Zeg Arnev, moest je tijd hebben hé (En die heb je blijkbaar ). Zou je anders eens niet een paar fotokes van licht getunede VW polokes posten. Tis om ideetjes op te doen ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenZeg Arnev, moest je tijd hebben hé (En die heb je blijkbaar ). Zou je anders eens niet een paar fotokes van licht getunede VW polokes posten. Tis om ideetjes op te doen ...
polo's zoals den uwe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenpolo's zoals den uwe?
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenAls dat zou kunnen ...
nen 9n3 dus kzal ff zoekn moat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenDe mijne zal zo schoon wel ni worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwat zou je willen doen ? verlanging en velgen ? of mss nog koffer iets cleanen?
Ik heb zoiezo al de sportophanging en 17 duims velgen (keuze nog niet vast).
Aanbouwdelen zijn al allemaal meegespoten.
Mistlichten zijn als optie gekozen.
Logo's zullen verwijderd zijn.
Korte antenne ligt al klaar.
Blanco nummerplaathouder is voorzien.
Hij krijgt een chiptuning.
Veel meer geld is niet gepland uit te geven gezien ik in september mijn goesting ga kopen .2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenIk heb zoiezo al de sportophanging en 17 duims velgen (keuze nog niet vast).
Aanbouwdelen zijn al allemaal meegespoten.
Mistlichten zijn als optie gekozen.
Logo's zullen verwijderd zijn.
Korte antenne ligt al klaar.
Blanco nummerplaathouder is voorzien.
Hij krijgt een chiptuning.
Veel meer geld is niet gepland uit te geven gezien ik in september mijn goesting ga kopen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenals ik da hoor gaat da toch al een pracht van e polo zijn en wat komt er in september ? pm?
EDIT: en ja, er zou nog bluetooth in polo moeten kopen, maar krijg geen reacties op prijsaanvragen en niemand hier antwoord dusja, 430 euro bij ATAF vind ik wa veel ...Last edited by Caractere; 07/01/2007, 13:53.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenIn september gaak samenwonen en beginnen werken. De polo gaat dan naar de vriendin en er komt iets nieuws voor mij. Afhankelijk van de keuze (momenteel 3 werkopties) zal de auto aangekocht worden. Daarbij zal niet onnodig veel geld worden verkwist , maar zal toch een schoontje worden.
Comment
-
en ja, er zou nog bluetooth in polo moeten kopen, maar krijg geen reacties op prijsaanvragen en niemand hier antwoord dusja, 430 euro bij ATAF vind ik wa veel ...
Alle merken zijn mogelijk in september ...2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichtenen ja, er zou nog bluetooth in polo moeten kopen, maar krijg geen reacties op prijsaanvragen en niemand hier antwoord dusja, 430 euro bij ATAF vind ik wa veel ...
Alle merken zijn mogelijk in september ...
kzou graag es weten waarom bleutooth ? pff das toch al niet nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkzou graag es weten waarom bleutooth ? pff das toch al niet nodig.
5 keer naar Oostende
3 keer naar Gent
1 verre verplaatsing (Charleroi, La Louviere, Luik, ...)
1 keer naar Leuven
Dat tijdens een normale week. Dan bel ik vaak in de auto. Ik wil dit graag veilig en correct doen. Andere oplossingen zijn eveneens welkom.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenIk ben zeer veel, en zeer veel in de auto. Ik doe massas verplaatsingen per week:
5 keer naar Oostende
3 keer naar Gent
1 verre verplaatsing (Charleroi, La Louviere, Luik, ...)
1 keer naar Leuven
Dat tijdens een normale week. Dan bel ik vaak in de auto. Ik wil dit graag veilig en correct doen. Andere oplossingen zijn eveneens welkom.
k heb maar nen motor en e chassis met 4 wielekes nodig ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenja maar 400 euro das wel veel hé. andere oplossing das niks voor ik ze
k heb maar nen motor en e chassis met 4 wielekes nodig ze2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
Comment