Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Achter de examens Tegen dan is de winter ook voorbij hè
Verlagen zou ik op't zelfde moment willen doen, als de fondsen een beetje aanwezig zijn Ik ga der in mijn garage eens voor informeren ... Maar ze zijn er daar precies niet echt voor te vinden ... Als ik zeg dat ik zou willen kijken voor velgen, zei die pipo al dat hij die wieldoppen eigenlijk praktischer vond voor een student Slechte verkopers
Wieldoppen zijn nooit praktisch! Die kun je alleen maar verliezen...
Ik vind dat die prijzen eigenlijk bijzonder goed meevallen, ben nu enkel nog aan het twijfelen of ik wel die velgen zou nemen.
De Evolo-velg kost per stuk 215€ (met band, zonder montage, zonder BTW), de Audi RS kost per stuk 195€ (met band, zonder montage, zonder BTW).
Antidiefstalbouten kosten 25€, en de verlaging kost 162€ excl. BTW, plus vier werkuren (in het slechtste geval) aan 40€ excl. BTW per uur.
De verlaging alleen kost me dus 322€, en dat vind ik dan wel weer veel ... Ik denk dat ik toch maar ga kijken voor originele VW-velgen. Enkel nu nog de vraag of het die Evolo's of die Audi RS-velgen worden ... Wat denken jullie ? Of toch maar die OZ's ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik heb eens een prijs laten maken, voor 18" RS6 met banden, en dit kwam op 1250 euro (gevraagd aan golfist.be)
Dit is wel 19"
Als ik eens tijd heb zal ik ze proberen in 17" te photoshoppen (zit ook met exames eh) Vergeet ook niet dat deze veel lager ligt dan de verlaging die jij wilt
Als je lager wilt, kan ik je Kw Variante 2 aanraden (legaal in België en voor de keuring, mits 9cm bodemvrijheid), deze kost wel 1100 euro.
Kijk hier ook eens, ze hebben de RS6's hier in replica (of hadden, 't aanbod varieert nogal) en die kosten daar een stuk minder.
Betreffende de verlaging: ik ga eerst eens kijken wat 3cm doet ... Naar mijn mening zal het al genoeg zijn, want ik wil 'm eigenlijk zo discreet mogelijk houden
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Kijk hier ook eens, ze hebben de RS6's hier in replica (of hadden, 't aanbod varieert nogal) en die kosten daar een stuk minder.
Betreffende de verlaging: ik ga eerst eens kijken wat 3cm doet ... Naar mijn mening zal het al genoeg zijn, want ik wil 'm eigenlijk zo discreet mogelijk houden
Discretie is natuurlijk een must, maar zorg er dan voor dat ge niet met schitterende velgen zit en dan zo'n half gevulde wielkassen... Begrijp je wat ik bedoel?
Discretie is natuurlijk een must, maar zorg er dan voor dat ge niet met schitterende velgen zit en dan zo'n half gevulde wielkassen... Begrijp je wat ik bedoel?
Uiteraard
Vandaar dat ik van de eerste keer de verlaging erbij laat doen ... 17" gaat wel meevallen van grootte hoor, onder een Mini toont dat als joekels, onder mijn Golf gaat dat júst gepast zijn (hoop ik )
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Uiteraard
Vandaar dat ik van de eerste keer de verlaging erbij laat doen ... 17" gaat wel meevallen van grootte hoor, onder een Mini toont dat als joekels, onder mijn Golf gaat dat júst gepast zijn (hoop ik )
Tuurlijk! Op onze BMW liggen ook 17" en om te zeggen dat die nu klein zijn?? Vind ik toch niet echt
Comment