreken en vernederen, maar als we dan iets terugzeggen, oew dan gaan ze janken we. tss get a life

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door felixke Bekijk Berichten
                                      asteblieft, zij mogen afbreken en vernederen, maar als we dan iets terugzeggen, oew dan gaan ze janken we. tss get a life

Vind ook wel dat er sommige meningen zielig overkomen of zijn deze personen gefrustreerd.
                                      Dit is mijn mening en ja waarschijnlijk zullen er nu mensen zijn die zich geviseerd voelen.

Iedereen heeft zijn eigen smaak en iets afbreken is heel makkelijk.
                                      Der zitten inderdaad wagens tussen die in mijn ogen toch dat niet zijn, maar
                                      das mijn probleem niet

Comment

• slechte smaak is ook smaak.

Comment

Working...
                                        X