Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoi ! ziet er goed uit ! Ik vraag me wel af of dat 17" is ... Ik vrees dat ze een maatje groter zijn
18" is ook nog reglementair
Helaas pindakaas ! Zal eens de reglementaire bandenmaten geven
Oorspronkelijk geplaatst door shauni
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Ik zit met een vraagje ... Welke bandenmaat kan je leggen onder een Golf ? En welke velgenmaat is wettelijk toegestaan ? Of waar kan ik dat terugvinden ?
Zoals wellicht geweten komen er OZ Superturismo's onder, en ik heb eigenlijk al banden, maar volgens mijn bandenboer zouden de banden die ik liggen heb, er niet onder passen. Nu ja, je kent dat hè ... "Aja, je hebt al banden ? Maja, die passen niet, ik zou nieuwe kopen. 'k Hem hier stief goeie liggen wè!" ... Allez ja, volgens mij wil'ie gewoon een setje verkopen, zodat ik met m'n banden hier overblijf ...
Het gaat om Pirelli's, 215/55 R17. Mijn vader denkt dat die inderdaad vrij breed zijn voor onder een Golf, maar mijn vriendin heeft een iets kleinere maat onder haar Mini, en da's toch een veel kleinere auto dan mijn Golf ...
Dus: Zijn OZ Superturismo's in 17" wettelijk toegelaten ? En kan je 215/55 R17 op die velgen leggen ? En past dat nog onder een Golf ?
Alvast hartelijk bedankt aan hij/zij die kan antwoorden
Als onafhankelijk platform draagt GOCA Vlaanderen bij tot netwerkvorming, expertise-ontwikkeling,gegevensuitwisseling en opleiding voor de autokeuring- en rijbewijssector.
Comment