Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was toevallig bij jd voor een kameraad zijn golf toen ze die aan het testen waren op straat. fuck man.. dacht dat hij echt hing ontploffen, zo een lawaai echt nie gezond. weet niet wat er van geworden is nu. ben maar weer naar de testbank gegaan, da klonk toch nie gezond op da moment
heb ik ook een paar keer bij jd gezien..heeft een turbo en compressor..550 peekaas
Weet er iemand een verdeler van BMC Luchtfilters?
Liefst in de buurt van Limburg,of eventueel een link naar een online tuning shop.
Ben ook op zoek naar een verdeler van Supersprint Uitlaten.
Dus alle tips zijn welkom,misschien dat er een grote tuningshop bestaat die beide merken verdeeld?
Alvast bedankt.
Weet er iemand een verdeler van BMC Luchtfilters?
Liefst in de buurt van Limburg,of eventueel een link naar een online tuning shop.
Ben ook op zoek naar een verdeler van Supersprint Uitlaten.
Dus alle tips zijn welkom,misschien dat er een grote tuningshop bestaat die beide merken verdeeld?
Alvast bedankt.
'k zal hier mijn Golfje Mk1 ook maar neerzetten, 'k zag namelijk heel wat leuke mk1'tjes langskomen
origineel een 1.5 c maar hij ondergaat op dit moment een kleine motorische operatie en wordt voorzien van een 1.8 8VT motor
*Onderblok: 1.8 EV
*Kop: 8V G60 Bewerkt door Bolku Tuning in angeren
*Turbo: Garrett T17
*Intercooler: G60 intercooler van HG-Motorsport
*verder is er nog een hele lijst vol gebeurt aan het onderblok en de kop, maar de bedoeling is dat er als het motortje loopt ..... meer dan 260 pk op de wieltjes teregt komt
hier nog ff een foto van het onderblok+bak en de kop
Knap werk! Zalig Golfje
Ziet er abnormaal knap uit!
Stel de auto anders even voor in het 'mijn Duitse auto'-gedeelte.
29 maart organiseren we met dit forum een Golf-meeting. Golf 1-tjes zijn nog meer dan welkom! Zeker komen dus
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment