Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lepez Bekijk Berichten
    heb hier nu een aantal pagina's al gelezen en stel vanalles vast...

vooral dit:

er zijn hier mensen die kritiek geven op wagens die idd op geen zak trekken, zoals half gespoten, half polyester of half uiteen vallend... dat is allemaal wel te verstaan en er zijn veel mensen die dat doen, kan ik best begrijpen... zo'n wagens zijn echter een schande eigenlijk voor 'tjoening' bestempled de worden, dat is zo...

maar ik zie hier ook veel mensen die kritiek geven op wagens die eigenlijk wat overdrven zijn, zoals op die rode polo bijvoorbeeld enzo... het kan misschein je smaak en stijl niet zijn, dat kan ik allemaal best begrijpen, als iets m'n smaak niet is zeg ik dit ook, maar komaan mensen... er wordt hier soms echt gereageerd door mensen die geloof ik een IQ van 12 ofzo hebben, want wat je hier soms leest...dat is pas grappig...
    mensen die totaal geen zak weten van wagens of dergelijk en totaal niet snappen wat er eigenlijk gebeurd is met een wagen... begrijpen doe ik dat soms toch niet hoor...

nuja, ik kan eigenlijk maar 1 ding vaststellen, maar een merendeel onder jullie is echt puur vtm... meer is dat gewoon niet...

zonde ... maar waarschijnlijk gewoon typisch?

edit: voor er gezegd wordt eerste post blablabla, wat je hier allemaal leest enzo was voor mij gewoon een reden om mij te registreren...
    En zeg dan eindelijk eens op welk forum deze url de ronde doet aub ?

Kleine moeite hoor voor de leden hier om zich op elk denkbaar tuning-forum te registreren en daar de boel te komen bashen. Maar doen ze het?
    Ik dacht het niet
    Ik heb me trouwens al de hele tijd kunnen inhouden om geen opmerkingen te maken over het IQ van sommige mensen, maar hier geef jij wel een zeer goeie voorzet...

Verdwijn in de schaduw van uw grote ezelsoren

Comment

• /Off topic modus aan

Stop gewoon met te reageren en discussie aan te gaan.
      Raak een van ons dan raak je ons allemaal --> jaaahh allemaal goed en wel
      Maar door te reageren op die kinkels komt er hier zoveel offtopic dat binnenkort het hele topic gewoon gesloten wordt. En wie is er dan gelukkig. Buiten die pummels die er niet tegen kunnen dat onze humor gaat over een lid van hun "bende"...
      Gelukkig dat ik hier nog nooit met nen hollander gelachen heb, beeld u in dat die hier allemaal stonden
      "raak je een van ons, dan raak je ons allemaal"
      (was't maar.... 1 kogel zou veel oplossen)

En nu liefst allemaal terug on topic
      KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
        /Off topic modus aan

Stop gewoon met te reageren en discussie aan te gaan.
        Raak een van ons dan raak je ons allemaal --> jaaahh allemaal goed en wel
        Maar door te reageren op die kinkels komt er hier zoveel offtopic dat binnenkort het hele topic gewoon gesloten wordt. En wie is er dan gelukkig. Buiten die pummels die er niet tegen kunnen dat onze humor gaat over een lid van hun "bende"...
        Gelukkig dat ik hier nog nooit met nen hollander gelachen heb, beeld u in dat die hier allemaal stonden
        "raak je een van ons, dan raak je ons allemaal"
        (was't maar.... 1 kogel zou veel oplossen)

En nu liefst allemaal terug on topic
        1 : Tuners zijn niet allemaal bevriend met elkaar.
        2 : Ik dacht dat enkel kinkels zo'n taal gebruik hanteren.
        3 : Mja weinig op te zeggen dan dat je nu zelf bezig bent.
        4 : In u ogen kan dit mss een oplossing zijn , open staan voor
        een beschaafde discussie is mss ook een optie , niet?

En dan heb je nog van soorten ook

1 : Tuning => tuner
        2 : Tjoener => de allom gekende Johny die de straten afschuimt met zijn sticker mobiel .

bij deze ....

