Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
    welke porschevelgen zijn dit?

der zit gewoon ne porsche 911 onder de huid van die corrado.
    De eigenaar van die corrado werkt bij porsche en is een paar keer door de magazijnen gegaan.

Comment

Stickerke van UPS ? wtf :

Comment

• Voor de grap.
        Wordt nog gedaan hoor. Een wagen dezelfde kleur en bestickering geven van een bestaande firma.

Comment

• hehe die nummerplaat

GFT
          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Ik moet zeggen dat ik die Corrado best wel knap vind!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
              Voor de grap.
              Wordt nog gedaan hoor. Een wagen dezelfde kleur en bestickering geven van een bestaande firma.
              Tof, maar ik zou toch voor delhaize gaan hoor. Alleen al voor die afgrijselijk agressieve leeuw

Comment

• Ik zit met een vraagje ... Welke bandenmaat kan je leggen onder een Golf ? En welke velgenmaat is wettelijk toegestaan ? Of waar kan ik dat terugvinden ?

Zoals wellicht geweten komen er OZ Superturismo's onder, en ik heb eigenlijk al banden, maar volgens mijn bandenboer zouden de banden die ik liggen heb, er niet onder passen. Nu ja, je kent dat hè ... "Aja, je hebt al banden ? Maja, die passen niet, ik zou nieuwe kopen. 'k Hem hier stief goeie liggen wè!" ... Allez ja, volgens mij wil'ie gewoon een setje verkopen, zodat ik met m'n banden hier overblijf ...

Het gaat om Pirelli's, 215/55 R17. Mijn vader denkt dat die inderdaad vrij breed zijn voor onder een Golf, maar mijn vriendin heeft een iets kleinere maat onder haar Mini, en da's toch een veel kleinere auto dan mijn Golf ...

Dus: Zijn OZ Superturismo's in 17" wettelijk toegelaten ? En kan je 215/55 R17 op die velgen leggen ? En past dat nog onder een Golf ?

Alvast hartelijk bedankt aan hij/zij die kan antwoorden
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Op een golf zal je toch maar 205/45R17 mogen leggen denk ik. Die 215 zal ook wel gaan maar dan moeten je velgen 7,5*17 zijn van maat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                    Op een golf zal je toch maar 205/45R17 mogen leggen denk ik. Die 215 zal ook wel gaan maar dan moeten je velgen 7,5*17 zijn van maat.
                    En geraak je daar nog mee door de keuring ? Wat had jij van banden op de superleggera's ? 205/45, naar ik vermoed ? En geraakte je daarmee nog door de keuring ?
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      Ik zit met een vraagje ... Welke bandenmaat kan je leggen onder een Golf ? En welke velgenmaat is wettelijk toegestaan ? Of waar kan ik dat terugvinden ?

Zoals wellicht geweten komen er OZ Superturismo's onder, en ik heb eigenlijk al banden, maar volgens mijn bandenboer zouden de banden die ik liggen heb, er niet onder passen. Nu ja, je kent dat hè ... "Aja, je hebt al banden ? Maja, die passen niet, ik zou nieuwe kopen. 'k Hem hier stief goeie liggen wè!" ... Allez ja, volgens mij wil'ie gewoon een setje verkopen, zodat ik met m'n banden hier overblijf ...

Het gaat om Pirelli's, 215/55 R17. Mijn vader denkt dat die inderdaad vrij breed zijn voor onder een Golf, maar mijn vriendin heeft een iets kleinere maat onder haar Mini, en da's toch een veel kleinere auto dan mijn Golf ...

Dus: Zijn OZ Superturismo's in 17" wettelijk toegelaten ? En kan je 215/55 R17 op die velgen leggen ? En past dat nog onder een Golf ?

Alvast hartelijk bedankt aan hij/zij die kan antwoorden

=> http://www.goca.be/banden/pvg_n.asp
                      PVG-nummer invullen en dan zie je welke banden je op je wagen mag leggen

Comment

• Miljaarde, 't mag dus idd niet ...

Banden voorzien in het pvg

175/80 R14
                        215/45 R17
                        225/45 R17
                        205/55 R16
                        195/65 R15
                        205/60 R15

Nochtans, 205/55 mag wel, terwijl 215/55 niet mag Op die site staat dat die 55 slaat op serie, wat betekent dat dan ?

