Staan er op die velgen ook porsche emblemen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeken Bekijk Berichten...en dan die airrides Levensgevaarlijk!...
Beste Tommeken,
Waarom denk jij dat airride gevaarlijk is?
Comment
-
Euh ik weet zeker waar ik over spreek.Heb 5 jaar in de tuning gewerkt tot ikzelf ontslag heb genomen omdat het gezaag van die gasten mij teveel werd.Het mag niets kosten maar het moet er wel stoer en blits uitzien.En ik heb heel wat levensgevaarlijke zaken gezien.En over airride?Waarom is airride niet toegelaten in het verkeer?Al eens een wagen met airride perfect kunnen uitlijnen?Al eens een bocht tegen hogere snelheid moeten nemen met een airride?Al eens onverwachts moeten uitwijken?Maar er rijden er honderden mee rond.Wat als er een ongeluk gebeurd?Wat als er slachtoffers vallen?De verzekering lacht eens en kleedt u volledig uit.Gedaan met het schoon leven.
Is het normaal dat een bepaald automerk fortuinen investeerd in ontwikkeling en dat sommigen voor een paar duizend euro van hun wagen een supersportwagen willen van maken?Mercedes heeft 1.5 miljard euro ontwikkeling gestoken in de vorige C-klasse en ne'n jonge gast met veel poen steekt daar dan airride onder, 19" velgen, smeert de deurklinken dicht, maakt ALLE venster donker, een zonneband van een meter hoog enzovoort.En dan woorden geven van mijne wagen trekt in 4 seconden naar 100 km/uur en ik heb er al zelf 290 km/uur met gereden.En als hij start ne'n dikke 220CDI volle diesel Zelf gezien op mijn vorig werk.Wel blits zo een verneukte (oeps sorry voor het woord) mercedes.
Ach het is een eeuwige discussie over heel de tuning met zijn voor- en tegenstanders.Zal altijd wel zo blijven.Persoonlijk mogen ze nog duizendmaal zo streng ertegen optreden.Maar velen zullen daar wel anders over denken.Eigenlijk is het wel straf.Onder de tuners is het constant ruzie en de BIG CHIEF van de TUNINGSCENE is daar koploper in
Als het niet mag moeten de moderators het verwijderen maar hier is een prachtige link hoe tuners over elkaar bezig zijn (vooral pagina 7 is AF) http://www.tuned-belgium.com/forum/v...er=asc&start=0
Zegt volgens mij toch genoeg hoe de zaken in de tuningscene lopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeken Bekijk BerichtenEuh ik weet zeker waar ik over spreek.Heb 5 jaar in de tuning gewerkt tot ikzelf ontslag heb genomen omdat het gezaag van die gasten mij teveel werd.Het mag niets kosten maar het moet er wel stoer en blits uitzien.En ik heb heel wat levensgevaarlijke zaken gezien.En over airride?Waarom is airride niet toegelaten in het verkeer?Al eens een wagen met airride perfect kunnen uitlijnen?Al eens een bocht tegen hogere snelheid moeten nemen met een airride?Al eens onverwachts moeten uitwijken?Maar er rijden er honderden mee rond.Wat als er een ongeluk gebeurd?Wat als er slachtoffers vallen?De verzekering lacht eens en kleedt u volledig uit.Gedaan met het schoon leven.
Is het normaal dat een bepaald automerk fortuinen investeerd in ontwikkeling en dat sommigen voor een paar duizend euro van hun wagen een supersportwagen willen van maken?Mercedes heeft 1.5 miljard euro ontwikkeling gestoken in de vorige C-klasse en ne'n jonge gast met veel poen steekt daar dan airride onder, 19" velgen, smeert de deurklinken dicht, maakt ALLE venster donker, een zonneband van een meter hoog enzovoort.En dan woorden geven van mijne wagen trekt in 4 seconden naar 100 km/uur en ik heb er al zelf 290 km/uur met gereden.En als hij start ne'n dikke 220CDI volle diesel Zelf gezien op mijn vorig werk.Wel blits zo een verneukte (oeps sorry voor het woord) mercedes.
Ach het is een eeuwige discussie over heel de tuning met zijn voor- en tegenstanders.Zal altijd wel zo blijven.Persoonlijk mogen ze nog duizendmaal zo streng ertegen optreden.Maar velen zullen daar wel anders over denken.Eigenlijk is het wel straf.Onder de tuners is het constant ruzie en de BIG CHIEF van de TUNINGSCENE is daar koploper in
Als het niet mag moeten de moderators het verwijderen maar hier is een prachtige link hoe tuners over elkaar bezig zijn (vooral pagina 7 is AF) http://www.tuned-belgium.com/forum/v...er=asc&start=0
1. je moet niet iedereen over dezelfde kam scheren;
2. Hoe enkele rotte appels het voor de rest kunnen verpesten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeken Bekijk Berichten... en de BIG CHIEF van de TUNINGSCENE ...
