Heeft er iemand nog voorstellen voor velgen op een Golf 4 (18")?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BekéWat gaf het niet-echt-zijn weg? Was het de naam
Thinking about it btw, maar ben nog niet 100% te vinden voor de velgen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door StrictlySpeedinghoe kan je nu te laag of te breed zijn ?
vervloekt België met zijn 9cm bodemvrijheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirredenk dat hij het niet naar wettelijke normen bedoelt, maar eerder naar esthetische kwaliteiten. Zoals ze op die foto zijn, zijn ze ronduit lelijk, wielkasten zouden verbreed moeten worden om een poging te doen tot het mooi maken en hij zou ook ietsje hoger mogen staan. Zoals het nu is is het gewoon johnny.
Comment
-
Ik ga niet akkoord, alhoewel ik uw standpunt wel snap, maar we zitten hier dan ook op autowereld Het is algemeen geweten dat tuning hier bij de meesten niet in goede aard valt.
Ik vind, dat we pas echt kunnen oordelen als we ze eens in levende lijve zien Tis trouwens een Amerikaan, dus dat zal zo rap nog niet gebeuren Hij heeft nu ook 19" A8 velgen, zal er eens foto's van zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BekéIk ga niet akkoord, alhoewel ik uw standpunt wel snap, maar we zitten hier dan ook op autowereld Het is algemeen geweten dat tuning hier bij de meesten niet in goede aard valt.
Ik vind, dat we pas echt kunnen oordelen als we ze eens in levende lijve zien Tis trouwens een Amerikaan, dus dat zal zo rap nog niet gebeuren Hij heeft nu ook 19" A8 velgen, zal er eens foto's van zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StrictlySpeedinghoe kan je nu te laag of te breed zijn ?
vervloekt België met zijn 9cm bodemvrijheid.
Welnu, dat was te laag ...
Ook al paar keer moeten remmen omdat de Johnny voor me tegen 1.5 kilometer per uur over die drempel moest, terwijl ik daar tegen 50 normaal over rijd ...
Het is stoerder om op het laatste moment alles toe te slaan, ipv dan geleidelijk af te remmen, en dat doen sommige van die mannen dan ook ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VIk kan tuning best appreciëren, maar dan moet tuning subtiel aanpassen van de wagen zijn. In dit geval vind ik het erover. Tuning moet zijn dat je auto opvalt tussen de andere, maar het moet echt subtiel zijn. Da's natuurlijk mijn mening, die je gevraagd had, en ik kan best aannemen dat jij dat schitterend vind. De gustibus hé
Comment
Comment