En zou het riskant zijn om wel met die maat rond te rijden ? Zowel op vlak van boetes als voor de auto ?

Sorry voor de vele vragen, ik ben een leek Merci voor de link alvast !!
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Miljaarde, 't mag dus idd niet ...

Banden voorzien in het pvg

175/80 R14
                          215/45 R17
                          225/45 R17
                          205/55 R16
                          195/65 R15
                          205/60 R15

Nochtans, 205/55 mag wel, terwijl 215/55 niet mag Op die site staat dat die 55 slaat op serie, wat betekent dat dan ?

En zou het riskant zijn om wel met die maat rond te rijden ? Zowel op vlak van boetes als voor de auto ?

Sorry voor de vele vragen, ik ben een leek Merci voor de link alvast !!

Als je daar je standaardband ingeeft => bv. 225/45/17 en dan je nieuwe band 215/55/17 zal je zien dat je 5,4% verschil hebt.
                          Je mag een afwijking hebben van 1,5% naar boven en 2% naar onder.
                          Jij hebt een afwijking van 5,4% naar boven. Je km-teller gaat dus aangeven dat je trager rijdt dan dat je in werkelijkheid rijdt.
                          Het kan ook gevolgend hebben voor je ABS. Zou kunnen dat die niet aanspringt.

Voor boetes moet je niet direct schrik hebben, maar je kan niet met die banden naar de keuring dan.

Comment

• Crap, dat zullen nieuwe banden worden dan ... Zal het eerst eens moeten overleggen met de ouders, en eventueel eens voorleggen in de garage, en dan beslissen wat we gaan doen ...
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wat vinden jullie hiervan (tis een shopje)

Kw Variante 2
                              19" RS6 velgen
                              Caractére zijlijsten
                              V6 lip in ktswkleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dub
                                Wat vinden jullie hiervan (tis een shopje)

Kw Variante 2
                                19" RS6 velgen
                                Caractére zijlijsten
                                V6 lip in ktswkleur

Die velgen staan hem beeldig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski

Ik moet zeggen dat ik die Corrado best wel knap vind!
                                  Dat is dus wel degelijk een corrado he mensen, heeft in de vw scene gestaan tijdje geleden, dat van ups is omdat die wagen idd gebruikt wordt als firmawagen door een werknemer. Is een opgepepte VR6 motor met turbo op, piekt op 600 pk en is begrenst op 800 nm koppel, wegens het springen van het differentieel. Wel knappe bak, volledig wit leder interieur, full ICE installatie, juist de velgen zijn nieuw voorheen stonden er BBS'jes onder! Lijken me trouwens velgen van de GT3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Dub

Kw Variante 2
                                    19" RS6 velgen
                                    Caractére zijlijsten
                                    V6 lip in ktswkleur

Mja, ze moeten wel 19" zijn dan ... Heb 'm een tijdje terug gezien aan de kinepolis in't zwart met die velgen in 17", niet verlaagd, en hij was ronduit lelijk. En meer dan 17" wil ik er niet onder, anders mag ik telkens gaan veranderen voor de keuring
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete

Kw Variante 2
                                      19" RS6 velgen
                                      Caractére zijlijsten
                                      V6 lip in ktswkleur

Mja, ze moeten wel 19" zijn dan ... Heb 'm een tijdje terug gezien aan de kinepolis in't zwart met die velgen in 17", niet verlaagd, en hij was ronduit lelijk. En meer dan 17" wil ik er niet onder, anders mag ik telkens gaan veranderen voor de keuring
                                      Ofwel verlaag je hem juist genoeg, zodat die 17 incher eigenlijk perfect passen onder je Golfie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete

Kw Variante 2
                                        19" RS6 velgen
                                        Caractére zijlijsten
                                        V6 lip in ktswkleur

Velgen veranderen neemt hoeveel tijd in beslag? Drie kwartier? Daarvoor wil ik gerust 18" steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                                          hij is misschien iets teveel verlaagd, maar dit is toch de eerste keer dat ik een golf V mooi kan vinden

wat voor velg is dat? ziet er origineel vw uit.
                                          in deze combo zou ik de gti nog durven nemen (als de kleur mogelijk is & de velgen ipv die telefoonschijven)

hoe noemen die velgjes eigenlijk?

Comment

Working...
                                          X