Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenSchoon velgen voor op een TT vind ik. Ik heb dezelfde maar deze zijn geborsteld als ik 't goe voorheb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtendie parbool velgen zijn inderdaad ferm gepolierd
Stoefer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtentjoener
ebt gij zulke ?
Mijnen tjoeningtijd is voorbij. Ik denk da m'n (origineel) velgen dezelfde zijn. Enkel zijn die ni gepolierd. Maar volgens mij zijn da origineel velgen van een TT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenMijnen tjoeningtijd is voorbij. Ik denk da m'n (origineel) velgen dezelfde zijn. Enkel zijn die ni gepolierd. Maar volgens mij zijn da origineel velgen van een TT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk Berichten
Have fun
Met die velgen te kuisen bedoel je? Echt, heel knappe janten, maar ik wil ze in ons regenlandje ni proper houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenMijnen tjoeningtijd is voorbij. Ik denk da m'n (origineel) velgen dezelfde zijn. Enkel zijn die ni gepolierd. Maar volgens mij zijn da origineel velgen van een TT.
die op de foto zijn inderdaad originele gepolierde 17" paraboolvelgen (of competitions in de engelstalige gebieden).
ik heb nog een setje in de garage staan.
ik vind het echt superknappe velgen en ik denk er zelfs af en toe aan om ze weer onder mijn tt te schroeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichtende velgen op jouw tt zijn de in alu kleur gelakte 16"ers.
die op de foto zijn inderdaad originele gepolierde 17" paraboolvelgen (of competitions in de engelstalige gebieden).
ik heb nog een setje in de garage staan.
ik vind het echt superknappe velgen en ik denk er zelfs af en toe aan om ze weer onder mijn tt te schroeven.
Ah zo, ik dacht dat da ook 16"ers waren. Wa ge ook met da setje doe, doe ge't nog ni weg. Nadat ik een huis heb gekocht, gaat m'n TT 9/10 wa meer richting grond, en komen er andere janten op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenAh zo, ik dacht dat da ook 16"ers waren. Wa ge ook met da setje doe, doe ge't nog ni weg. Nadat ik een huis heb gekocht, gaat m'n TT 9/10 wa meer richting grond, en komen er andere janten op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenah da hoor ik graag ze
Héhé, ik ook ze, maar wa m'n vrouwke der gaat van vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenHéhé, ik ook ze, maar wa m'n vrouwke der gaat van vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenniet achter kijken
Tuurlijk, das mogelijk. Maar geen aanrader. Vrouwen hebben nl zowa macht over mannen. Vooral zo tegen 't slapengaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenTuurlijk, das mogelijk. Maar geen aanrader. Vrouwen hebben nl zowa macht over mannen. Vooral zo tegen 't slapengaan.
aha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenaha
Juuuuuuuuuuuuuust!!! Nog ni veel levenservaring, maar da hebt ge wel door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenJuuuuuuuuuuuuuust!!! Nog ni veel levenservaring, maar da hebt ge wel door.
Comment
Comment