Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E93 iDrive iPod Video in

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW E93 iDrive iPod Video in

Guys,

Mijn E93 komt begin April binnen, en denk eraan volgende te installeren:
    • NavTV NAV-INBMW3 met 2x video-in, 1x achteruitrijcamera in.
    • Dension Gateway 500 met USB, Aux-in en iPod aansluiting
    • iPod 6th generation 160Gb
    • iPod Component AV Cable
    De iPod wordt via de Component AV Cable aan de NavTV module gekoppeld, waardoor video kan worden weergegeven op het originele iDrive scherm, ook tijdens het rijden.. Het geluid voor videoweergave wordt via de bijkomende Aux-in van de Dension Gateway aangesloten. Verder is de iPod via de iDrive te bedienen, waardoor deze onzichtbaar in het handschoenenvak kan worden gemonteerd. De USB aansluiting van de Dension komt op de plaats waar de OEM USB connector hoort te zitten, en de originele Aux-In blijft ook behouden... Een achteruitrijcamera komt er mogelijk ook bij, als dit mijn visuele PDC niet verstoort, dus op het rechter gedeelte van het splitscreen...

Dit alles gaat me niet veel meer kosten dan de kostprijs van de OEM USB + OEM CD-Lader...

Als iemand ervaring heeft met één van deze componenten wil ik het graag horen...
    Last edited by Individualizer; 21/02/2008, 13:35. Reden: typo
    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
    Guys,

Mijn E93 komt begin April binnen, en denk eraan volgende te installeren:
    • NavTV NAV-INBMW3 met 2x video-in, 1x achteruitrijcamera in.
    • Dension Gateway 500 met USB, Aux-in en iPod aansluiting
    • iPod 6th generation 160Gb
    • iPod Component AV Cable
    De iPod wordt via de Component AV Cable aan de NavTV module gekoppeld, waardoor video kan worden weergegeven op het originele iDrive scherm, ook tijdens het rijden.. Het geluid voor videoweergave wordt via de bijkomende Aux-in van de Dension Gateway aangesloten. Verder is de iPod via de iDrive te bedienen, waardoor deze onzichtbaar in het handschoenenvak kan worden gemonteerd. De USB aansluiting van de Dension komt op de plaats waar de OEM USB connector hoort te zitten, en de originele Aux-In blijft ook behouden... Een achteruitrijcamera komt er mogelijk ook bij, als dit mijn visuele PDC niet verstoort, dus op het rechter gedeelte van het splitscreen...

Dit alles gaat me niet veel meer kosten dan de kostprijs van de OEM USB + OEM CD-Lader...

Als iemand ervaring heeft met één van deze componenten wil ik het graag horen...
    De dension gtwy 500 voor BMW heb ik al verschillende keren geplaatst en werkt zeer goed (snel ook te bedienen via i drive). Met de NAV Tv heb ik geen ervaring (toch niet in de nieuwe generatie BMW's)

Comment

update:
      1. De NavTV NAV-INBMW3 zal er niet komen, Dension heeft een nieuwe AVR module aangekondigd:

"AVR: the multi-source video solution
        This new accessory for GW 500 allows you to watch video on your car's original screen or on a display installed in the back seat. Control iPod video from the radio or steering wheel and select various sources for the front and back, e.g. USB music for driver and iPod or DVD for passenger. More details and launch date coming soon."

2. Voor achteraan heb ik een Philips PET835 8.8" TV met DVD-speler en DVB-T tuner gekocht. Aangesloten op bovenvermelde AVR module kan ik dan tegelijk iPod-video-beeld zien op het Navi scherm en de monitor achterin. Ook de uitgang van deze tv kan gebruikt worden om het DVD of DVB-T beeld naar het voorste scherm door te sturen.

Soms worden je dromen dus aanhoord!
      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

en werkt het al?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          en werkt het al?
          is nog steeds niet uit hoor ...

Comment

Keep us posted

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 080903k
              在技术条件允许的前提下透光云石,购得乐将在其义务范围内尽可能保证您在使用购得乐网上商城购物过程中提交的必要信息能够安全 传输。透光云石同时购得乐将对您所提供的资料进行严格的管理及保护,并在必要时委托专业技术人员代为对该类资料进行电脑处 理,透光云石以符合相应需求。如本网站将电脑处理之通知送达予您,而您未在通知规定的时间内主动提出异议透光云石本网站将推定您已同意。但您仍然有权随时请求停止电脑处理透光云石,本网站为您提供相关服务
              在其义务范围内尽可能保证 OFF!

Comment

Working...
              X