Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Die Golf 3!

    Damn!

    2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

    Comment


    • Comment




      • Mijn droomvelgen...

        En heeft er toevallig niemand een foto van die Golf III in z'n volledig kleedje?
        nls2000

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten


          Mijn droomvelgen...

          En heeft er toevallig niemand een foto van die Golf III in z'n volledig kleedje?
          IDD!!! Someone please!!!

          2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Damn, kerel, wat een garage

            Hoeveel pk's heeft iedere wagen? Niet min volgens mij...
            de IV ging oorsponkelijk draaien op 400pk maar daar zit hij ondertussen al boven(1.8T met GT35-turbo en G-lader) op 2.2 bar zit hij aan 435pk, 2.5bar zorgt voor 515pk en dat is nog lang niet het maximale wat de turbo aankan (maar hij gaat het hier op houden, rijbaarheid enzo)...
            oohja, maximum toerental is 9000...

            Corrado krijgt ook 1.8T met g-lader

            Van de III vind ik helaas ook geen foto's meer
            Last edited by quadrifoglio; 17/04/2008, 23:09.
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten


              Mijn droomvelgen...

              En heeft er toevallig niemand een foto van die Golf III in z'n volledig kleedje?
              Er staan er te koop op het forum.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                de IV ging oorsponkelijk draaien op 400pk maar daar zit hij ondertussen al boven(1.8T met GT35-turbo en G-lader) op 2.2 bar zit hij aan 435pk, 2.5bar zorgt voor 515pk en dat is nog lang niet het maximale...

                Corrado krijgt ook 1.8T met g-lader

                Van de III vind ik helaas ook geen foto's meer
                Zijn dat dan G-laders zoals op de G60 of worden die dingen nog gemaakt door de een of andere tuner?
                En 515 pk uit een 1.8 is redelijk zot...

                Comment


                • Toch nog een klein beetje extra info over de grijze III gevonden

                  na even een tijdje met roy koenen gepraat te hebben over zijn golf 4,(hij hoopt hem volgend jaar klaar te hebben)de corrado van jeroen(under construction)viel mijn oog natuurlijk op de golf 3 kitcar die er stond..

                  het nieuwe speeltje van de baas formuleerde roy het..
                  het apperaat ziet er beestachtig uit.
                  uitgerust met een complete kooi,uitgebouwde wielkasten en enorme remschijven in combinatie met een 16v g60 motor moet hij volgend jaar klaar zijn..
                  op de werkbank lagen ook de nodige mooie dingetjes.....

                  vw motorsport remschijven.8 zuiger remklauwen en turbonetics turbo om maar even iets op te noemen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Zijn dat dan G-laders zoals op de G60 of worden die dingen nog gemaakt door de een of andere tuner?
                    En 515 pk uit een 1.8 is redelijk zot...
                    Zijn inderdaad de G-laders vanop een G60, maar dan wel met kleinere poulie eropgestoken

                    En 515pk is niet slecht, maar heb nog ooit foto's gezien van een grijze Nederlandse Golf IV met +700pk
                    Of de Belgische Civic 1.6 VTI turbo met +600pk
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                    Comment


                    • En om bij Jeroen Dik te blijven, nog een speeltje van hem. Golf 5 GTI DSG met 427 pk's





                      En daarom is JD Engineering dus dé referentie voor VW's
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                      Comment


                      • Nog een vette Golf V GTI

                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

                        Comment


                        • Comment


                          • Comment


                            • Comment


                              • proper materiaal é

                                Comment


                                • Een familielid van mij in Colombia heeft een Golf MK1 GTI gekocht, en is nog op zoek naar de originele pookknop (zwarte golfbal). Is dat nog ergens te verkrijgen?
                                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

                                  Comment


                                  • Na de Golf IV van Jeroen Dik even wat info posten over Carlo Hulsen, nog een VW-tuning-wonder

                                    Zijn setup voor 2008 is klaar om in zijn Golf II te gooien...

                                    Onderblok van een 2.0 FSI met 20VT-kop en bi-turbo, max rpm boven de 9000 toeren, 635 pk

                                    speclist:
                                    Onderblok
                                    Type: 2.0L TFSI
                                    Inhoud: 2008 cc
                                    Boring: 83,0mm
                                    Slag: 92,8 mm
                                    Compressie: 7,9:1
                                    Zuigers: JE
                                    Drijfstangen: "Custome made" H-profiel
                                    Drijfstang lagers: race versie

                                    Kop
                                    Aantal kleppen: 20 (in 12 / uit
                                    Klepstoters: mechanisch, CatCams
                                    Nokkenassen: 284 in/ 274 uit, CatCams
                                    Opmerkingen: kop geflowd, klepzittingen vergroot

                                    Rest
                                    Turbo: 2x Mhi 19T
                                    Uitlaatspruitstuk: "Custome made"
                                    Inlaatspruitstuk: "Custome made"
                                    4x 48mm => 42mm throttle bodies
                                    Uitlaat: 2x 63,5mm => 76mm
                                    Versnellingsbak: 02J met Quaife sper differencieel
                                    Koppeling: Sachs racing drukgroep en sinterplaat
                                    Brandstof pomp: 2x Bosch motorsport (270 lph)
                                    Injectie: 4 injectors (1600 cc/min per cilinder)
                                    Injectie: 1 injector Methanol (1600 cc/min)
                                    Management systeem: KMS M35 met twee lambda controllers

                                    Prestaties
                                    Toerental: 9200 tpm
                                    Vermogen: 467 kW (635 pk)
                                    Bij: 8500 tpm
                                    Koppel: +/-500 Nm (370 Ft/lbs)
                                    Bij: 5000 - 8500 tpm
                                    en wat pics







                                    en een testbank-uitdraai


                                    plannen voor volgend jaar? 4-wielaandrijving
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                                    Comment


                                    • Aangezien extreme motor-tuning precies niet zo enorm geliefd is, deze keer maar een low-and-slow posten

                                      Type 3



                                      Prachtkar
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                                      Comment


                                      • Dikste Caddy die hier in België ook heeft rondgereden

                                        14 inch BBS E30 en plat op de grond
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                                        Comment





                                        • Nog bbs E30, prachtige velg
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X