Thanks!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
-
Ik ben aan het twijfelen om RS-velgen op mijn Golf IV te plaatsen. Iemand die foto's heeft van deze velgen op een donkergrijze Golf IV (liefst 5-deurs)?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenWelke RS? 4? 6? Oud, nieuw?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenWelke RS? 4? 6? Oud, nieuw?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenEuh, de velgen zoals Alex69alex ook heeft. De exacte benaming weet ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenaudi rs4 velgen ?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenJa inderdaad. Die zijn het. Heb je er foto's van voor op een donkergrijze Golf IV?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenJa inderdaad. Die zijn het. Heb je er foto's van voor op een donkergrijze Golf IV?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenpff niet direct. mss ff fotoshop maken ?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWees wat origineel en kies voor een ander velgje2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenDat mag. Kzit nu wel op mijn werk, dus heb niet direct foto's van mijn auto. Misschien in het topic 'Die of dat' heb ik ooit eens een duel gehad met iemand. Daar kan een foto teruggevonden worden van mijn wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenje moet vanavond maar foto's zenden van u velgen en auto
Hier al het topic met foto van mijn wagen.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkga de velgen er ff oplegen tzal voor vanavond zijn ze post ze hier wel2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenMerci op voorhand.
Comment
-
@Arnev: zou het mogelijk zijn om ook eens Exors onder mijn Golf te zwieren?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk Berichten@Arnev: zou het mogelijk zijn om ook eens Exors onder mijn Golf te zwieren?
Comment
Comment