speciaal
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenspeciaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtendoor die lange voorbumper hoogt hij iets te hoog vind ik , voor de rest vind ik het kleurtje niet slecht, past bij mijn broek.
Comment
-
Comment
-
nee
Mijn gebuur heeft paarden die hij soms in één of andere wei laat lopen en ik ging eens mee want kmoest met iets helpen, maar had geen gsm of camera mee...een beetje verder stond er trouwens een gele gallardo en een bmw 550i op duitse platen
2uur later moesten we er dan weer zijn maar dan stond hij er niet meer,
En dat in zo'n boerenol, kalken
Die tweede keer had ik wel een camera mee, maar ze waren toen allemaal al weg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIemand een idee of het R-line pakket op Golf, .. al beschikbaar is in België?
nog niet beschikbaar bij mijn weten...
edit: enkel: B2B-line
trendline
comfortline
GT-sport
GTI
R32
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtendenk wel daje via een of ander duitse tuner wel een paket kan krijgn dat er goed oplijkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZou enkel geïnteresseerd zijn als het in de fabriek zelf gedaan wordt, en naar wat ik gelezen heb is dat voor het R-line pakket zo .. Moet wel vet zijn, een witte Golf GT met R-line uitrusting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtennja, kweet nie just wat, maar kmis iets...
Comment
-
Golf 4 met 722 pk & 814 NM bij 2,1 bar...
Oorspronkelijk geplaatst door PlantjeHier weer eens wat van onze kant wat onze auto gaat de goede kant op!
Hij is nu zo goed als klaar op een enkel dingetje na...
Het golfje is nu ook afgesteld, en heeft 722 pk & 814 NM bij 2,1 bar!!!!
het vermogen is echter teruggeschroeft omdat me pa bang is dat de krukas kaduk zegt, dit omdat het blok tordeerd...
De volgende stap is dus om dit tegen te gaan en is er een verstevigingsplaat nodig om het torderen tegen te gaan, dan kunnen we dus gaan naar de 2,5 bar , benieuwd dus wat er nog meer uitgehaald kan worden!
Ik heb er niet bij in gezeten bij topvermogen maar wel ervoor, en het gaat hard, bij 200 volgas vliegt hij nog alle kanten op, bij 100 wheelspin enz ...
we hebben ook nog niet getopt, maar wel al 265 ( gps ) in de 4 gereden :W...
nu stop ik met dat gelul en post ik een paar pics, sommige niet zo best, moeten nog steeds een keer echt fatsoenlijke pics maken...
wel hebben we eindelijk een achterspoiler , en andere achterlichten gemonteerd!
( kut resize ook altijd )
oooooi :*
edit: oja, ook nog golf edition koplampen
Comment
Comment