Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Löwe
18" OZ
Zalig mooi
Iemand enig idee van de prijs van een setje ?
OZ is niet echt goedkoop, dus onder de 2000 euro, inclusief goede banden, geraak je niet, denk ik dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeOorspronkelijk geplaatst door g-man.
Die two-tone lak vind ik wel geslaagd, dat geeft de auto een speciaal zicht.
Mijn pa heeft ook es aan onze Passat geprutst, ale ja, ge moet nu nie direct het ergste denken e
Hij heeft er vooraan andere lampkes ingestoke voor de knipperlichte, heel schoon. Geven een blauwe xenonachtige schijn als ze niet branden en als het knipperlicht gaat, is die heel fel, en precies een sterreke da knippert.
Mooi effect wanneer de wagen buiten in het donker voor de garage staat en in de garage licht brandt1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g-man.Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Oorspronkelijk geplaatst door g-man.prijs zal wel meevallen, die velg is al jaren oud.....
I think not
I think not1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door g-man.Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Oorspronkelijk geplaatst door g-man.prijs zal wel meevallen, die velg is al jaren oud.....
I think not
I think not
Nog enkele pics.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g-man.Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Oorspronkelijk geplaatst door g-man.prijs zal wel meevallen, die velg is al jaren oud.....
I think not
I think not
Comment
Comment