Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoeveel pk's heeft iedere wagen? Niet min volgens mij...
de IV ging oorsponkelijk draaien op 400pk maar daar zit hij ondertussen al boven(1.8T met GT35-turbo en G-lader) op 2.2 bar zit hij aan 435pk, 2.5bar zorgt voor 515pk en dat is nog lang niet het maximale wat de turbo aankan (maar hij gaat het hier op houden, rijbaarheid enzo)...
oohja, maximum toerental is 9000...
de IV ging oorsponkelijk draaien op 400pk maar daar zit hij ondertussen al boven(1.8T met GT35-turbo en G-lader) op 2.2 bar zit hij aan 435pk, 2.5bar zorgt voor 515pk en dat is nog lang niet het maximale...
Corrado krijgt ook 1.8T met g-lader
Van de III vind ik helaas ook geen foto's meer
Zijn dat dan G-laders zoals op de G60 of worden die dingen nog gemaakt door de een of andere tuner?
En 515 pk uit een 1.8 is redelijk zot...
Toch nog een klein beetje extra info over de grijze III gevonden
na even een tijdje met roy koenen gepraat te hebben over zijn golf 4,(hij hoopt hem volgend jaar klaar te hebben)de corrado van jeroen(under construction)viel mijn oog natuurlijk op de golf 3 kitcar die er stond..
het nieuwe speeltje van de baas formuleerde roy het..
het apperaat ziet er beestachtig uit.
uitgerust met een complete kooi,uitgebouwde wielkasten en enorme remschijven in combinatie met een 16v g60 motor moet hij volgend jaar klaar zijn..
op de werkbank lagen ook de nodige mooie dingetjes.....
vw motorsport remschijven.8 zuiger remklauwen en turbonetics turbo om maar even iets op te noemen.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Een familielid van mij in Colombia heeft een Golf MK1 GTI gekocht, en is nog op zoek naar de originele pookknop (zwarte golfbal). Is dat nog ergens te verkrijgen?
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Na de Golf IV van Jeroen Dik even wat info posten over Carlo Hulsen, nog een VW-tuning-wonder
Zijn setup voor 2008 is klaar om in zijn Golf II te gooien...
Onderblok van een 2.0 FSI met 20VT-kop en bi-turbo, max rpm boven de 9000 toeren, 635 pk
speclist:
Onderblok Type: 2.0L TFSI
Inhoud: 2008 cc
Boring: 83,0mm
Slag: 92,8 mm
Compressie: 7,9:1
Zuigers: JE
Drijfstangen: "Custome made" H-profiel
Drijfstang lagers: race versie
Kop
Aantal kleppen: 20 (in 12 / uit
Klepstoters: mechanisch, CatCams
Nokkenassen: 284 in/ 274 uit, CatCams
Opmerkingen: kop geflowd, klepzittingen vergroot
Comment