Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
    ik ken al die auto's van zien op meetings en van op cleaned. ferm !
    uwn ibi is ook geslaagd !

dank u, persoonlijk doe ik niet veel meets.
    en de ibi zit nu op een doodspoor, weet niet echt meer wat ik ga doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
      dank u, persoonlijk doe ik niet veel meets.
      en de ibi zit nu op een doodspoor, weet niet echt meer wat ik ga doen
      doodspoor ? wat is er ?

Comment

doodspoor ? wat is er ?

wel huidige set up ben ik beu, velgen zijn normaal verkocht, men kw var 1 is zodanig versleten dat garantie niet helpt, dus moet al nieuwe kopen, standaard boxen zijn kapot( ziekte van ibiza), allemaal veel geld dus en volgend jaar nog studeren, dus budget is ook niet alles huidig plan is nieuwe schroefkit, cheap speakers en tt parabool velgen, maar zover zijn we nog niet

Comment

• TA TECHNICS schroefkit, daar ben ik tevreden van. en kost echt niet veel !

velgen, verbreed staal is ook een goedkopere oplossing. maar jah stijl ist nie egt é

Comment

TA TECHNICS schroefkit, daar ben ik tevreden van. en kost echt niet veel !

velgen, verbreed staal is ook een goedkopere oplossing. maar jah stijl ist nie egt é

awel die TA heb ik ook al voor gaan zien, 280 euro zonder plaatsing.
            of mss AP/ dts line, waar heb je die gekocht?

ow ma van velgen trek ik het me ni aan, loop met de gedachte op S3 velgen in het fluo roos te spuiten heb iets met fluo roos

Comment

thibault zen V, jetta front en ook in us gezet, chip met nu 193pk
              Heb je van deze mss wat meer foto's? Of een linkje naar waar er meer foto's staan?

Comment

• op zen wintervelgen en zonder R32:

Last edited by ; 18/06/2009, 21:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                  Heb je van deze mss wat meer foto's? Of een linkje naar waar er meer foto's staan?
                  thibault en internet ga ni samen, maar ik zal zen netlog zoeken

edit: aub ze

Comment

thibault en internet ga ni samen, maar ik zal zen netlog zoeken

edit: aub ze

http://nl.netlog.com/Thiebold/photo
                    knappe kar! Maar is dat een gti? Met 193pk?

Comment

knappe kar! Maar is dat een gti? Met 193pk?
                      GT met 2.0tdi 140 pk
                      eerst gechipt bij heinz tot 180pk, boordcomputher gecrasht
                      dan naar JD geweest en dus 193, spel rookt verschrikkelijk maar gaat enorm goed vooruit.
                      zitten enorm veel GTI onderdelen op, amerikaanse achterbumper, stuur en binnenkort interieur, in OEM tuning we trust

Comment

GT met 2.0tdi 140 pk
                        eerst gechipt bij heinz tot 180pk, boordcomputher gecrasht
                        dan naar JD geweest en dus 193, spel rookt verschrikkelijk maar gaat enorm goed vooruit.
                        zitten enorm veel GTI onderdelen op, amerikaanse achterbumper, stuur en binnenkort interieur, in OEM tuning we trust
                        Ik dacht al diesel, vanwege de chip, maar met die rechte uitlaten en de voorbumper begon ik twijfelen.

Roet is goed!

Comment

Ik dacht al diesel, vanwege de chip, maar met die rechte uitlaten en de voorbumper begon ik twijfelen.

Roet is goed!

roet is goed, maar de zijne is er wel over, na 50km al een hele laag over de achterkant en nummerplaat is na 200km niet meer zichtbaar, lachen

Comment

roet is goed, maar de zijne is er wel over, na 50km al een hele laag over de achterkant en nummerplaat is na 200km niet meer zichtbaar, lachen
                            Dan is het niet zo goed, alhoewel ford's hebben dat soms standaard al.

Comment

Dan is het niet zo goed, alhoewel ford's hebben dat soms standaard al.
                              volvo ook.... zelfde motor, zelfde probleem

Comment

awel die TA heb ik ook al voor gaan zien, 280 euro zonder plaatsing.
                                of mss AP/ dts line, waar heb je die gekocht?

ow ma van velgen trek ik het me ni aan, loop met de gedachte op S3 velgen in het fluo roos te spuiten heb iets met fluo roos
                                ik heb ta technics onder mijne golf, 150euro gekocht van een kennis die e 1000km meegereden eeft.

is geen geld !

en kheb fluo gele wielen ikke kzin zot van fluogeel

Comment

ik heb ta technics onder mijne golf, 150euro gekocht van een kennis die e 1000km meegereden eeft.

is geen geld !

en kheb fluo gele wielen ikke kzin zot van fluogeel
                                  foto's!!
                                  mag in pm
                                  ja ik ga denk ik bij KEAN TA gaan bestellen, deze zomer komen ze de velgen halen en dan eens een OEM wiel zoeken om hem in een fluo kleur te spuiten

Comment

• ik heb deze velgen gezien op een 2dehands site:

zeer mooi maar wat voor type is dit?
                                    Last edited by ; 19/06/2009, 18:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door apex Bekijk Berichten
                                      ik heb deze velgen gezien op een 2dehands site:

zeer mooi maar wat voor type is dit?

nog nooit gezien

Comment

• Iemand suggesties voor velgen onder m'n bietel?
                                        Shopkes mogen altijd

Comment

foto's!!
                                          mag in pm
                                          ja ik ga denk ik bij KEAN TA gaan bestellen, deze zomer komen ze de velgen halen en dan eens een OEM wiel zoeken om hem in een fluo kleur te spuiten
                                          staat hier e topic van bij (mijn oldtimer)

Comment

Working...
                                          X