Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft er iemand nog voorstellen voor velgen op een Golf 4 (18")?
    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
      Heeft er iemand nog voorstellen voor velgen op een Golf 4 (18")?
      Veel mogelijkheden! Laat uw weelderige verbeelding werken!

Comment

• Nu nog een spoilertje
        nls2000

Comment

• En wat vinden jullie van deze? Ik vind em super

Brock B2
          Vooraan 17x8.5 et35 met 10mm spacers & 215/45's.
          Achteraan 17x10 et30 with 235/40's.

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Te laag, te breed.

Comment

• De velgen vind ik niet mooi en te breed, de wagen hangt ook te laag.
                  Koestwerk is in orde maar daar is dan ook niet veel mee gebeurd!

Comment

• Een golf IV op zijn duits vind ik nog altijd prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                      Life in motion...

Ik ben nie zo voor tuning, maar zo zou ik mijn golf IV ook wel willen...

iemand enig idee wat zou een bumperpakket je zou kosten?
                      Last edited by ; 21/07/2005, 21:09.

Comment

Wat gaf het niet-echt-zijn weg? Was het de naam

Thinking about it btw, maar ben nog niet 100% te vinden voor de velgen.
                        De hoogte van de band is idd verdacht weinig, en het voorste wiel staat niet centraal, maar is naar achter verschoven

Comment

Velgen komen heel slecht uit ...

Comment

• "Sportwheels" Golf GTI.

mvg, Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                              Te laag, te breed.
                              hoe kan je nu te laag of te breed zijn ?

vervloekt België met zijn 9cm bodemvrijheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StrictlySpeeding

denk dat hij het niet naar wettelijke normen bedoelt, maar eerder naar esthetische kwaliteiten. Zoals ze op die foto zijn, zijn ze ronduit lelijk, wielkasten zouden verbreed moeten worden om een poging te doen tot het mooi maken en hij zou ook ietsje hoger mogen staan. Zoals het nu is is het gewoon johnny.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                                  denk dat hij het niet naar wettelijke normen bedoelt, maar eerder naar esthetische kwaliteiten. Zoals ze op die foto zijn, zijn ze ronduit lelijk, wielkasten zouden verbreed moeten worden om een poging te doen tot het mooi maken en hij zou ook ietsje hoger mogen staan. Zoals het nu is is het gewoon johnny.
                                  U slaat de nagel op de kop.

Comment

• Ik ga niet akkoord, alhoewel ik uw standpunt wel snap, maar we zitten hier dan ook op autowereld Het is algemeen geweten dat tuning hier bij de meesten niet in goede aard valt.

Ik vind, dat we pas echt kunnen oordelen als we ze eens in levende lijve zien Tis trouwens een Amerikaan, dus dat zal zo rap nog niet gebeuren Hij heeft nu ook 19" A8 velgen, zal er eens foto's van zoeken.

Comment

Ik ga niet akkoord, alhoewel ik uw standpunt wel snap, maar we zitten hier dan ook op autowereld Het is algemeen geweten dat tuning hier bij de meesten niet in goede aard valt.

Ik vind, dat we pas echt kunnen oordelen als we ze eens in levende lijve zien Tis trouwens een Amerikaan, dus dat zal zo rap nog niet gebeuren Hij heeft nu ook 19" A8 velgen, zal er eens foto's van zoeken.
                                      Ik kan tuning best appreciëren, maar dan moet tuning subtiel aanpassen van de wagen zijn. In dit geval vind ik het erover. Tuning moet zijn dat je auto opvalt tussen de andere, maar het moet echt subtiel zijn. Da's natuurlijk mijn mening, die je gevraagd had, en ik kan best aannemen dat jij dat schitterend vind. De gustibus hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StrictlySpeeding

Een of andere Johnny die mij tegemoet reed, "moest" plots uitwijken omdat er een of andere schade aan het wegdek was ... schol niet veel of hij zat tegen mij ...

Welnu, dat was te laag ...

Ook al paar keer moeten remmen omdat de Johnny voor me tegen 1.5 kilometer per uur over die drempel moest, terwijl ik daar tegen 50 normaal over rijd ...

Het is stoerder om op het laatste moment alles toe te slaan, ipv dan geleidelijk af te remmen, en dat doen sommige van die mannen dan ook ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                                          Ik kan tuning best appreciëren, maar dan moet tuning subtiel aanpassen van de wagen zijn. In dit geval vind ik het erover. Tuning moet zijn dat je auto opvalt tussen de andere, maar het moet echt subtiel zijn. Da's natuurlijk mijn mening, die je gevraagd had, en ik kan best aannemen dat jij dat schitterend vind. De gustibus hé
                                          allé jong, die is verlaagd en heeft ander velgen. das al!

Comment

Working...
                                          X