Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
    Oorspronkelijk geplaatst door Yves
    Good point... Begrijp me niet verkeerd, ik vind deze Golf 1000x mooier dan de "met-vleugels-en-kleurtjes-en-regenpijp" voorziene wagens (persoonlijke mening). Maar die velgen zijn me iets te groot...

Mja, en als het op tuning aan komt ben ik wel vrij selectief. Sober en stijlvol zijn 2 kernwoordjes vind ik. En bij de meeste tuning vervallen deze meteen.

Maar opnieuw, persoonlijke mening...

voorbeeldje van knappe tuning is de Golf V die Sega postte in het Golf V topic...
    Yves had het ook niet tegen u maar eigenlijk tegen IceBlue, maar die golf V heeft ook 19 duims audi velgen hoor (RS 6 replica's) en ligt mogelijk nog lager. Idd ik ben ook selectief ivm tuning, heb iets tegen spoilers, dikke overdreven uitlaten, lexus-lichten, zonnebanden, ...maar ik vind dat dit wel een sober getunede wagen is (op uitzondering van de grote velgen) maar ja over smaken valt niet te discutiëren he
    Hmz, da vind ik die 19" bij die V beter geslaagd. Die audi velgen vind ik echt te zwaar, zeker op die Golf. Voor de rest knap werk hoor, ik ben helemaal geen tuning hater. Ik kan het werk en de tijd die die mensen erin steken echt wel naar waarde schatten. Alleen vind ik het zelf maar in heel specifieke gevallen ook echt de moeite, en zou ik het zelf nooit op mijn wagen willen... (maar then again tuning en tuning is 2 )

De S-line kit op een A3 is bvb schitterend, een R32 (die toch ook stevig voorzien is van spoiler, uitlaten en dergelijke) vind ik evenzeer geweldig. Dit zijn pakketten, aangeboden door de constructeur zelf. En da's een ander paar mouwen hé...

Maar die aftermarket-mega-kits moeten al van heel goeie afkomst zijn, willen ze een beetje indruk op mij maken en/of willen ze niet in de categorie Johny-kermis tuning terechtkomen...

Maar again: alle respect voor tuners!

My 2 cents
    '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
    '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Comment

• dit is er al iets over vind ik...

Comment

1 van de mooiste golf 4's die ik al gezien heb:

wie is er zijn audi velgen kwijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx
            Oorspronkelijk geplaatst door jelle
            Prachtig !!!!!!!!
            velg is veel te groot, gewoonweg lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life

élaba, der hieft wier zo ne johnnie-jeanet men jante gejat.
              A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life

élaba, der hieft wier zo ne johnnie-jeanet men jante gejat.
                Volgens mij bescheiden mening zijn de 'zanten' net een maatje te groot om onder deze wagen te plaatsen. Dit is 19" (dacht ik), maar met 18" zou hij 'af' zijn ...
                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue

sorry maar ik ben wel voor tuning maar ik weet niet wat je hier speciaal aan vindt ik vind de velgen te groot voor de auto. andere voorbumper zonder teken is niet echt speciaal en dan caractere zijlijsten vind ik wel mooi maar waarom geen andere achterbumper??? zo valt de volledige lijn van de auto weg. Overal even laag en dan van achter niks . Dakspoiler?
                  idd zoals sega al zei, dit is klasse cleaned style geen Fast_and_the_furious_Johny_combat_spoiler_stijl:
                  gewoon merktekens weg, originele bumpers cleanen van naden, een dikke velg (hier 19 duimers), droppen,dakantenne weg,stootlijsten van Japanse golf,...
                  Hoe minder spoilers aan een wagen hoe beter maar ik snap wel dat dit de Auto5-tuningliefhebber niet kan bekoren wegens niet opvallend genoeg
                  Ik zeg alleen maar mijn idee hé. 't Is nie omdat ik het woord spoiler uitspreekt dat hier onmiddellijk naar auto5 en toestanden wordt verwezen. En dan nog redelijk persoonlijk naar mij. Een dakspoiler op een golf IV kan heel clean zijn zonder dat deze op een vliegtuigvleugel hoeft te lijken.

iemand die dit overdreven vind? ja de kleur is niet zo maar deze dakSPOILER vind ik toch heel knap én clean. Ik zeg alleen maar dat ik de auto mooier had gevonden als de achterbumper op de zelfde hoogte zou zitten dan de zeilijsten en de voorbumper! Of ben ik de enigste die dit ziet? Zie ook de zwarte golf. En de velgen waren volgens mij mooier geweest in 18". maar das persoonlijke smaak hé. Die zilvere vind ik ook te maar deze heeft zijn bumpers voor en achter en de zijlijsten wel mooi op dezelfde hoogte.

Comment

• Die 19"ers zijn inderdaad te groot voor de golf. Je verliest teveel comfort en als je vriendin de auto mee heeft en ze raakt een borduur terwijl er maar zo weinig rubber opligt.

Liever een auto met 17" of 18"ers dan één met beschadigde 19" wielen.
                    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue
                      Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue

sorry maar ik ben wel voor tuning maar ik weet niet wat je hier speciaal aan vindt ik vind de velgen te groot voor de auto. andere voorbumper zonder teken is niet echt speciaal en dan caractere zijlijsten vind ik wel mooi maar waarom geen andere achterbumper??? zo valt de volledige lijn van de auto weg. Overal even laag en dan van achter niks . Dakspoiler?
                      idd zoals sega al zei, dit is klasse cleaned style geen Fast_and_the_furious_Johny_combat_spoiler_stijl:
                      gewoon merktekens weg, originele bumpers cleanen van naden, een dikke velg (hier 19 duimers), droppen,dakantenne weg,stootlijsten van Japanse golf,...
                      Hoe minder spoilers aan een wagen hoe beter maar ik snap wel dat dit de Auto5-tuningliefhebber niet kan bekoren wegens niet opvallend genoeg
                      Ik zeg alleen maar mijn idee hé. 't Is nie omdat ik het woord spoiler uitspreekt dat hier onmiddellijk naar auto5 en toestanden wordt verwezen. En dan nog redelijk persoonlijk naar mij. Een dakspoiler op een golf IV kan heel clean zijn zonder dat deze op een vliegtuigvleugel hoeft te lijken.

iemand die dit overdreven vind? ja de kleur is niet zo maar deze dakSPOILER vind ik toch heel knap én clean. Ik zeg alleen maar dat ik de auto mooier had gevonden als de achterbumper op de zelfde hoogte zou zitten dan de zeilijsten en de voorbumper! Of ben ik de enigste die dit ziet? Zie ook de zwarte golf. En de velgen waren volgens mij mooier geweest in 18". maar das persoonlijke smaak hé. Die zilvere vind ik ook te maar deze heeft zijn bumpers voor en achter en de zijlijsten wel mooi op dezelfde hoogte.
                      idd die champagne-kleurige is ook clean en niet mis maar ik vind zonder toch nog mooier Vind zelf 19 duimers onder een 4 ook wel een beetje overdreven maar om te zien vind ik het wel heel chique !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue

Zo een dakspoiler zoek ik voor op men golf4 ! (ik heb het niet over de kleur)
                        Weet iemand hoe die juist noemt ?? typpe ??

Ben daar al eens naar een tuningzaakje achter gaan vragen voor een de prijs, maar daar moeste ze het typpe weten van spoiler.

Comment

• ik ben niet zeker maar ik denk dat het de R32 dakspoiler is. Dat is een orginele die je normaal gezien gewoon kan bestellen bij je VW-dealer. Of mss ook op ebay.de.

Comment

• Ivm de dakspoiler, als het een vw originele is kijk dan even op Votex

Wat vinden de altijd met kritiek gooiende forumgangers van deze auto...

Meer foto's
                            Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx
                              Valt goed mee, velgen vallen wat tegen!!
                              Zelfde mening. Mooie uitlaat en dito bodykit, maar die velgen zijn wat minder...
                              '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                              '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx
                                Valt goed mee, velgen vallen wat tegen!!
                                Zelfde mening. Mooie uitlaat en dito bodykit, maar die velgen zijn wat minder...
                                Idem hier

Comment

• Nog eentje (19" Rs6 velgen )

Zelf zou ik 18" nemen, past beter naar mijn mening

Comment

• Jup daar past iets niet, alleen weetk nie goed wat ... waarschijnlijk verschil audi en vw ...

Comment

• als ge zo grote velgen plaatst verlaagt hem dan eens zoveel niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life
                                        als ge zo grote velgen plaatst verlaagt hem dan eens zoveel niet.
                                        Ik was net hetzelfde aan het denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                                          Jup daar past iets niet, alleen weetk nie goed wat ... waarschijnlijk verschil audi en vw ...
                                          Zoveel verschil is er opzich nie eh tussen vw en audi

Wat heeft iedereen tegen verlagen?

Comment

Working...
                                          X