Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• vet

Comment

• Cool
              Beetle Turbo S
              US-only, zeker? Vista?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                Cool
                Beetle Turbo S
                US-only, zeker? Vista?
                Voornamelijk ja, al zijn er naar mijn weten wel een aantal verkocht in Duitsland. In ieder geval zeker niet in Belgie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten

Die inzetstukjes ipv de reflectoren (naast de pinkers) zien er nog wel niet slecht uit!

Is over nadenken.
                  Iemand een idee waar ik dat kan kopen?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Lijken mij Porsche 964-stukken te zijn?
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• rrrrrrrrrrrr

Comment

• heb een klant met een Golfje 2 met een 90pk TDI in. Ergens dacht ik wel dat dat vinnig zou zijn maar had er niet echt een gedacht van...

Gisteren was hij ermee gekomen en was ik even naar buiten gegaan en om hem te zien vertrekken. Fack
                        Bij scherp draaien kraken z'n cardans (ding ligt plat tegen de grond )

Even kijken of er geen verkeer kwam en dan trok hij alles open
                        Denk dat er een open uitlaat onder zit want je hoorde die turbo blazen als gek. Dat ding blies massa's roet in de lucht en vloog er echt vandoor...nie normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                          heb een klant met een Golfje 2 met een 90pk TDI in. Ergens dacht ik wel dat dat vinnig zou zijn maar had er niet echt een gedacht van...

Gisteren was hij ermee gekomen en was ik even naar buiten gegaan en om hem te zien vertrekken. Fack

Denk dat er een open uitlaat onder zit want je hoorde die turbo blazen als gek. Dat ding blies massa's roet in de lucht en vloog er echt vandoor...nie normaal
                          That's the way!

2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            heb een klant met een Golfje 2 met een 90pk TDI in. Ergens dacht ik wel dat dat vinnig zou zijn maar had er niet echt een gedacht van...

toevallig iemand uit de rand rond brussel? met us pinkers
                            der heeft zo enen ies meegereden met mij naar een meeting, dat gaat vlot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                              toevallig iemand uit de rand rond brussel? met us pinkers
                              der heeft zo enen ies meegereden met mij naar een meeting, dat gaat vlot
                              Nee .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                Voornamelijk ja, al zijn er naar mijn weten wel een aantal verkocht in Duitsland. In ieder geval zeker niet in Belgie.
                                in belgie rijden er wel turbo's rond hoor.
                                je kan ze herkennen aan de opklapbare spoiler aan de achterruit.
                                ik heb er toch al gezien.
                                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  Iemand een idee waar ik dat kan kopen?
                                  ik ben er laat mee maar dat zijn kamei air ducts, staat heel knap bij een golf III ze komen wel in de plaats van uw mistlichten
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                    ik ben er laat mee maar dat zijn kamei air ducts, staat heel knap bij een golf III ze komen wel in de plaats van uw mistlichten
                                    Thanks! Mistlichten heb ik niet dus geen probleem.

2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Specificaties van die RUF kever ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                        in belgie rijden er wel turbo's rond hoor.
                                        je kan ze herkennen aan de opklapbare spoiler aan de achterruit.
                                        ik heb er toch al gezien.
                                        Je hebt turbo en turbo s hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                          Je hebt turbo en turbo s hé
                                          ach ik dacht dat die S er gewoon stond als tuning van ruf
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X