Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
--------- Soms vraag ik me echt af waarom jullie je dit allemaal aantrekken.
Als je veranderd val je op, voor de een is het mooi, voor de ander een doorn in het oog.
En btw, het IQ van een gemiddelde vtm kijker evenaart zijn pk-verhouding van hun gezinswagen. Waarschijnlijk zal dit nooit of zelden boven de 85 pk geraken.
grtz
---------
Moeten zij juist zeggen... veel show en no go...
Het valt me op hun forum in dat threadje vooral op dat diegenen die het meest over het iq-niveau zitten te lullen (alsof het hunne zo veel hoger is dan dat van de gemiddelde vtm-kijker en volgens hen logischerwijs ook van diegenen die een forum bezoeken dat op een servertje draait van de vtm-groep) zelf de meeste moeite doen om te bewijzen dat ze weinig iq hebben door veel fouten te typen. Ze kennen nog niet eens de spellingsregels. En dan maar afgeven op een iq-niveau
Ja echt he, met dat VTM gedoe hebben die tjoeners ons eigenlijk wel ferm bij ons pietje
bwoaah ... opnieuw een bewijs van HUN IQ:
wij zijn vtm'ers omdat we al op hun servers gepost hebben.
Awel dan zijn zij walen omdat ze al in de Ardennen gereden hebben. Awoeoeoeoe!
Binnenkort verdwijnen ze wel weer naar hun eigen hol... Ik denk niet dat ze hier hun gading vinden in standaard VTM-bakken met max. 85pk
Verdorie te laat: de horoscoop op vtm is net gedaan...
iemand naar Diksmuide geweest gisteren? 't was daar aan de autokeuring ook ferme tuningshow. Maar 'k mocht niet efkes stoppen van haar om te kijken, 't was te veel niet-vtm-kijkers-gehalte
(en we kregen er niet op tijd onze 2 vtm-stickers van de kofferklep)
Die bovenste Civic is uit Tienen, herken de nr-plaat en het volledige geheel van de auto
ik kom hem bijna dagelijks tegen als hij voor zijn thuis aan't parkeren is
ik ben VERSLAAFD aan tuning! Amper 14 jaartjes (euhm.... Even verbeter: binnen 3 maanden 15) en laat al bijna 4 jaar allerhande kwijlbakken mijn hersenpan binnnen. En ik ben serieus veranderd in al diene tijd hoor! Eerst wast margi tuning forever, daarna jap tuning en nu ist veranderd naar the one and only tuning: hoogwaardige projecten. Wat ik daarmee bedoel: smaakvolle gekozen veranderingen die zo'n beetje de wagen van gepeupel naar koningsklasse verheffen. Perfecte afwerking, geen stukken met een goedkope uitstraling en ik moet altijd het 'wtf' feeling hebben. Zoals je ziet ben bijna 15 en heb een al bijzondere dure tuningsmaak ontwikkeld.. (slecht voor de bankreking later Ben nu al aan het sparen voor ne wrakske die ik van kotslelijk naar elegant en stijlvol wil omzetten in een tijdspannen van zo'n 6 jaar (tijd genoeg he!
nu nog ne beige of rood lederen/alcantara interieurke, lichtjes getinte achterruiten en zo glad maken als een paling met een snotneus (het enigste wat echt moet blijven van mij is een voorziening voor een nummerplaathouder, een mogelijkheid om de deur te openen en wat koeling om nie met een opgeblazen motor te staan.
Comment