Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door felixke Bekijk Berichten
    tss get a life
    Heb ik al.
    Jij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
      Heb ik al.
      Jij?
      yup heb ik al, en khou me nie bezig met achter mun pc andere mensen hun hobby waar ze hart en ziel in steken af te breken. gij hebt mss nen totaal andere hobby, en die breken we toch ook nie af, eender wat het is.

Comment

asteblieft, zij mogen afbreken en vernederen, maar als we dan iets terugzeggen, oew dan gaan ze janken we. tss get a life
        Oorspronkelijk geplaatst door sven..... Bekijk Berichten
        Vind ook wel dat er sommige meningen zielig overkomen of zijn deze personen gefrustreerd.
        Dit is mijn mening en ja waarschijnlijk zullen er nu mensen zijn die zich geviseerd voelen.

Iedereen heeft zijn eigen smaak en iets afbreken is heel makkelijk.
        Der zitten inderdaad wagens tussen die in mijn ogen toch dat niet zijn, maar
        das mijn probleem niet
        Iedereen heeft zijn mening. Of het nu slecht of goed is maar het is de manier waarop dat jullie hier op het forum plots komen binnenvallen dat anders had gekund en nog steeds kan.

Comment

• ik vind dat ook.

Comment

• TOPIC CLOSED

Comment

• done.

Comment

• de laatste dagen zitten er hier veel nieuwe leden met 1 of 2 posts

Comment

• Diddle-ee-doo-done.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                    Iedereen heeft zijn mening. Of het nu slecht of goed is maar het is de manier waarop dat jullie hier op het forum plots komen binnenvallen dat anders had gekund en nog steeds kan.
                    manier hoe jullie ons hier beoordelen kan ook anders é. de pot verwijt de ketel...

Comment

manier hoe jullie ons hier beoordelen kan ook anders é. de pot verwijt de ketel...
                      Een beoordeling kan zowel negatief als positief zijn. Maar blijkbaar vind jij het nodig om enkel de negatieve er tussenuit te halen.
                      Spijtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk Berichten
                        Dat heb ik zeker hoor en ik zeg niet dat mensen hun mening
                        niet mogen verkondigen hé maar sommige comments zijn
                        nogal kortzichtig en niet echt gegrond .....

=>

=>

Die laatste is van gisteren op de F1

Grtz

Experience

Edit : Ik zie het namelijk ook graag sober

voila dit vind ik wel mooi

Comment

• propere bora

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            voila dit vind ik wel mooi
                            Thnx voor het compliment .

@ ArneV idem

@Toerke

Ben jij dan niet begonnen bij een 1ste post ?
                            Je kan u tegen de schenen getrapt voelen
                            maar 'k vind u reactie niet echt dat .....
                            End.

Other subject =>

Maken of kraken is kennelijk gemakkelijk op een forum.
                            Breng toch respect op voor een ander of denk je dat die
                            dat niet omdat je met een originele wagen rondbolt.

Van dit laatste moet ik echt mijn onderschrift maken .

Grtz

Experience

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk Berichten
                              Thnx voor het compliment .

@ ArneV idem

@Toerke

Ben jij dan niet begonnen bij een 1ste post ?
                              Je kan u tegen de schenen getrapt voelen
                              maar 'k vind u reactie niet echt dat .....
                              End.

Other subject =>

Maken of kraken is kennelijk gemakkelijk op een forum.
                              Breng toch respect op voor een ander of denk je dat die
                              dat niet omdat je met een originele wagen rondbolt.

Van dit laatste moet ik echt mijn onderschrift maken .

Grtz

Experience
                              die Polizei sticker waar heb je die gekocht? wil ik ook wel op men BMW

Comment

www.cleaned.be

forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                  waar juist,ik ben daar ook lid

Comment

Op Cleaned kan je die vinden onder de rubriek te koop.
                                    Die sticker verkoopt als zoete broodjes .

Grtz

Experience

Comment

waar juist,ik ben daar ook lid
                                      projects

een paar projecten openen en eens kijken naar enkele leden hun handtekening.
                                      je gaat er veel vinden dien zo'n stickers verkopen

of te koop mss ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                        projects

een paar projecten openen en eens kijken naar enkele leden hun handtekening.
                                        je gaat er veel vinden dien zo'n stickers verkopen

of te koop mss ?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk Berichten
                                        Op Cleaned kan je die vinden onder de rubriek te koop.
                                        Die sticker verkoopt als zoete broodjes .

Grtz

Experience

Merci mannen,ik heb een mail gestuurd om ééntje te bestellen

Comment

Merci mannen,ik heb een mail gestuurd om ééntje te bestellen

is sjiek zo'n stickertje , zeker op u mooi eendje

Comment

Working...
                                          X