Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
officiële vw polo 2006 tuning
http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...1&page=1&pp=20
Ik zal het stuk van die thread dat van belang is hier posten, ik weet niet misschien is het beter voor antwoorden in die thread te posten?
Ik ben op zoek naar lichte tuning om de wagen een beetje meer sportiviteit/stijl te geven zonder naar die extreme tuning te gaan. Nu was ik aan het surfen op de officiële vw accesoires site...Hier is een pdf met allerhande opties voor de polo.
Ik vind het algemeen resultaat erg geslaagd. http://www.volkswagen-zubehoer.de/prospekte/polo.htm... maar er is één groot nadeel...
Ik weet niet of dit normale prijzen zijn, maar ik vermoed dat dit de prijs is voor het onderdeel en dat je dan nog spuitwerk+montage moet bijtellen...
zijspoiler 421€
frontspoiler 299€
achterspoiler (onderkant van de wagen waar de uitlaat zit) 381€
dakspoiler 296€
sportuitlaat 469€
chroom lijnplakkertje voor onder de koffer 49,95€
pedal-set 32,8€ (86,7€ voor de R-Line)
183 / velg zonder band voor de Exor STP 17" velgen
achterlichten 159€
totaal: iets van een 1.800€ velgen en banden excl.
En dan nog prijs voor spuiten en montage ... dit is iets te veel voor mij (spijtig want ik vind het resultaat echt knap).
enkel met de spoilers (voor-, zij- en achterkant) kom ik al aan +1000€ zonder spuitwerk en montage... met de sportuitlaat +469€ en de velgen dat zou hetgeen zijn wat ik echt wil maarja die prijs ik weet het niet...
Wat vinden jullie van deze prijzen en tuning? alternatieven? Wat zouden jullie doen? Ben volledig tuning leek en dit zou de eerste keer zijn dat ik zoiets doe..origineel vw zaken kopen of van andere merken? kost dit dan minder enzoverder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaertsknappe uitlaten! jammer van die stickers. Heeft er iemand soms een idee van welke tuner die uitlaten( achterbumper) zijn?
heel knap! die zwarte golf(met streetrecords ofzo op) zie ik altijd staan in Koksijde aan de cinema.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskimammieeeee
Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
Comment