Grtz

Experience
        Last edited by ; 17/09/2007, 18:31.

Comment

• bij deze... ON-TOPIC!

Elk volgend off-topic bericht wordt sowieso verwijderd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
            bij deze... ON-TOPIC!
            Idd back on-topic

Comment

• ja, on-topic:

wat vinden jullie hier van:

overdreven of niet?

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• kvin van niet !
                die focus ernaast wel (wat k nu maar kan zien hé)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  ja, on-topic:

wat vinden jullie hier van:

overdreven of niet?
                  die angel eyes vind ik net wat te wanna be BMW maar voor de rest is het wel proper gedaan voor een paar honderd euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    die angel eyes vind ik net wat te wanna be BMW maar voor de rest is het wel proper gedaan voor een paar honderd euro
                    Zotje al op de hoogte van de prijzen van Keskin ???? :p lol.
                    Neen ik vind die wel gaan hoor integenstelling tot vele andere .
                    Kortom beter een auto die niet iedereen smaakt dan ene
                    die niet afgewerkt rondbolt .

Grtz

Comment

• zijn die velgen wel legaal?
                      komen uit de kassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk Berichten
                        Zotje al op de hoogte van de prijzen van Keskin ???? :p lol.
                        Neen ik vind die wel gaan hoor integenstelling tot vele andere .
                        Kortom beter een auto die niet iedereen smaakt dan ene
                        die niet afgewerkt rondbolt .

Grtz
                        jep 4x 17" Keskin velgen inclusief band 1200 € . Al op de hoogte van de prijzen van Borbet,BBS of DPE ?

Comment

• edit:
                          jarno, zwijg

Comment

jep 4x 17" Keskin velgen inclusief band 1200 € . Al op de hoogte van de prijzen van Borbet,BBS of DPE ?
                            Dat is nu niet bepaald een aantal euro'tjes hé ...

Ja ze ben een beke op de hoogte van de velgen prijzen

BBS RS-GT

Inch 18 prijs € 3765,-

Inch 19 prijs € 4319,-

Inch 20 prijs € 5040,-
                            Last edited by ; 17/09/2007, 21:03.

Comment

• [quote=Experience;2143710]Dat is nu niet bepaald een aantal euro'tjes hé ...
                              [quote]

das toch vrij goedkoop voor velgen?

voor "veel" velgen betaal je 1200 PER velg

Comment

Dat is nu niet bepaald een aantal euro'tjes hé ...

Ja ze ben een beke op de hoogte van de velgen prijzen

BBS RS-GT

Inch 18 prijs € 3765,-

Inch 19 prijs € 4319,-

Inch 20 prijs € 5040,-
                                1200 € is niet echt véél geld voor velgen met banden.Voor sommige replica's betaal je zelfs als meer

Comment

1200 € is niet echt véél geld voor velgen met banden.Voor sommige replica's betaal je zelfs als meer
                                  Dat zien er mij niet echt replica's uit .
                                  En idd op een band kan je besparen...
                                  Maar 'k snap niet echt waarom een replica meer zou kosten
                                  dan de echte merken ......

Grtz

Comment

Dat zien er mij niet echt replica's uit .
                                    En idd op een band kan je besparen...
                                    Maar 'k snap niet echt waarom een replica meer zou kosten
                                    dan de echte merken ......

Grtz
                                    Ik persoonlijk zal nooit besparen op bandenkeuze.

Comment

En toch valt het voor hoor .
                                      Nu elk spendeerd naar zijn/haar budget.
                                      En men kiest nog steeds tot in hoever men daar
                                      wil in gaan hé . Maar idd sommige mensen letten er toch op .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk Berichten
                                        ik ook niet.
                                        banden zijn de enige dingen die u in contact houden met de weg.
                                        daar bespaar ik liever niet voor

Comment

Tuurlijk en héél spijtig dat er mensen zijn die daar wel op besparen; daarom dat ik ook 'persoonlijk' schreef in mijn vorige post.

Comment

Working...
                                          X