Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dacht dat het nooit op de optielijst stond ... ofwel neemt niemand die optie. De enige mistlichten in bumpers die ik zie, zijn van die Auto5 dingen, en zelfs die zie ik praktisch nooit rijden. Denk dat ik al 1 Golf IV met Xenons gezien heb, misschien is het in het "tunings-milieu" anders, maar ik spreek over wat je ziet op de weg.
Post eens een foto met OEM mistlichten in de voorbumper
op een Golf IV was er zowel de optie 'xenon' als 'mistlichten', maar de mistlichten zitten sowieso in de lichtblokken zelf
Via Hella kan je mistlichten in de voorspoiler krijgen, maar da's idd niet OEM
Euhm ja, maar om een of andere reden kan ik niet zo goed aannemen dat je in 1998 een Golf IV met Xenons zou kopen, terwijl dat toen nog (en nu in feite ook nog prolly), euhm, niet op wagens genre Golf, geleverd werd.
Dus, ofwel kan je het OEM krijgen, maar dan niet af-fabriek, ofwel wel af-fabriek, maar dan zou dat niet vanaf het eerste produktiejaar zijn.
Euhm ja, maar om een of andere reden kan ik niet zo goed aannemen dat je in 1998 een Golf IV met Xenons zou kopen, terwijl dat toen nog (en nu in feite ook nog prolly), euhm, niet op wagens genre Golf, geleverd werd.
Dus, ofwel kan je het OEM krijgen, maar dan niet af-fabriek, ofwel wel af-fabriek, maar dan zou dat niet vanaf het eerste produktiejaar zijn.
misschien idd maar met de komst van de V6 of zo ... ben er geen expert in
je kon het alleszins OEM krijgen, geen idee of dat al van het begin zo was of niet
in 1998 was xenon inderdaad nog niet zo gekend
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
nu nog de die zwarte plastieken delen laten spoiuten in het wit + verdonkerde ruiten en dan is hij af vind ik. ik hou wel van de combinatie r32 rooster, gt velgen.
Comment