Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door g-man.Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Oorspronkelijk geplaatst door g-man.Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Oorspronkelijk geplaatst door g-man.prijs zal wel meevallen, die velg is al jaren oud.....
I think not
I think not
Comment
-
@Alex
Heb ff gevolgd ivm je eventuele nieuwe wagen:
Ik denk (ben wel niet zeker) dat 18" niet meer gehomologeerd zijn door vw. Best even opzoeken in het boekje dat bij de wagen zit maar bij mij staan er enkel maar maten in tot 17". Da's dan 225 25 17 en dat staat al mooi hoor. Ik heb niet gekozen voor een grotere maat omdat ik ook denk dat je dan wat té zwaar inboet aan comfort, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee...
De velgen van de R32 zijn trouwens ook in 17" beschikbaar voor de mindere Golfjes (heb ze wel enkel in een duitse catalogus gevonden -> R-line). Verder heeft VW zelf ook een mooi aanbod velgen (daar heb ik mijn keuze toch in gevonden), maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Die OZ zijn immers ook wel subliem.
Spijtig van de Saap wel
BTW: misschien een PM met je andere optie? Can't say I'm not curious...
Greetz'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door X5Prijs van die OZ Superturismo GT voor 16" is 1200€, inclusief banden.
prijs inclusief balanceren,uitlijnen en plaklood
999eurokes
699 voor 17inch
999 voor 18inch
1299 voor 19inch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door X5Prijs van die OZ Superturismo GT voor 16" is 1200€, inclusief banden.
999eurokes
699 voor 17inch
999 voor 18inch
1299 voor 19inch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door X5Prijs van die OZ Superturismo GT voor 16" is 1200€, inclusief banden.
999eurokes
699 voor 17inch
999 voor 18inch
1299 voor 19inch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door X5Prijs van die OZ Superturismo GT voor 16" is 1200€, inclusief banden.
999eurokes
699 voor 17inch
999 voor 18inch
1299 voor 19inch
en dan nog....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door X5Prijs van die OZ Superturismo GT voor 16" is 1200€, inclusief banden.
999eurokes
699 voor 17inch
999 voor 18inch
1299 voor 19inch
er staat in een advertentie: replica velgen van alle bekende merken: oz,brock...
dus ik denk de superturismo gt ook
Comment
-
Heb gisteren m'n "potentiële Golf" gezien ... 't is een zwarte vijfdeurs in ideale staat, heeft reeds een discrete ABT-dakspoiler, zeer geslaagd. Jammer genoeg liggen er nu nog stalen velgen en wieldoppen onder
Enkel spijtig dat het een vijfdeurs is1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexHeb gisteren m'n "potentiële Golf" gezien ... 't is een zwarte vijfdeurs in ideale staat, heeft reeds een discrete ABT-dakspoiler, zeer geslaagd. Jammer genoeg liggen er nu nog stalen velgen en wieldoppen onder
Enkel spijtig dat het een vijfdeurs is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommieBen ook aan het uitkijken voor een Golf IV misschien...
'k Ga wat weer kilometers doen en een diesel dringt zich op.
'k Zoek een 130pk of 150pk 1.9 TDi met 3 voorwaarden :
- hij MOET zwart zijn
- hij MOET leder hebben
- hij MOET 3-deurs zijn(insider)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door TommieBen ook aan het uitkijken voor een Golf IV misschien...
'k Ga wat weer kilometers doen en een diesel dringt zich op.
'k Zoek een 130pk of 150pk 1.9 TDi met 3 voorwaarden :
- hij MOET zwart zijn
- hij MOET leder hebben
- hij MOET 3-deurs zijn(insider)
Maar als de Spider buiten is, mag een vervanger niet al te lang op zich laten wachten... Moest de LBT dan al vrij zijn, is die nog altijd grootste kanshebberDan wel natuurlijk alle financële kanten op dat moment bekijken.
Maar als dat niet het geval is, dan is zo'n dieselbom de aangegeven weg om te volgen! En daar kijk ik momenteel naar uit.
Om even verder half-en-halfte gaan, is er een groot verschil qua GEVOELSMATIGE prestaties tussen de 115pk en 130pk TDi ? Anyone ?
Comment
-
En tevens, om effe over tuning dan te zeveren...
Ik vind een hoop meer 115pk'tjes dan 130pk's tweedehands. Zeker omdat de meeste 130pk's net buiten m'n budget liggen en 115'pk er serieus onder.
Zou het dan interessant zijn om te overwegen van een 115pk te nemen en deze te laten chippen bij heinz ? Dat kost mij 540/ex. en dan heb ik 145pk EN veel belanrijker, 335Nm koppel...
:
:
Langs de andere kant vind je geen 115pk's met leder..
ARGH!!!!!!
Comment
Comment