De auto waar ik het grille-idee gezien heb...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHoeveel kost een verlaging van 3 Ã 4 cm ongeveer? En moeten de schokdempers dan ook vervangen worden of zijn de hardere veren alleen goed?
Deze veren komen ipv de originele veren, originele schokdempers blijven.
Sportievere schokdemper + verlagingsveren (dan spreken we van een verlaging van pakweg 6cm) mag je rond de 8 à 900€ rekenen.
Een schroefkit (hoogte zelf instelbaar) kost toch wel een meer dan 1000€
Ik denk zelfs richting 1200€...
Comment
-
Ik heb een golf4 GTI en in het begin was ik echt onder de indruk van de prestaties maar nu na een tijdje zou ik toch graag wat meer vermogen hebben dus dacht ik eraan om bij heinz eens langs te gaan. Maar is dat eigenlijk wel een goed idee ? herprogramatie van chip, air intake, uitlaat en sterkere remmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHoeveel kost een verlaging van 3 Ã 4 cm ongeveer? En moeten de schokdempers dan ook vervangen worden of zijn de hardere veren alleen goed?
Eibach veren -3: € 180
Eibach veren -3 + montage: € 300
Eibach veren -5 (of -3) + Eibach sportdempers + montage: € 670
Schroefkit variante 2 Inox Line + montage: 1080 (meestal rond de 1200)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk BerichtenDe schroefkitjes van V-maxx zijn alles behalve slecht, en kosten rond de
550 euro inclusief plaatsing... De meeste zijn er erg tevreden van.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kio Bekijk BerichtenIk heb een golf4 GTI en in het begin was ik echt onder de indruk van de prestaties maar nu na een tijdje zou ik toch graag wat meer vermogen hebben dus dacht ik eraan om bij heinz eens langs te gaan. Maar is dat eigenlijk wel een goed idee ? herprogramatie van chip, air intake, uitlaat en sterkere remmen.
Zoja: de tuning zal meer kosten dan het werkelijk gaat uithalen vrees ik, na 2 weken ben je het weer gewoon
Hoewel de combo van air intake en uitlaat wel een leuker geluid kunnen geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenZo'n G4 GTI is een atmosferische motor?
Zoja: de tuning zal meer kosten dan het werkelijk gaat uithalen vrees ik, na 2 weken ben je het weer gewoon
Hoewel de combo van air intake en uitlaat wel een leuker geluid kunnen geven...
Een G4 GTI heeft de 1.8T onder de kap liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenPrijzen van de lokale tjoeningboer (plusminus)...
Eibach veren -3: € 180
Eibach veren -3 + montage: € 300
Eibach veren -5 (of -3) + Eibach sportdempers + montage: € 670
Schroefkit variante 2 Inox Line + montage: 1080 (meestal rond de 1200)
Ist eigelijk doenbaar om die veren zelf te steken? En wordt dit bij de keuring aanzien als tuning? Maw moet ge daar die tax op betalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenIst eigelijk doenbaar om die veren zelf te steken? En wordt dit bij de keuring aanzien als tuning? Maw moet ge daar die tax op betalen?
je moet er geen tax op betalen.
wel op niet-originele spoilers1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenin principe moet je een attest hebben ... ik heb die echter nog nooit moeten tonen (kweet zelfs niet of ik die nog heb ) en ze doen er ook echt niet moeilijk over.
wel op niet-originele spoilers
Thx Alex. Just, da attest. Kweet eig ni of ze da op de keuring zouden zien als dieje slechts 2 à 3 cm verlaagd is. En als ze 't zien, kan het even goe ne S-line zijn é!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenin principe moet je een attest hebben ... ik heb die echter nog nooit moeten tonen (kweet zelfs niet of ik die nog heb ) en ze doen er ook echt niet moeilijk over.
wel op niet-originele spoilers
Als je daar toekomt met knalrode veren, dan zal je toch minder geluk hebben hoor.
Comment
Comment