Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenda staat nie é , eraf !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenEen beoordeling kan zowel negatief als positief zijn. Maar blijkbaar vind jij het nodig om enkel de negatieve er tussenuit te halen.
Spijtig!
Probeer eens respect te hebben voor een ander zijn werk en alst u nie aanstaat,breekt t dan ook nie af!
Uiteindelijk zegt t meer over jullie dan over ons!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk BerichtenThnx voor het compliment .
@ ArneV idem
@Toerke
Ben jij dan niet begonnen bij een 1ste post ?
Je kan u tegen de schenen getrapt voelen
maar 'k vind u reactie niet echt dat .....
End.
Other subject =>
Maken of kraken is kennelijk gemakkelijk op een forum.
Breng toch respect op voor een ander of denk je dat die
dat niet omdat je met een originele wagen rondbolt.
Van dit laatste moet ik echt mijn onderschrift maken .
Grtz
Experience
ik begonnen ????????????????
waar dat ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BearRacing Bekijk BerichtenTja,raak je een van ons,dan raak je ze meestal allemaal!
Probeer eens respect te hebben voor een ander zijn werk en alst u nie aanstaat,breekt t dan ook nie af!
Er zijn toch fora specifiek voor tuners?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik begonnen ????????????????
waar dat ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenTja, als je geen woord van kritiek kunt verdragen, wat komen jullie hier dan doen?
Er zijn toch fora specifiek voor tuners?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
'K wil je niet tegen de schenen trappen
maar allez ge verstaat mijn punt .
Grtz
Experience
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BearRacing Bekijk BerichtenTja,raak je een van ons,dan raak je ze meestal allemaal!
Trouwens, waarom blijf je enkel hier op het 'overdreven tuning'-topic commentaar leveren? Er zijn hier nog andere positieve tuning-topics geopend maar daar vind ik van jou en je vriendjes geen commentaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenJij weet echt van geen ophouden, hé. En ik heb hier nergens iets afgebroken; ik heb gezegd dat meningen verschillen en dat je je niet alleen door de negatieve kritiek moet geviseerd voelen.
Trouwens, waarom blijf je enkel hier op het 'overdreven tuning'-topic commentaar leveren? Er zijn hier nog andere positieve tuning-topics geopend maar daar vind ik van jou en je vriendjes geen commentaar.
En idd er staan ook positieve reactie's tussen .
Grtz
Experience
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk BerichtenNiet alle tuners zijn even bevriend hoor .
En idd er staan ook positieve reactie's tussen .
Grtz
Experience
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenMag ik zo vrij zijn te vragen door welk forum dit topic eigenlijk bestormd wordt?
En vind je u stelling "bestormen" nu niet een beetje overdreven?
Grtz
Experience
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenToch één iemand waar mee te praten valt.
Allez thnx 'k ga me hier sebiet als Tjoener nog beginnen thuis voelen .
Grtz
Experience
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk BerichtenWaarom zou dit specifiek van 1 forum komen denk je ?
Grtz
Experience
Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk BerichtenAllez thnx 'k ga me hier sebiet als Tjoener nog beginnen thuis voelen .
Grtz
Experience
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk BerichtenWaarom zou dit specifiek van 1 forum komen denk je ?
Grtz
Experience
Als ik de ondertoon in de eerder -daarom niet door u- geplaatste posts goed interpreteer, dan is mijn woordkeuze denk ik niet echt verkeerd te noemen.
Ach wat... we zijn allemaal autoliefhebbers en ik ben er zeker van dat er, zelfs binnen de o zo hechte tuningscene, ook mensen worden uitgelachen voor belachelijke creaties.
Als er hier in het scoopforum een nieuw model wordt voorgesteld, en de meerderheid vindt het slecht dan komen de designers van het merk in kwestie hier ook niet hun beklag doen over "hoeveel werk er eigenlijk wel in zit"
Als het mooi is dan mag dat gezegd worden, als het lelijk is ook! Get over it
Peace and love
Comment
-
heb hier nu een aantal pagina's al gelezen en stel vanalles vast...
vooral dit:
er zijn hier mensen die kritiek geven op wagens die idd op geen zak trekken, zoals half gespoten, half polyester of half uiteen vallend... dat is allemaal wel te verstaan en er zijn veel mensen die dat doen, kan ik best begrijpen... zo'n wagens zijn echter een schande eigenlijk voor 'tjoening' bestempled de worden, dat is zo...
maar ik zie hier ook veel mensen die kritiek geven op wagens die eigenlijk wat overdrven zijn, zoals op die rode polo bijvoorbeeld enzo... het kan misschein je smaak en stijl niet zijn, dat kan ik allemaal best begrijpen, als iets m'n smaak niet is zeg ik dit ook, maar komaan mensen... er wordt hier soms echt gereageerd door mensen die geloof ik een IQ van 12 ofzo hebben, want wat je hier soms leest...dat is pas grappig...
mensen die totaal geen zak weten van wagens of dergelijk en totaal niet snappen wat er eigenlijk gebeurd is met een wagen... begrijpen doe ik dat soms toch niet hoor...
nuja, ik kan eigenlijk maar 1 ding vaststellen, maar een merendeel onder jullie is echt puur vtm... meer is dat gewoon niet...
zonde ... maar waarschijnlijk gewoon typisch?
edit: voor er gezegd wordt eerste post blablabla, wat je hier allemaal leest enzo was voor mij gewoon een reden om mij te registreren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lepez Bekijk Berichtenheb hier nu een aantal pagina's al gelezen en stel vanalles vast...
vooral dit:
er zijn hier mensen die kritiek geven op wagens die idd op geen zak trekken, zoals half gespoten, half polyester of half uiteen vallend... dat is allemaal wel te verstaan en er zijn veel mensen die dat doen, kan ik best begrijpen... zo'n wagens zijn echter een schande eigenlijk voor 'tjoening' bestempled de worden, dat is zo...
maar ik zie hier ook veel mensen die kritiek geven op wagens die eigenlijk wat overdrven zijn, zoals op die rode polo bijvoorbeeld enzo... het kan misschein je smaak en stijl niet zijn, dat kan ik allemaal best begrijpen, als iets m'n smaak niet is zeg ik dit ook, maar komaan mensen... er wordt hier soms echt gereageerd door mensen die geloof ik een IQ van 12 ofzo hebben, want wat je hier soms leest...dat is pas grappig...
mensen die totaal geen zak weten van wagens of dergelijk en totaal niet snappen wat er eigenlijk gebeurd is met een wagen... begrijpen doe ik dat soms toch niet hoor...
nuja, ik kan eigenlijk maar 1 ding vaststellen, maar een merendeel onder jullie is echt puur vtm... meer is dat gewoon niet...
zonde ... maar waarschijnlijk gewoon typisch?
edit: voor er gezegd wordt eerste post blablabla, wat je hier allemaal leest enzo was voor mij gewoon een reden om mij te registreren...
Sta me toe maar daar moet ik nu om lachen. Wat heeft vtm hiermee te maken?
Welkom op het AutoWereld-forum.
Comment
Comment