Zalig karretje Mr-e!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenZalig karretje Mr-e!Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenidd vet machien !De golf 2 liet echt toe om met relatief weinig wijzigingen een bijzonder knappen wagen te krijgen. Dit was eraan gewijzigd:
- Intrax racing suspension (vooraan -9cm, achteraan -6cm)
- 15" velgen
- Bonrath embleemloze grille + grillespoiler
- Wit-rode achterlichten + wenkbrauwen
Verder volledig standaard, inclusief golfbal-versnellingspookOp 190000km technisch nog perfect in orde, en met heel veel pijn in het hart verkocht toen ik begon met werken (firmawagen)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenBedankt! Het was dan ook echt een zalig karretje, deed vele hoofden draaienDe golf 2 liet echt toe om met relatief weinig wijzigingen een bijzonder knappen wagen te krijgen. Dit was eraan gewijzigd:
- Intrax racing suspension (vooraan -9cm, achteraan -6cm)
- 15" velgen
- Bonrath embleemloze grille + grillespoiler
- Wit-rode achterlichten + wenkbrauwen
Verder volledig standaard, inclusief golfbal-versnellingspookOp 190000km technisch nog perfect in orde, en met heel veel pijn in het hart verkocht toen ik begon met werken (firmawagen)...
echt vette mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenjammer daje nu met bmw rijd
echt vette mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenHoe lelijk is dat? Die wielen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenWel, om heel eerlijk te zijn, de latere Golf GTI's konden mij niet dezelfde speelsheid geven dan de mk2 met zijn lage gewicht, bij bmw heb ik dat wel teruggevonden. Maar ik blijf een golf 2 aanhanger, al zie je ze tegenwoordig echt niet vaak meer rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenallee man das superknap op ne witte !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenIk snap echt niet hoe ge dat knap kunt vinden, die wagen hangt veel te laag, de wielkasten hangen over de wielen, ...
Auto hangt naar mijn mening ook veel te laag op die foto maar zo rijdt deze auto wss wel niet.
Ik vind het echt niet mooi dat die mannen met hun airride hun auto's altijd op hun laagst leggen als ze een fotoshoot willen doen. ''Yeah, I got airride, has everybody seen it!!??''
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIk vind het echt niet mooi dat die mannen met hun airride hun auto's altijd op hun laagst leggen als ze een fotoshoot willen doen. ''Yeah, I got airride, has everybody seen it!!??''
das nie waar ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenhoh
das nie waar ze
Of vinden die mensen dat echt knapper zo?
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenWaarom leggen ze die dan altijd volledig op de grond?
Of vinden die mensen dat echt knapper zo?
plat dan u banden in de kassen slepen , carters kapot rijden enz.
als ik met tijd de mijne verlaag, moet ie ook echt plat liggen ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenecht plat is echt VET
plat dan u banden in de kassen slepen , carters kapot rijden enz.
als ik met tijd de mijne verlaag, moet ie ook echt plat liggen ze
Dit vooraan nog een cm'tje lager zou perfect zijn imo.
Ik zie nog altijd net graag de volledige velg.
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Mag eens bij wax-it heengaan
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichtenook een beetje verlaagt
Comment
Comment