Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die grijze Bora (Vento) is niet echt men ding, maar die fotos zijn ongelooflijk knap ... Zou daar een beetje fotoshop tussenzitten, vooral voor die weerspiegelingen in dat water ? Toch vreemd dat die parking zomaar onder water staat ?
En ik ben zo jaloers op die amerikanen die op hun plak kunnen zetten wat ze willen, en ook plakken vooran niet verplicht moeten plaatsen ...
Alex, zou je echt niet overwegen om grotere velgen te steken dan die 17 inchers? Hoeveel keer zul je naar de schouwing moeten gaan met uw auto? Hou dan gewoon die originele banden en steek die daar dan op, de dagen dat het nodig is!
Want een Golf met zo'n 18" velgen is echt wel massa's geil!!!!
Alex, zou je echt niet overwegen om grotere velgen te steken dan die 17 inchers? Hoeveel keer zul je naar de schouwing moeten gaan met uw auto? Hou dan gewoon die originele banden en steek die daar dan op, de dagen dat het nodig is!
Ik ga 17" steken, en wellicht nog een kleine 5cm naar beneden halen. Ik zou beetje 't effect willen hebben van de A3's van Bouxie en Adrie, dat de wielkassen mooi gevuld zijn. Heel spijtig dat op een gewone Golf maar 17" mag, maar ja
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Rood: Aja, das natuurlijk minder plezierig. Als't zo zit, begrijp ik dat wel. Das wel dikke miserie dan, eens de verzekeringen al niet meer willen tussen beide komen.
Nuja, 17" zal al niet misstaan op uw Golf en als je hem dan nog eens verlaagt, dan zul je inderdaad wel het effect krijgen van die goed-gevulde wielkassen.
Weet je al wanneer je die velgen zult laten steken? En wanneer je hem zult laten verlagen?
Achter de examens Tegen dan is de winter ook voorbij hè
Verlagen zou ik op't zelfde moment willen doen, als de fondsen een beetje aanwezig zijn Ik ga der in mijn garage eens voor informeren ... Maar ze zijn er daar precies niet echt voor te vinden ... Als ik zeg dat ik zou willen kijken voor velgen, zei die pipo al dat hij die wieldoppen eigenlijk praktischer vond voor een student Slechte verkopers
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment