Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een gemene Golf III (inclusief Vento-lichten). Ik vind hem wel iets hebben.

KLIK

Comment

• Een dikke MK IV:

KLIK

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ja Jelle, er staan er mooie tussen! Dat is pas tuning met de grote T.
                      Weg met plastiekverslaafden die hun libido willen afmeten aan het aantal m³ polyester aan hun wagen!
                      Het originele concept veredelen, dat is de essentie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                        Ja Jelle, er staan er mooie tussen! Dat is pas tuning met de grote T.
                        Weg met plastiekverslaafden die hun libido willen afmeten aan het aantal m³ polyester aan hun wagen!
                        Het originele concept veredelen, dat is de essentie.
                        idd weg met de mega-spoilers en het johny gebeuren gewoon alles cleanen, een dikke velg en een verlaging.

ik kan u www.cleaned.be aanraden, daar houden ze zich enkel bezig met deze stijl.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
                          ik kan u www.cleaned.be aanraden, daar houden ze zich enkel bezig met deze stijl.
                          Gij dacht dat ik die mannen nog niet kende?

Comment

• Comment

• wel lelijke spiegels....

Comment

• Niet mis, al heb ik het RK-model van BBS nooit echt een mooie velg gevonden. Maar die G3 is subtiel en niet te opvallend opgewaardeerd, en da's naar mijn smaak tuning die gezien mag zijn. De lijn van de auto wordt behouden, er hangen geen overmaatse (en contraproductieve) addenda aan, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Niet mis, al heb ik het RK-model van BBS nooit echt een mooie velg gevonden. Maar die G3 is subtiel en niet te opvallend opgewaardeerd, en da's naar mijn smaak tuning die gezien mag zijn. De lijn van de auto wordt behouden, er hangen geen overmaatse (en contraproductieve) addenda aan, ...
                                  idd ge moet maar s kijken op de vorige pagina's ook, allemaal mooi getunede wagens en niet volgehangen met polyester, overbemeten vleugels en opvallende stickers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Niet mis, al heb ik het RK-model van BBS nooit echt een mooie velg gevonden. Maar die G3 is subtiel en niet te opvallend opgewaardeerd, en da's naar mijn smaak tuning die gezien mag zijn. De lijn van de auto wordt behouden, er hangen geen overmaatse (en contraproductieve) addenda aan, ...
                                    maar dan ga je mijn wagen ook schoon vinden.
                                    Enkel remklauwen geverfd, en pinkers aangepast naar amerikaans voorbeeld.

en natuurlijk nog een beetje reklame voor de winkel

Comment

• Wat een vorte rotbakken allemaal, djeezes !!

Bij technische controle staan ze allemaal te janken.

Dit is trouwens de typische auto, die dient getakeld( of geschept) te worden rond 6u 's morgens in het weekend....

Nadat we eerst de bestuurder en inzittenden hebben gestabiliseerd ter vervoer....

Ik vind er niks bijzonder aan, en het lokt agressie uit, zowel van bestuurder als van mede weggebruikers.
                                      Een auto wordt fabrieksmatig getest op veiligheid en milieunormen, die worden hier allemaal vlotjes van tafel geveegd met de gevolgen vandien...

Niet voor mij..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
                                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                        idd ge moet maar s kijken op de vorige pagina's ook, allemaal mooi getunede wagens en niet volgehangen met polyester, overbemeten vleugels en opvallende stickers
                                        I know, i started the thread en 't was de bedoeling om dergelijke wagens te posten en niet van die belachelijke polyesterpotten met reuzenvleugels e.d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze
                                          Wat een vorte rotbakken allemaal, djeezes !!

Bij technische controle staan ze allemaal te janken.

Dit is trouwens de typische auto, die dient getakeld( of geschept) te worden rond 6u 's morgens in het weekend....

Nadat we eerst de bestuurder en inzittenden hebben gestabiliseerd ter vervoer....

Ik vind er niks bijzonder aan, en het lokt agressie uit, zowel van bestuurder als van mede weggebruikers.
                                          Een auto wordt fabrieksmatig getest op veiligheid en milieunormen, die worden hier allemaal vlotjes van tafel geveegd met de gevolgen vandien...

Niet voor mij..
                                          Ook niet voor mij. Maar dat jij er agressief van wordt, is enkel en alleen aan jezelf te wijten. Sorry...

En niet alle "licht" getunede wagens lappen de technische voorschriften aan hun been. Ik ben ook verre van een tuning-fan, maar ik houd wel een open mind. Polyesterprutbakken moeten ze niet bij me komen aanbieden, maar een Golf met andere velgen, gekleurde achterlichtjes en een (matige) verlagingsset, daar kan ik tegen.

Comment

Working...
                                          X