Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenCool
Beetle Turbo S
US-only, zeker? Vista?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
Die inzetstukjes ipv de reflectoren (naast de pinkers) zien er nog wel niet slecht uit!
Is over nadenken.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
heb een klant met een Golfje 2 met een 90pk TDI in. Ergens dacht ik wel dat dat vinnig zou zijn maar had er niet echt een gedacht van...
Gisteren was hij ermee gekomen en was ik even naar buiten gegaan en om hem te zien vertrekken. Fack
Bij scherp draaien kraken z'n cardans (ding ligt plat tegen de grond )
Even kijken of er geen verkeer kwam en dan trok hij alles open
Denk dat er een open uitlaat onder zit want je hoorde die turbo blazen als gek. Dat ding blies massa's roet in de lucht en vloog er echt vandoor...nie normaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenheb een klant met een Golfje 2 met een 90pk TDI in. Ergens dacht ik wel dat dat vinnig zou zijn maar had er niet echt een gedacht van...
Gisteren was hij ermee gekomen en was ik even naar buiten gegaan en om hem te zien vertrekken. Fack
Denk dat er een open uitlaat onder zit want je hoorde die turbo blazen als gek. Dat ding blies massa's roet in de lucht en vloog er echt vandoor...nie normaal
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenheb een klant met een Golfje 2 met een 90pk TDI in. Ergens dacht ik wel dat dat vinnig zou zijn maar had er niet echt een gedacht van...
toevallig iemand uit de rand rond brussel? met us pinkers
der heeft zo enen ies meegereden met mij naar een meeting, dat gaat vlot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichtentoevallig iemand uit de rand rond brussel? met us pinkers
der heeft zo enen ies meegereden met mij naar een meeting, dat gaat vlot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenVoornamelijk ja, al zijn er naar mijn weten wel een aantal verkocht in Duitsland. In ieder geval zeker niet in Belgie.
je kan ze herkennen aan de opklapbare spoiler aan de achterruit.
ik heb er toch al gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIemand een idee waar ik dat kan kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenik ben er laat mee maar dat zijn kamei air ducts, staat heel knap bij een golf III ze komen wel in de plaats van uw mistlichten
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenin belgie rijden er wel turbo's rond hoor.
je kan ze herkennen aan de opklapbare spoiler aan de achterruit.
ik heb er toch al gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenJe hebt turbo en turbo s hé
Comment
Comment