[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAFAz4SsDYduZdYD!JVHL!7G!O!d4VmoukJz*6ltUK6vGHvW WTj1OxvO!ZBm3mE!rCeeJMM1rwn*Q6OB1*5MfPUy3wzzq9YDiR bDAQkUZo/HPIM0436.JPG?dc=4675484126196511872[/img]
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door manosPARDON?????
was het gisteren VW in hofstade??????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manosallé MILJAAAAAARRRRR, ik wou er zo graag naartoe ma vond er nergens iet van.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertGisteren in Hofstade
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAwA0ASHzcduZdYD!JVHEpdMtGdSyippehpbR3!73iDBcwkF e6Cvxe8rL7Ea*xEFN0gPqjflD2pt3WibCFKJepjBRiIywXXZhi h2m*3vDw/HPIM0429.JPG?dc=4675484126138571172[/img]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N!trOnOorspronkelijk geplaatst door jellebeestig mooie 3, wel spijtig van ventofront en de zijspiegels:
dat denk je gewoon dat je er zo dagelijks 5 ziet rijden, dit is gewoon discrete tuning: dakantenne weg, zijpinkers weg, audi A6 deurgrepen, vento front, 2-delige 17 duims velgen en dan nog lekker laag...vraag me af waar je die tegenkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle1 van de mooiste golf 4's die ik al gezien heb:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBluesorry maar ik ben wel voor tuning maar ik weet niet wat je hier speciaal aan vindt ik vind de velgen te groot voor de auto. andere voorbumper zonder teken is niet echt speciaal en dan caractere zijlijsten vind ik wel mooi maar waarom geen andere achterbumper??? zo valt de volledige lijn van de auto weg. Overal even laag en dan van achter niks . Dakspoiler?
Het kan natuurlijk zijn dat de eigenaar van die golf4 nog bezig is met de wagen te veranderen... Misschien staat er binnen een half jaartje een andere (evenlage) achterbumper op... -stukje voor stukje- hé
dakspoiler? met er dan één op...?! Dit is cleaned-style hé... dus zo gaaf mogelijk Die dakspoiler zijn dan een uitsteeksel zijn aan de wagen.
Comment
-
Hmm, voor mij hoeft het niet. De velgen ogen veel te zwaar en groot onder de IV. 17" of in bepaalde gevallen 18" is meer dan voldoende voor een Golf IV
My 2 cents...'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlueOorspronkelijk geplaatst door jelle1 van de mooiste golf 4's die ik al gezien heb:
gewoon merktekens weg, originele bumpers cleanen van naden, een dikke velg (hier 19 duimers), droppen,dakantenne weg,stootlijsten van Japanse golf,...
Hoe minder spoilers aan een wagen hoe beter maar ik snap wel dat dit de Auto5-tuningliefhebber niet kan bekoren wegens niet opvallend genoeg
Comment
-
Good point... Begrijp me niet verkeerd, ik vind deze Golf 1000x mooier dan de "met-vleugels-en-kleurtjes-en-regenpijp" voorziene wagens (persoonlijke mening). Maar die velgen zijn me iets te groot...
Mja, en als het op tuning aan komt ben ik wel vrij selectief. Sober en stijlvol zijn 2 kernwoordjes vind ik. En bij de meeste tuning vervallen deze meteen.
Maar opnieuw, persoonlijke mening...
voorbeeldje van knappe tuning is de Golf V die Sega postte in het Golf V topic...'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door YvesGood point... Begrijp me niet verkeerd, ik vind deze Golf 1000x mooier dan de "met-vleugels-en-kleurtjes-en-regenpijp" voorziene wagens (persoonlijke mening). Maar die velgen zijn me iets te groot...
Mja, en als het op tuning aan komt ben ik wel vrij selectief. Sober en stijlvol zijn 2 kernwoordjes vind ik. En bij de meeste tuning vervallen deze meteen.
Maar opnieuw, persoonlijke mening...
voorbeeldje van knappe tuning is de Golf V die Sega postte in het Golf V topic...
Comment
Comment