Oorspronkelijk geplaatst door Caractere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenals den polo laag hangt is 16" goed hé. nu zit er 15" onder ? wat vin je daar van ?2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenVeel te weinig!??? voor je er koopt mss eerst eens gaan passen bij iemand ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenKheb al reactie. 900 euro is de minimumprijs ...jammer ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenja , khad da gedacht ze. tzittn nieuwe banden op ook2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenIk krijg 17 duims velgen + nieuwe banden voor 400 euro opleg op 15 duims brolvelgen ... dusja ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten900euro voor die 16" ori. VW Polo GTI velgen met nieuwe banden vin ik toch wel nog een mooie prijs ze.
Kheb ook nog de 17 duims tora velgen van mijn bora die maar niet verkocht geraken ...2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenDan lig ik thuis met 15 duims originele velgen (wie gaat die kopen?)
Kheb ook nog de 17 duims tora velgen van mijn bora die maar niet verkocht geraken ...
en die tora velgen raar da je da niet kwijt geraakt zefoto ? prijs ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenu 15" gaan toch u winterwielen zijn ?
en die tora velgen raar da je da niet kwijt geraakt zefoto ? prijs ?
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichtenover de tora velgen bestaat en verkooptopic. ik neem nooit winterwielen.
Comment
-
Nog es voor de duidelijkheid. Ik heb met de dealer een prijs afgesproken waarin 17 duims velgen zitten. ik maak de keuze en hij zorgt dat ze erop zitten bij aflevering. Ik moet dus niet zelf op zoek naar verkopers. ik moet eigenlijk enkel zelf een type doorgeven.
Stel dat ik ze niet neem, krijg ik 400 euro korting op de factuur en wordt de auto geleverd met de standaard velgen.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenNog es voor de duidelijkheid. Ik heb met de dealer een prijs afgesproken waarin 17 duims velgen zitten. ik maak de keuze en hij zorgt dat ze erop zitten bij aflevering. Ik moet dus niet zelf op zoek naar verkopers. ik moet eigenlijk enkel zelf een type doorgeven.
Stel dat ik ze niet neem, krijg ik 400 euro korting op de factuur en wordt de auto geleverd met de standaard velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenMaar die GTI velgjes zijn zo schoon. Moest je die nu wel tonen. Maar hij doet geen euro van zijn 900 euro af ...
Comment
Comment