Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Bon, 'k heb er vanmiddag eens werk van gemaakt en binnengesprongen bij m'n dealer .. Heb prijzen gevraagd voor originele VW-velgen en een verlaging.
Van het hele gamma dat ze nog hadden, stond er mij aan:
Evolo-velgen (die van Yves). Vier stuks, mét Continental Sportcontact (of zo) in maatje 225/45 R17, mét antidiefstalbouten, mét de verlagingsveren van Eibach (-3 cm), mét montage, zou me €1.207 moeten kosten.
En de tweede set die me aanstond was 't setje dat ook Bouxie en Adrie hebben onder hun A3 (en er zijn er nog wel een paar die ze hebben ). Vier stuks, mét Continental Sportcontact (of zo), in maatje 225/45 R17, mét antidiefstalbouten, mét de verlagingsveren van Eibach (-3 cm), mét montage, zou me €1.127 moeten kosten, €80 minder dus.
Ik vind dat die prijzen eigenlijk bijzonder goed meevallen, ben nu enkel nog aan het twijfelen of ik wel die velgen zou nemen.
De Evolo-velg kost per stuk 215€ (met band, zonder montage, zonder BTW), de Audi RS kost per stuk 195€ (met band, zonder montage, zonder BTW).
Antidiefstalbouten kosten 25€, en de verlaging kost 162€ excl. BTW, plus vier werkuren (in het slechtste geval) aan 40€ excl. BTW per uur.
De verlaging alleen kost me dus 322€, en dat vind ik dan wel weer veel ... Ik denk dat ik toch maar ga kijken voor originele VW-velgen. Enkel nu nog de vraag of het die Evolo's of die Audi RS-velgen worden ... Wat denken jullie ? Of toch maar die OZ's ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
't Gaat tussen deze vier, voorlopig:
VW Evolo 17"
VW/Audi RS 17" (weet wel niet of die op de afbeelding echte zijn, 't zouden dus echte zijn)
BBS CH 8,5x17"
OZ Superturismo 17"
Edit:
En deze maken ook nog een kansje: (maar dan wel in 17" en replica's, vandaar dat ze onderaan het lijstje bengelen)
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
had ik getrokken op de laatste vw-mania....
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VQAAAEwYw*wzXBKuasEQ0ZHDNbtRpJXIm!EbaQHPaJlMV!t91 XQENV1P0ZJoqqaglNGrUSbD5C6mgb*D5WUsxspbGi!4MwhIU5m W0yp85eGAMtBMGPTHtxWT00uBXZhP/golf%204%20bbs%20ch%201.jpg?dc=4675504621016903415[/img]
laat je wel niet téveel misleiden, deze heeft de caractère-kit en is verlaagd hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manoshad ik getrokken op de laatste vw-mania....
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VQAAAEwYw*wzXBKuasEQ0ZHDNbtRpJXIm!EbaQHPaJlMV!t91 XQENV1P0ZJoqqaglNGrUSbD5C6mgb*D5WUsxspbGi!4MwhIU5m W0yp85eGAMtBMGPTHtxWT00uBXZhP/golf%204%20bbs%20ch%201.jpg?dc=4675504621016903415[/img]
laat je wel niet téveel misleiden, deze heeft de caractère-kit en is verlaagd hé...
Velgen zijn natuurlijk wel nice.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle@ alex: als je toch 17-duim wil steken dan vind ik de Porsche cup 1 velgen wel mooi onder een golf 4 in combinatie met een verlaging.
nu nog ff een fotoke zoeken...
dus deze velg, vind geen fotoke van een wagen met deze eronder:
Vind die persoonlijk afschuwelijk Ze ogen zo goedkoop vind ik No offence
Heb mijn vriendin, ouders, haar ouders en mijn zus eens laten kiezen ... Op 1 na, die koos voor de Evolo's, gingen alle stemmen naar de Audi RS-velgen
De CH's zien ze niet graag, en de Superturismo's zijn te johnny
'k ga nog zien wat ik ga doen ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door jelle@ alex: als je toch 17-duim wil steken dan vind ik de Porsche cup 1 velgen wel mooi onder een golf 4 in combinatie met een verlaging.
Heb mijn vriendin, ouders, haar ouders en mijn zus eens laten kiezen ... Op 1 na, die koos voor de Evolo's, gingen alle stemmen naar de Audi RS-velgen
'k ga nog zien wat ik ga doen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69ROorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door jelle@ alex: als je toch 17-duim wil steken dan vind ik de Porsche cup 1 velgen wel mooi onder een golf 4 in combinatie met een verlaging.
'k ga nog zien wat ik ga doen ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Doe maar de RS6 (ik overweeg die namelijk ook )
Ik heb eens een prijs laten maken, voor 18" RS6 met banden, en dit kwam op 1250 euro (gevraagd aan golfist.be)
Dit is wel 19"
Als ik eens tijd heb zal ik ze proberen in 17" te photoshoppen (zit ook met exames eh) Vergeet ook niet dat deze veel lager ligt dan de verlaging die jij wilt
Als je lager wilt, kan ik je Kw Variante 2 aanraden (legaal in België en voor de keuring, mits 9cm bodemvrijheid), deze kost wel 1100 euro.
Comment
-
Kijk hier ook eens, ze hebben de RS6's hier in replica (of hadden, 't aanbod varieert nogal) en die kosten daar een stuk minder.
Betreffende de verlaging: ik ga eerst eens kijken wat 3cm doet ... Naar mijn mening zal het al genoeg zijn, want ik wil 'm eigenlijk zo discreet mogelijk houden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexKijk hier ook eens, ze hebben de RS6's hier in replica (of hadden, 't aanbod varieert nogal) en die kosten daar een stuk minder.
Betreffende de verlaging: ik ga eerst eens kijken wat 3cm doet ... Naar mijn mening zal het al genoeg zijn, want ik wil 'm eigenlijk zo discreet mogelijk houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexKijk hier ook eens, ze hebben de RS6's hier in replica (of hadden, 't aanbod varieert nogal) en die kosten daar een stuk minder.
Betreffende de verlaging: ik ga eerst eens kijken wat 3cm doet ... Naar mijn mening zal het al genoeg zijn, want ik wil 'm eigenlijk zo discreet mogelijk houden
Vandaar dat ik van de eerste keer de verlaging erbij laat doen ... 17" gaat wel meevallen van grootte hoor, onder een Mini toont dat als joekels, onder mijn Golf gaat dat júst gepast zijn (hoop ik )1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexKijk hier ook eens, ze hebben de RS6's hier in replica (of hadden, 't aanbod varieert nogal) en die kosten daar een stuk minder.
Vandaar dat ik van de eerste keer de verlaging erbij laat doen ... 17" gaat wel meevallen van grootte hoor, onder een Mini toont dat als joekels, onder mijn Golf gaat dat júst gepast zijn (hoop ik )
Comment
Comment