Ge zijt strafwel bedankt. Tziet er me een mooi resultaat uit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenGe zijt strafwel bedankt. Tziet er me een mooi resultaat uit.
Comment
-
De knoop is doorgehakt, volgende week zaterdag komen de RS4-velgen eronder. Voor mij zijn ze net dat ietsje mooier dan de Exors.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenJe gaat toch ook verlagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenVerlagen is een must.
Ik zie geregeld G4'tjes vaak met een mooie velg onder...maar dan met originele ophanding
dan laat je beter de originele steken...naar mijn mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenzéker!
Ik zie geregeld G4'tjes vaak met een mooie velg onder...maar dan met originele ophanding
dan laat je beter de originele steken...naar mijn mening.
Zo'n knap voertuig smeekt gewoon om verlaagd te worden.
Velgen komen zo ook beter uit.
Comment
-
De wagen zal zeker en vast verlaagd worden, 3 à 4 cm. Ik zou het zelf zonde vinden van het geld voor de velgen als hij dan zo hoog boven de grond hangt.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenOw ja, 18"??2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenDe wagen zal zeker en vast verlaagd worden, 3 à 4 cm. Ik zou het zelf zonde vinden van het geld voor de velgen als hij dan zo hoog boven de grond hangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenNeen neen, 17 inch. Khad geen zin om miserie te krijgen met de verzekering bij een eventueel ongeval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenKan je problemen krijgen met een 18''?
Bij de VW-dealer zeiden ze me dat op een Golf IV het maximum 17" was.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDa's echt zonde hè.
Zo'n knap voertuig smeekt gewoon om verlaagd te worden.
Velgen komen zo ook beter uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtennu hoor ik u !!!
Herinner je je nog onze velgen-discussie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenAuto's dienen voor mij altijd mooie velgen te hebben en verlaagd te zijn.
Herinner je je nog onze velgen-discussie?
Comment
Comment