Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wat zou je willen doen ? verlanging en velgen ? of mss nog koffer iets cleanen?
Ik heb zoiezo al de sportophanging en 17 duims velgen (keuze nog niet vast).
Aanbouwdelen zijn al allemaal meegespoten.
Mistlichten zijn als optie gekozen.
Logo's zullen verwijderd zijn.
Korte antenne ligt al klaar.
Blanco nummerplaathouder is voorzien.
Hij krijgt een chiptuning.
Veel meer geld is niet gepland uit te geven gezien ik in september mijn goesting ga kopen .
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Ik heb zoiezo al de sportophanging en 17 duims velgen (keuze nog niet vast).
Aanbouwdelen zijn al allemaal meegespoten.
Mistlichten zijn als optie gekozen.
Logo's zullen verwijderd zijn.
Korte antenne ligt al klaar.
Blanco nummerplaathouder is voorzien.
Hij krijgt een chiptuning.
Veel meer geld is niet gepland uit te geven gezien ik in september mijn goesting ga kopen .
als ik da hoor gaat da toch al een pracht van e polo zijn en wat komt er in september ? pm?
als ik da hoor gaat da toch al een pracht van e polo zijn en wat komt er in september ? pm?
In september gaak samenwonen en beginnen werken. De polo gaat dan naar de vriendin en er komt iets nieuws voor mij. Afhankelijk van de keuze (momenteel 3 werkopties) zal de auto aangekocht worden. Daarbij zal niet onnodig veel geld worden verkwist , maar zal toch een schoontje worden.
EDIT: en ja, er zou nog bluetooth in polo moeten kopen, maar krijg geen reacties op prijsaanvragen en niemand hier antwoord dusja, 430 euro bij ATAF vind ik wa veel ...
In september gaak samenwonen en beginnen werken. De polo gaat dan naar de vriendin en er komt iets nieuws voor mij. Afhankelijk van de keuze (momenteel 3 werkopties) zal de auto aangekocht worden. Daarbij zal niet onnodig veel geld worden verkwist , maar zal toch een schoontje worden.
en ja, er zou nog bluetooth in polo moeten kopen, maar krijg geen reacties op prijsaanvragen en niemand hier antwoord dusja, 430 euro bij ATAF vind ik wa veel ...
Alle merken zijn mogelijk in september ...
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
en ja, er zou nog bluetooth in polo moeten kopen, maar krijg geen reacties op prijsaanvragen en niemand hier antwoord dusja, 430 euro bij ATAF vind ik wa veel ...
Alle merken zijn mogelijk in september ...
kzou graag es weten waarom bleutooth ? pff das toch al niet nodig.
Comment