Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door LöweJa Jelle, er staan er mooie tussen! Dat is pas tuning met de grote T.
Weg met plastiekverslaafden die hun libido willen afmeten aan het aantal m³ polyester aan hun wagen!
Het originele concept veredelen, dat is de essentie.
ik kan u www.cleaned.be aanraden, daar houden ze zich enkel bezig met deze stijl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelleik kan u www.cleaned.be aanraden, daar houden ze zich enkel bezig met deze stijl.
Comment
-
Niet mis, al heb ik het RK-model van BBS nooit echt een mooie velg gevonden. Maar die G3 is subtiel en niet te opvallend opgewaardeerd, en da's naar mijn smaak tuning die gezien mag zijn. De lijn van de auto wordt behouden, er hangen geen overmaatse (en contraproductieve) addenda aan, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNiet mis, al heb ik het RK-model van BBS nooit echt een mooie velg gevonden. Maar die G3 is subtiel en niet te opvallend opgewaardeerd, en da's naar mijn smaak tuning die gezien mag zijn. De lijn van de auto wordt behouden, er hangen geen overmaatse (en contraproductieve) addenda aan, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNiet mis, al heb ik het RK-model van BBS nooit echt een mooie velg gevonden. Maar die G3 is subtiel en niet te opvallend opgewaardeerd, en da's naar mijn smaak tuning die gezien mag zijn. De lijn van de auto wordt behouden, er hangen geen overmaatse (en contraproductieve) addenda aan, ...
Enkel remklauwen geverfd, en pinkers aangepast naar amerikaans voorbeeld.
en natuurlijk nog een beetje reklame voor de winkel
Comment
-
Wat een vorte rotbakken allemaal, djeezes !!
Bij technische controle staan ze allemaal te janken.
Dit is trouwens de typische auto, die dient getakeld( of geschept) te worden rond 6u 's morgens in het weekend....
Nadat we eerst de bestuurder en inzittenden hebben gestabiliseerd ter vervoer....
Ik vind er niks bijzonder aan, en het lokt agressie uit, zowel van bestuurder als van mede weggebruikers.
Een auto wordt fabrieksmatig getest op veiligheid en milieunormen, die worden hier allemaal vlotjes van tafel geveegd met de gevolgen vandien...
Niet voor mij..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelleOorspronkelijk geplaatst door gTaNiet mis, al heb ik het RK-model van BBS nooit echt een mooie velg gevonden. Maar die G3 is subtiel en niet te opvallend opgewaardeerd, en da's naar mijn smaak tuning die gezien mag zijn. De lijn van de auto wordt behouden, er hangen geen overmaatse (en contraproductieve) addenda aan, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikazeWat een vorte rotbakken allemaal, djeezes !!
Bij technische controle staan ze allemaal te janken.
Dit is trouwens de typische auto, die dient getakeld( of geschept) te worden rond 6u 's morgens in het weekend....
Nadat we eerst de bestuurder en inzittenden hebben gestabiliseerd ter vervoer....
Ik vind er niks bijzonder aan, en het lokt agressie uit, zowel van bestuurder als van mede weggebruikers.
Een auto wordt fabrieksmatig getest op veiligheid en milieunormen, die worden hier allemaal vlotjes van tafel geveegd met de gevolgen vandien...
Niet voor mij..
En niet alle "licht" getunede wagens lappen de technische voorschriften aan hun been. Ik ben ook verre van een tuning-fan, maar ik houd wel een open mind. Polyesterprutbakken moeten ze niet bij me komen aanbieden, maar een Golf met andere velgen, gekleurde achterlichtjes en een (matige) verlagingsset, daar kan ik tegen.
Comment
Comment