Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• speciaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
      speciaal
      door die lange voorbumper hoogt hij iets te hoog vind ik , voor de rest vind ik het kleurtje niet slecht, past bij mijn broek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
        door die lange voorbumper hoogt hij iets te hoog vind ik , voor de rest vind ik het kleurtje niet slecht, past bij mijn broek.
        past bij mijn broek , tuner

Comment

• Vandaag een witte Golf V gezien, echt supermooi!!

Wit, met zwarte velgen(met grijse tint) met grijse rand, GTI-rooster vooraan ( met daarin TDI), GTI-achterbumper met dubbele uitlaat.En met een bumper die gedeeltelijk meegespoten is..

Echt supermooi!!
          Last edited by ; 02/07/2007, 22:44.

Comment

• klinkt heel goed ! toevallig geen foto ?

Comment

• nee

Mijn gebuur heeft paarden die hij soms in één of andere wei laat lopen en ik ging eens mee want kmoest met iets helpen, maar had geen gsm of camera mee...een beetje verder stond er trouwens een gele gallardo en een bmw 550i op duitse platen

2uur later moesten we er dan weer zijn maar dan stond hij er niet meer,

En dat in zo'n boerenol, kalken

Die tweede keer had ik wel een camera mee, maar ze waren toen allemaal al weg...

Comment

• geen geluk

Comment

• nee, echt niet

kdenk er nu trouwens aan dat we daar ook nog een jaguar XKR met plak ksa-... gezien hebben,...

...en natuurlijk alleen in het heen rijden zonder camera

Comment

• Iemand een idee of het R-line pakket op Golf, .. al beschikbaar is in België?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Iemand een idee of het R-line pakket op Golf, .. al beschikbaar is in België?

nog niet beschikbaar bij mijn weten...

edit: enkel: B2B-line
                      trendline
                      comfortline
                      GT-sport
                      GTI
                      R32
                      Last edited by ; 03/07/2007, 15:11.

Comment

• denk wel daje via een of ander duitse tuner wel een paket kan krijgn dat er goed oplijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                          denk wel daje via een of ander duitse tuner wel een paket kan krijgn dat er goed oplijkt
                          Zou enkel geïnteresseerd zijn als het in de fabriek zelf gedaan wordt, en naar wat ik gelezen heb is dat voor het R-line pakket zo .. Moet wel vet zijn, een witte Golf GT met R-line uitrusting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Zou enkel geïnteresseerd zijn als het in de fabriek zelf gedaan wordt, en naar wat ik gelezen heb is dat voor het R-line pakket zo .. Moet wel vet zijn, een witte Golf GT met R-line uitrusting
                            joa , is zeker knap !!!

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Golf 4
                              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                nja, kweet nie just wat, maar kmis iets...
                                Wat dacht je van enige vorm van smaak ?

Comment

• Comment

• zalig cleaned!

Comment

• 3 heel knappe G1's

Comment

• Golf 4 met 722 pk & 814 NM bij 2,1 bar...

Oorspronkelijk geplaatst door Plantje
                                        Hier weer eens wat van onze kant wat onze auto gaat de goede kant op!

Hij is nu zo goed als klaar op een enkel dingetje na...

Het golfje is nu ook afgesteld, en heeft 722 pk & 814 NM bij 2,1 bar!!!!
                                        het vermogen is echter teruggeschroeft omdat me pa bang is dat de krukas kaduk zegt, dit omdat het blok tordeerd...

De volgende stap is dus om dit tegen te gaan en is er een verstevigingsplaat nodig om het torderen tegen te gaan, dan kunnen we dus gaan naar de 2,5 bar , benieuwd dus wat er nog meer uitgehaald kan worden!

Ik heb er niet bij in gezeten bij topvermogen maar wel ervoor, en het gaat hard, bij 200 volgas vliegt hij nog alle kanten op, bij 100 wheelspin enz ...

we hebben ook nog niet getopt, maar wel al 265 ( gps ) in de 4 gereden :W...

nu stop ik met dat gelul en post ik een paar pics, sommige niet zo best, moeten nog steeds een keer echt fatsoenlijke pics maken...

wel hebben we eindelijk een achterspoiler , en andere achterlichten gemonteerd!

( kut resize ook altijd )

oooooi :*

edit: oja, ook nog golf edition koplampen
                                        Damn!
                                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• hell, ik hoop dat de verzekering hiervan weet

Comment

Working...
                                          X