Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijnen tjoeningtijd is voorbij. Ik denk da m'n (origineel) velgen dezelfde zijn. Enkel zijn die ni gepolierd. Maar volgens mij zijn da origineel velgen van een TT.
Mijnen tjoeningtijd is voorbij. Ik denk da m'n (origineel) velgen dezelfde zijn. Enkel zijn die ni gepolierd. Maar volgens mij zijn da origineel velgen van een TT.
de velgen op jouw tt zijn de in alu kleur gelakte 16"ers.
die op de foto zijn inderdaad originele gepolierde 17" paraboolvelgen (of competitions in de engelstalige gebieden).
ik heb nog een setje in de garage staan.
ik vind het echt superknappe velgen en ik denk er zelfs af en toe aan om ze weer onder mijn tt te schroeven.
de velgen op jouw tt zijn de in alu kleur gelakte 16"ers.
die op de foto zijn inderdaad originele gepolierde 17" paraboolvelgen (of competitions in de engelstalige gebieden).
ik heb nog een setje in de garage staan.
ik vind het echt superknappe velgen en ik denk er zelfs af en toe aan om ze weer onder mijn tt te schroeven.
Ah zo, ik dacht dat da ook 16"ers waren. Wa ge ook met da setje doe, doe ge't nog ni weg. Nadat ik een huis heb gekocht, gaat m'n TT 9/10 wa meer richting grond, en komen er andere janten op.
Ah zo, ik dacht dat da ook 16"ers waren. Wa ge ook met da setje doe, doe ge't nog ni weg. Nadat ik een huis heb gekocht, gaat m'n TT 9/10 wa meer richting grond, en komen er andere janten op.
Ik weet niet of ik dit in deze topic kwijt kan, maar wie kan mij wat raad geven over verlagingkits en dergelijk voor een golf IV? Ik zou iets van een 15mm willen, dus absoluut niet te veel....
Comment