Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De auto waar ik het grille-idee gezien heb...

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Béké heb je soms nen foto van uwe Golf ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
        Béké heb je soms nen foto van uwe Golf ?
        Zie vorige pagina...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
          Zie vorige pagina...
          ah tis toch de zijne

merci é

Comment

• Dit golfje stond op 100% Tuning.

weet niet of er ergens meer foto's van deze golf te vinden zijn, deze had ik zelf gemaakt toen ik er was. vind het best wel een knappe golf

Comment

• Hoeveel kost een verlaging van 3 à 4 cm ongeveer? En moeten de schokdempers dan ook vervangen worden of zijn de hardere veren alleen goed?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                Hoeveel kost een verlaging van 3 à 4 cm ongeveer? En moeten de schokdempers dan ook vervangen worden of zijn de hardere veren alleen goed?
                veren alleen: 3 à 400€ gemonteerd met attest voor keuring erbij (en van een deftig merk)
                Deze veren komen ipv de originele veren, originele schokdempers blijven.

Sportievere schokdemper + verlagingsveren (dan spreken we van een verlaging van pakweg 6cm) mag je rond de 8 à 900€ rekenen.

Een schroefkit (hoogte zelf instelbaar) kost toch wel een meer dan 1000€
                Ik denk zelfs richting 1200€...

Comment

• Thanks!

2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Ik heb een golf4 GTI en in het begin was ik echt onder de indruk van de prestaties maar nu na een tijdje zou ik toch graag wat meer vermogen hebben dus dacht ik eraan om bij heinz eens langs te gaan. Maar is dat eigenlijk wel een goed idee ? herprogramatie van chip, air intake, uitlaat en sterkere remmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                      Hoeveel kost een verlaging van 3 à 4 cm ongeveer? En moeten de schokdempers dan ook vervangen worden of zijn de hardere veren alleen goed?
                      Prijzen van de lokale tjoeningboer (plusminus)...

Eibach veren -3: € 180
                      Eibach veren -3 + montage: € 300
                      Eibach veren -5 (of -3) + Eibach sportdempers + montage: € 670
                      Schroefkit variante 2 Inox Line + montage: 1080 (meestal rond de 1200)

Comment

• De schroefkitjes van V-maxx zijn alles behalve slecht, en kosten rond de
                        550 euro inclusief plaatsing... De meeste zijn er erg tevreden van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk Berichten
                          De schroefkitjes van V-maxx zijn alles behalve slecht, en kosten rond de
                          550 euro inclusief plaatsing... De meeste zijn er erg tevreden van.
                          Zeer interessant! Thx.

2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kio Bekijk Berichten
                            Ik heb een golf4 GTI en in het begin was ik echt onder de indruk van de prestaties maar nu na een tijdje zou ik toch graag wat meer vermogen hebben dus dacht ik eraan om bij heinz eens langs te gaan. Maar is dat eigenlijk wel een goed idee ? herprogramatie van chip, air intake, uitlaat en sterkere remmen.
                            Zo'n G4 GTI is een atmosferische motor?
                            Zoja: de tuning zal meer kosten dan het werkelijk gaat uithalen vrees ik, na 2 weken ben je het weer gewoon
                            Hoewel de combo van air intake en uitlaat wel een leuker geluid kunnen geven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Zo'n G4 GTI is een atmosferische motor?
                              Zoja: de tuning zal meer kosten dan het werkelijk gaat uithalen vrees ik, na 2 weken ben je het weer gewoon
                              Hoewel de combo van air intake en uitlaat wel een leuker geluid kunnen geven...

Een G4 GTI heeft de 1.8T onder de kap liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                                Prijzen van de lokale tjoeningboer (plusminus)...

Eibach veren -3: € 180
                                Eibach veren -3 + montage: € 300
                                Eibach veren -5 (of -3) + Eibach sportdempers + montage: € 670
                                Schroefkit variante 2 Inox Line + montage: 1080 (meestal rond de 1200)

Ist eigelijk doenbaar om die veren zelf te steken? En wordt dit bij de keuring aanzien als tuning? Maw moet ge daar die tax op betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                  Ist eigelijk doenbaar om die veren zelf te steken? En wordt dit bij de keuring aanzien als tuning? Maw moet ge daar die tax op betalen?
                                  in principe moet je een attest hebben ... ik heb die echter nog nooit moeten tonen (kweet zelfs niet of ik die nog heb ) en ze doen er ook echt niet moeilijk over.
                                  je moet er geen tax op betalen.

wel op niet-originele spoilers
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                    in principe moet je een attest hebben ... ik heb die echter nog nooit moeten tonen (kweet zelfs niet of ik die nog heb ) en ze doen er ook echt niet moeilijk over.

Thx Alex. Just, da attest. Kweet eig ni of ze da op de keuring zouden zien als dieje slechts 2 à 3 cm verlaagd is. En als ze 't zien, kan het even goe ne S-line zijn é!

Comment

• http://www.ronpatrickstuff.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten

Das enkel en alleen omdat ge Eibach pro veren hebt, en die zijn zwart...dus ze zien geen verschil buiten Eibach dat erop staat. (dat zullen ze wss niet opmerken)

Als je daar toekomt met knalrode veren, dan zal je toch minder geluk hebben hoor.
                                        Last edited by Synchromesh; 21/11/2006, 19:29. Reden: typo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OlivierCC
                                          http://www.ronpatrickstuff.com/
                                          Autotune Heinz?
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X