Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elseehaa Bekijk BerichtenHeel mooi. Zo mag die van mij er ook uit zien langs de voorkant...anders had ik em niet gepost.
zo lekker zwart is toch zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
Zo zou mijn Golf V er moeten uitzien
Verder niks op aan te merken.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIdem, alleen nog xenons erop. Dat maakt het front veel mooier.
Verder niks op aan te merken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
Zo zou mijn Golf V er moeten uitzien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenIk zou toch andere velgen nemen op mijn Jetta
waaraan zie je 't verschil ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik had nog zitten denken 'maar misschien liever een 3deurs' .. nooit aan gedacht dat 't een sletta kon zijn
waaraan zie je 't verschil ?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichteniersie , eb je ook de microbe te pakkn ?
schone foto's ze
welke microbe? I was born like this
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenHerkent iemand die velgen ?Oettingers?
Comment
-
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenZijn dat echt die oets? gepainted dan ook.
kant echt nie goed zien welke dat het zijn, denk van wel. maarja er lijken er zo veel op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
Toffe wielen op deze twee.
Vooral de kleur van de tweede is supercool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenKan je een schroefkit ook niet hoger/lager zetten?Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenja da kan je , schroefen hé
Idd, maar da kan ni zomaar ff agauw é? Ik bedoel ni zoals bij een air-ride.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenIdd, maar da kan ni zomaar ff agauw é? Ik bedoel ni zoals bij een air-ride.
Comment
Comment