hoe wordt ge daar nu big chief in
en wie is dat dan wel?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
hoe wordt ge daar nu big chief in
en wie is dat dan wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenja, je moest maar eens op een knopke duwen als je aan't rijden bent!!!
ooit al nen keer hoort dat camions ook op luchtbalgen rijden, verder kijken dan jullie neus lang is
[/quote]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeken Bekijk BerichtenEuh ik weet zeker waar ik over spreek.Heb 5 jaar in de tuning gewerkt tot ikzelf ontslag heb genomen omdat het gezaag van die gasten mij teveel werd.Het mag niets kosten maar het moet er wel stoer en blits uitzien.En ik heb heel wat levensgevaarlijke zaken gezien.En over airride?Waarom is airride niet toegelaten in het verkeer?Al eens een wagen met airride perfect kunnen uitlijnen?Al eens een bocht tegen hogere snelheid moeten nemen met een airride?Al eens onverwachts moeten uitwijken?Maar er rijden er honderden mee rond.Wat als er een ongeluk gebeurd?Wat als er slachtoffers vallen?De verzekering lacht eens en kleedt u volledig uit.Gedaan met het schoon leven.
Comment
-
waarom is airride in Nederland dan wel legaal??? daar geraak je zonder probs door de keuring met airride...
je geraakt daar ook door de keuring als je wagen op 0,5 cm van de grond ligt....
enige wat je kan krijgen is een boete voor het wegdek te beschadigen (is effectief zo ) dus als ze je in den donker zien rijden, en er komen gensters vanonder je wagen, kunnen ze je een boete geven van enkele euro's voor het beschadigen van het wegdek
Comment
-
Wat heeft de ontwikkeling van een kamion gekost + een kamion is gemaakt om zware vrachten te vervoeren + een kamion rijdt niet tegen 120 km/uur of meer door een bocht enzovoort
Dat ik gestopt ben met te werken in de tuningsector is omdat de meesten veel of alles willen voor geen geld en commentaar hebben op iedereen behalve hun eigen.
De 996 turbo op airride die in GR8 heeft gestaan had inderdaad airride.Stond op ITS te koop.Koper heeft direct de airride er onderuit gedaan en een volledige nieuwe ophanging door techart laten plaasten.Met de airride was niet te rijden.Airride baanvaster dan een originele ophanging van een 996 turbo Dan raad ik u aan om eens met een "originele" 996 turbo mee te rijden.
Wie zich de "big chief van de tuningscene" waant zal iedereen wel weten als je de link van mijn vorige post volgt.Maar namen noemen mag niet want dat is tegen de wet van de privacy of toch zoiets.
En ik veralgemeen niet.Elke tuner is geen tjoener.Maar ik merk alleen op dat hun gedrag verandert als ze in hun blitse tuningwagen met dreunende bassen zitten.Als op een zonnige namiddag op een terrasje dezelfde tuningwagen dertig keer voorbijrijd en telkens de glazen op de tafel rammelen?En dan stoppen daar ineens een aantal tuningwagens en staan daar hun toerentalbegrenzer te testen En owee als je dan vriendelijk gaat vragen het iets rustiger aan te doen.En voor we weer hopeloos gaan discussiëren het waren gekende tuningwagens uit "het milieu".
Maar genoeg gezeverd over airride.De topic is hier overdreven tuning dus gaan we daar maar verder op in.Wie zich geroepen voelt kan een andere topic over pro en contra airride plaatsen.
Comment
-
gevonden!!
Wij hebben geen achterbank... Maar wel nen daily drive (de Ford Cougar).
Trouwens als je het VTM forum eens naleest merk je hoe er soms gelachen wordt met opgezette auto's, maar er wordt door sommige ook met andere hobby's gelachen zulle.
Comment
-
die mannen zijn strijk liggen!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenStaan er op die velgen ook porsche emblemen?
Hij moet van regio gentbrugge, destelbergen,... zijn, heb hem al enkele keren gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door felixke Bekijk Berichtenje moet eens je stuur overdraaien naar links als je aant rijden bent, ze gebruiken da enkel als em stil staat om hem plat op de grond te leggen é
ooit al nen keer hoort dat camions ook op luchtbalgen rijden, verder kijken dan jullie neus lang is
Dude, ik heb zelf lang genoeg tussen de tuners gezeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
m/o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenBeste Tommeken,
Waarom denk jij dat airride gevaarlijk is?Oorspronkelijk geplaatst door Tommeken Bekijk BerichtenDe 996 turbo op airride die in GR8 heeft gestaan had inderdaad airride.Stond op ITS te koop.Koper heeft direct de airride er onderuit gedaan en een volledige nieuwe ophanging door techart laten plaasten.Met de airride was niet te rijden.Airride baanvaster dan een originele ophanging van een 996 turbo Dan raad ik u aan om eens met een "originele" 996 turbo mee te rijden.
Comment
Comment