Oorspronkelijk geplaatst door Daan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xanthos Bekijk Berichtenik ben VERSLAAFD aan tuning! Amper 14 jaartjes (euhm.... Even verbeter: binnen 3 maanden 15) en laat al bijna 4 jaar allerhande kwijlbakken mijn hersenpan binnnen. En ik ben serieus veranderd in al diene tijd hoor! Eerst wast margi tuning forever, daarna jap tuning en nu ist veranderd naar the one and only tuning: hoogwaardige projecten. Wat ik daarmee bedoel: smaakvolle gekozen veranderingen die zo'n beetje de wagen van gepeupel naar koningsklasse verheffen. Perfecte afwerking, geen stukken met een goedkope uitstraling en ik moet altijd het 'wtf' feeling hebben. Zoals je ziet ben bijna 15 en heb een al bijzondere dure tuningsmaak ontwikkeld.. (slecht voor de bankreking later Ben nu al aan het sparen voor ne wrakske die ik van kotslelijk naar elegant en stijlvol wil omzetten in een tijdspannen van zo'n 6 jaar (tijd genoeg he!
zo moet het dus niet
zo dus wel :
nu nog ne beige of rood lederen/alcantara interieurke, lichtjes getinte achterruiten en zo glad maken als een paling met een snotneus (het enigste wat echt moet blijven van mij is een voorziening voor een nummerplaathouder, een mogelijkheid om de deur te openen en wat koeling om nie met een opgeblazen motor te staan.
Comment
-
Comment
-
-
-
De Rolls van de euromillions reclame
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDe Rolls van de euromillions reclame
ok toch wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenis da niet van euromillions ?
ok toch wel
Volgende de site van euromillions rijd die rolls hier echt rond
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa, zijde die nog nergens tegen gekomen??
Volgende de site van euromillions rijd die rolls hier echt rond
http://www.euromillions.be/show.aspx...eid=misc/rolls
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenjij moet dringend leren relativeren.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment