Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze vond ik toevallig ook op internet, van iemand uit Kaulille:

overdreven of niet?

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Neen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
        Deze vond ik toevallig ook op internet, van iemand uit Kaulille:

overdreven of niet?
        dit is wel nice

Comment

• eigenlijk wel he.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Neen.

Zo zo zo uit Lendelede ik ben van Izegem en ben wekelijks in Lendelee .

Comment

overdreven of niet?
              Ik ben van Kaulille
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk Berichten
                Zo zo zo uit Lendelede ik ben van Izegem en ben wekelijks in Lendelee .
                Voorwat?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

overdreven of niet?
                  overdreven is het niet. Maar een te grote voorbumper t.o.v de rest van de wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
                    overdreven is het niet. Maar een te grote voorbumper t.o.v de rest van de wagen
                    ²²²²²

Comment

• is een onderschort van esquiss dacht ik.
                      zijn normaal gezien nog zijskirts en achterschort bij. (met centrale uitlaat)
                      maar die voorpsoiler is idd knap.

Comment

• Bij deze is het geheel af met de zijschorten en achterbumper en dat maakt het wel mooi.

Comment

• Zelfs meegespoten stootranden zouden niet misstaan op die blauwe clito

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Zelfs meegespoten stootranden zouden niet misstaan op die blauwe clito
                            Meegespoten stootranden zijn altijd mooier.

Comment

• niet slecht.
                              Alleen jammer daer geen zijschorten zijn en bijpassende achterbumper.
                              er is een te groot verschil tussen de voorbumper en de rest.
                              maar ge moet ergens mee beginnen

Comment

• Die clio moet gewoon de volledige bodykit krijgen, nu rijdt hij wel een beetje fout rond zo met enkele de voorskirt.

dit heb ik vandaag gezien.

ja ik kan niet goed foto's maken terwijl ik fiets

Let vooral op de voorbumper, je kan gewoon door een "intake" de stoep zien

Comment

• Damn, alle fun gemist

Voor alle nieuwe tuners en tjoeners, welkom

Comment

• google + tjoening =

Comment

ja, on-topic:

wat vinden jullie hier van:

overdreven of niet?
                                      dit is mijn eerste wagen, keskins hebben me idd rond de 1200€ gekost, maar ik wou deze hebben!
                                      borbet ligt in dezelfde prijsklasse, bbs of dpe is dan a klasse duurder, maar dan meer voor op nen klasse (duurdere) wagen zoals bmw vind ik.
                                      als ge dit overdreven vind dan snap ik het niet, tenigste da veranderd is, is de grille en velgen, en verbreedt achteraan (gsi heeft deze bumpers en motorkap standaard).
                                      dat de lichten wa na de bmw look gaan is te begrijpen, en das a smaak.
                                      ps em heeft a pakske meer gekost dan "enkele 100€", en had toen alles zelf gedaan buiten het spuitwerk.
                                      voor de geintereseerden zo ziet ie er nu uit
                                      Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

of jullie het nu zo of zo vinden gaak me niets van aantrekken, tis voor mezelf da ik het doe, en ik moe er mee rijden é.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door felixke Bekijk Berichten
                                        dit is mijn eerste wagen, keskins hebben me idd rond de 1200€ gekost, maar ik wou deze hebben!
                                        borbet ligt in dezelfde prijsklasse, bbs of dpe is dan a klasse duurder, maar dan meer voor op nen klasse (duurdere) wagen zoals bmw vind ik.
                                        als ge dit overdreven vind dan snap ik het niet, tenigste da veranderd is, is de grille en velgen, en verbreedt achteraan (gsi heeft deze bumpers en motorkap standaard).
                                        dat de lichten wa na de bmw look gaan is te begrijpen, en das a smaak.
                                        ps em heeft a pakske meer gekost dan "enkele 100€", en had toen alles zelf gedaan buiten het spuitwerk.
                                        voor de geintereseerden zo ziet ie er nu uit
                                        Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

of jullie het nu zo of zo vinden gaak me niets van aantrekken, tis voor mezelf da ik het doe, en ik moe er mee rijden é.
                                        moh, wat een toeval!

ik vind de getrokken bandjes achteraan echt overdreven. Onveilig ook. En een indruk van willen en niet kunnen. De voorkant is wel mooi. Al heb ik slechte herinneringen aan zo'n astraatjes.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

moh, wat een toeval!

ik vind de getrokken bandjes achteraan echt overdreven. Onveilig ook. En een indruk van willen en niet kunnen. De voorkant is wel mooi. Al heb ik slechte herinneringen aan zo'n astraatjes.
                                          banden zijn idd wa getrokken achteraan, maar niet onveilig, gaat net nog, navraag gedaan bij 4 bandencentrales, en da wast max (oft min) dak mocht leggen. kga nie met mun leven of da van andere spelen omdak getrokken bandjes wil.

Comment

Working...
                                          X