Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die Phaeton-velgen staan 'em zo goed he !!!

Comment

• Die twee laatstje Golfs zijn echt wel !
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Als ik mocht kiezen, dan toch die blauwe hoor.
        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• die velgen zijn goddamd schitterend

Comment

• Is dat 18" of 19"?
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
              Is dat 18" of 19"?

ik gok 19". Maar het kan ook bedrog zijn door de verlaging. Weet iemand welke velgen dit precies betreft?

Comment

• edit: ff gekeken op vw.de

Helios" Volkswagen Individual 4 Leichtmetallräder 8 1/2 J x 19 Reifen 255/40 R 19
                het is idd 19"
                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

edit: ff gekeken op vw.de

Helios" Volkswagen Individual 4 Leichtmetallräder 8 1/2 J x 19 Reifen 255/40 R 19
                  het is idd 19"

aha, bedankt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                    mammieeeee

Welke tuningcompany doet dit? Ziet er oogverblindend uit!

Comment

• ziet er echt wel chique uit

Comment

• Alles wat jij te zeggen hebt? Staat de Polo hier van ABT al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCC
                          Alles wat jij te zeggen hebt?
                          Easy !!
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• ;p Srry liet me gewoon gaan bij het zien van dit mooie prachtige perfecte afgewerkte tuning

Comment

• Volkswagentuner Abt heeft zich op de nieuwe Polo uitgeleefd. De Duitsers hebben een verfraaiingset ontwikkeld, inclusief nieuwe wielen. Binnenkort komt Abt met getunede motoren en sportieve accessoires.

Abt is een toonaangevende Volkswagentuner, die zich uiteraard op de nieuwe Polo heeft gestort. Dat resulteerde in een aërodynamisch pakket met een andere gril, een nieuwe bumperspoiler en een achtervleugel. Die laatste is er niet alleen voor de sportieve ´looks´ maar zorgt ervoor dat de neerwaartse druk op de achteras wordt verhoogd.
                              Met Abt Sportsline sportveren is de auto 35 mm verlaagd, wat uiteraard ten goede komt aan een sportiever rijgedrag. Sportieve 17-inch lichtmetalen Z-wielen verhogen de sportieve aanblik. Het zijn de grootste wielen die Abt beschikbaar heeft, gemaakt van één stuk aluminium met het klassiek vijfspaaks ontwerp.
                              We kunnen binnenkort ook getunede motoren en sportieve accessoires voor de Polo verwachten.
                              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ik vind de velgen op die blauwe Golf iets te groot. Licht overdreven.
                                De eigenaar zal ook telkens merken wanneer hij over een sigarettenpeuk rijdt...

Comment

• knappe wieldeksels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                                    ik gok 19". Maar het kan ook bedrog zijn door de verlaging. Weet iemand welke velgen dit precies betreft?

ja, dat zijn de VW Helios OEM velgen (van de Phaeton) steek 5x112 ET45 8,5Jx19 , ik heb ET43 dus ze zouden op mijn cabrio passen

edit: ze waren mij al voor
                                    Last edited by ; 05/10/2005, 10:55.

Comment

• Exclusieve Volkswagen Golf voor thuismarkt
                                      Gelimiteerde serie onder naam Golf Speed

Comment

Volkswagentuner Abt heeft zich op de nieuwe Polo uitgeleefd. De Duitsers hebben een verfraaiingset ontwikkeld, inclusief nieuwe wielen. Binnenkort komt Abt met getunede motoren en sportieve accessoires.

Abt is een toonaangevende Volkswagentuner, die zich uiteraard op de nieuwe Polo heeft gestort. Dat resulteerde in een aërodynamisch pakket met een andere gril, een nieuwe bumperspoiler en een achtervleugel. Die laatste is er niet alleen voor de sportieve ´looks´ maar zorgt ervoor dat de neerwaartse druk op de achteras wordt verhoogd.
                                        Met Abt Sportsline sportveren is de auto 35 mm verlaagd, wat uiteraard ten goede komt aan een sportiever rijgedrag. Sportieve 17-inch lichtmetalen Z-wielen verhogen de sportieve aanblik. Het zijn de grootste wielen die Abt beschikbaar heeft, gemaakt van één stuk aluminium met het klassiek vijfspaaks ontwerp.
                                        We kunnen binnenkort ook getunede motoren en sportieve accessoires voor de Polo verwachten.
                                        WAS MIJN IDEE!!

Comment

• Voor alle GTIkes hier tegenwoordig.
                                          wat vinden jullie van deze achterschort met uitlaten van abt?

Comment

Working...
                                          X