Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Segadamn.. kon je nu werkelijk niet kiezen voor die Polo... dat weet ik ook. De velgen onder de Golf ken ik eveneens niet...
Het zijn Carline-NW9 velgen, op de foto kloppen de vijsjes niet maar op de site van Carline staan ze wel met vijsjes over heel de boord.
Op de Polo ken ik de velgen, namelijk Schmidt TH-Line is trouwens een redelijk bekende Polo in de Cleaned scene
Comment
-
Het zou me verwonderen moest die eerste écht een GTI zijn ... Hij heeft niet eens mistlichten, of is dat niet standaard op een GTI ?
En wat ik lelijk vind aan die tweede is die lip die onder het kofferhandvat geplakt is; normaal loopt de koffer recht naar beneden, maar met die lip loopt het onderste van je kofferklep samen met je bumpers. Je ziet 't wel vaker op een IV, en ik vind het mooier zonder.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexHet zou me verwonderen moest die eerste écht een GTI zijn ... Hij heeft niet eens mistlichten, of is dat niet standaard op een GTI ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts? denk ik niet. Op google vind ik allesinds niks van die auto, vooral die centrale uitlaten vallen op, uitlaten zijn volgens mij niet eens van volkswagen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexDeze achterlichten wil ik !!! Dit zijn de Rabbits, maar met gefumeerde pinkers in plaats van spierwitte ... Zeer geslaagd !
Zal je waarschijnlijk wel bij de dealer kunnen kopen.
Comment
Comment