Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoeveel kost een verlaging van 3 Ã 4 cm ongeveer? En moeten de schokdempers dan ook vervangen worden of zijn de hardere veren alleen goed?
veren alleen: 3 à 400€ gemonteerd met attest voor keuring erbij (en van een deftig merk)
Deze veren komen ipv de originele veren, originele schokdempers blijven.
Sportievere schokdemper + verlagingsveren (dan spreken we van een verlaging van pakweg 6cm) mag je rond de 8 à 900€ rekenen.
Een schroefkit (hoogte zelf instelbaar) kost toch wel een meer dan 1000€
Ik denk zelfs richting 1200€...
Ik heb een golf4 GTI en in het begin was ik echt onder de indruk van de prestaties maar nu na een tijdje zou ik toch graag wat meer vermogen hebben dus dacht ik eraan om bij heinz eens langs te gaan. Maar is dat eigenlijk wel een goed idee ? herprogramatie van chip, air intake, uitlaat en sterkere remmen.
Ik heb een golf4 GTI en in het begin was ik echt onder de indruk van de prestaties maar nu na een tijdje zou ik toch graag wat meer vermogen hebben dus dacht ik eraan om bij heinz eens langs te gaan. Maar is dat eigenlijk wel een goed idee ? herprogramatie van chip, air intake, uitlaat en sterkere remmen.
Zo'n G4 GTI is een atmosferische motor?
Zoja: de tuning zal meer kosten dan het werkelijk gaat uithalen vrees ik, na 2 weken ben je het weer gewoon
Hoewel de combo van air intake en uitlaat wel een leuker geluid kunnen geven...
Zo'n G4 GTI is een atmosferische motor?
Zoja: de tuning zal meer kosten dan het werkelijk gaat uithalen vrees ik, na 2 weken ben je het weer gewoon
Hoewel de combo van air intake en uitlaat wel een leuker geluid kunnen geven...
Ist eigelijk doenbaar om die veren zelf te steken? En wordt dit bij de keuring aanzien als tuning? Maw moet ge daar die tax op betalen?
in principe moet je een attest hebben ... ik heb die echter nog nooit moeten tonen (kweet zelfs niet of ik die nog heb ) en ze doen er ook echt niet moeilijk over.
je moet er geen tax op betalen.
wel op niet-originele spoilers
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
in principe moet je een attest hebben ... ik heb die echter nog nooit moeten tonen (kweet zelfs niet of ik die nog heb ) en ze doen er ook echt niet moeilijk over.
wel op niet-originele spoilers
Das enkel en alleen omdat ge Eibach pro veren hebt, en die zijn zwart...dus ze zien geen verschil buiten Eibach dat erop staat. (dat zullen ze wss niet opmerken)
Als je daar toekomt met knalrode veren, dan zal je toch minder geluk hebben hoor.
Last edited by Synchromesh; 21/11/2006, 19:29.
Reden: typo
Comment