Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
Niet écht tuning, maar 't is een Vr6 en ik zou niet weten waar ik hem anders zou moeten zetten.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten[IMG]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenNice! Over een wolf in schaapskleren gesproken! Maar kan die wagen het volle potentieel van de motor wel aan?
alles verzwaren é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenmaar in de bochten blijft het een oude golf...
als je een beetje verstand hebt ga je niet met een vr6 in een g1 hele dagen gaan sleuren sleuren en nog es sleuren é.
Comment
-
Voor die G1 heb ik bakken respect! Vind het steeds knap zo'n engine swap hoe je dat allemaal gedaan krijgt!
Ik dacht eerst bij mezelf....daar is weinig tuning aan, behalve die velgen dan mss....
...
tot ik wat verder naar beneden scrolde
Prachtig!
En over die wegligging...ik denk dat we daar nog van kunnen verschieten. Lichte koets, deftige ophanging, goede bandjes,...hij zou er wel eens veel achter hem kunnen laten.
En het logo maakt het écht af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenVoor die G1 heb ik bakken respect! Vind het steeds knap zo'n engine swap hoe je dat allemaal gedaan krijgt!
Ik dacht eerst bij mezelf....daar is weinig tuning aan, behalve die velgen dan mss....
...
tot ik wat verder naar beneden scrolde
Prachtig!
En over die wegligging...ik denk dat we daar nog van kunnen verschieten. Lichte koets, deftige ophanging, goede bandjes,...hij zou er wel eens veel achter hem kunnen laten.
En het logo maakt het écht af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtennatuurlijk rijdt da spel heel veel auto's af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenOp rechte stukken zeker. Maar in de bochten lijkt deze mij niet te onderschatten (omdat sommige hieraan twijfelen)
Comment
Comment