Oorspronkelijk geplaatst door Dub
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexZijn dat trouwens speciale donkere voorlichten ? Ik vind ze eigenlijk wel heel knap
(denk dat het deze behuizing is)
Comment
-
Zal er eens voor gaan kijken bij de dealer ... Prioriteit is nu de velgen ... Ofwel worden het de 17" Evolo's, ofwel 17" OZ's.
M'n paps ziet heel graag die RS4-achtige velgen, eventueel kunnen het nog die worden ook ...
Verder wil ik dan nog de donkere achterlichten (die van de highline, zeker ? cfr. foto,het gaat ENKEL om de achterlichten, niet om de auto zelf):
en dan nog deze voorlichten:
En héél misschien laat ik nog de stootlijsten, handgrepen en spiegels ook in koetswerkkleur lakken, in plaats van die kunststof. En dan is'ie af1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69ROorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Zijn dat trouwens speciale donkere voorlichten ? Ik vind ze eigenlijk wel heel knap
Morgen spring ik ff binnen bij m'n dealer, ik heb nu de bestelnummers ... Heb ook bestelnummers voor mistlichten, ondertussen ... Die zaten vooraaan ook niet op m'n auto en gebruik ik 's nachts toch wel vaak hier op die boerenwegen ... Voor je't weet zit je anders in de gracht1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
De RS-velgen zou ik zoiezo nooit nemen. My opinion: het is een VW, dus VW velgen of aftermarket (eventueel, zou ik persoonlijk ook al niet doen). Nooit velgen van een ander automerk dan dat van je wagen zelf...
De Evolo's zijn natuurlijk een uitstekende keuze onder een zwarte vijfdeurs Golf IV.
Aan de foto op voorgaande pagina zie ik precies wel dat het een variant is op mijn Evolo's, of replica's zijn ofzoiets. Dunno, naast de spaken aan de buitenkant zit overal precies zo'n "driehoekje", wat ik precies niet heb. VW heeft daar ook is "colour editions" van uitgebracht dacht ik, misschien dat het daar iets mee te maken heeft. Enfin ja, kan ook zijn omdat het maandagochtend is...
Ik zou ook zéker niet groter gaan dan 17". Meer dan voldoende op een Golf. Alles laten spuiten in koetswerkkleur heb ik zelf ook overwogen (qua smaak komen we blijkbaar overeen ), maar dit idee heb ik laten varen omdat het te duur was in vergelijking met het verschil. Op een zilvergrijze vind ik dit verschil enorm, maar op een zwarte vind ik het de moeite niet om achteraf nog te laten bijwerken. Moest ik een nieuwe kopen, ik zou het wél zeker in optie nemen (als het niet standaard was).
Achterlichten van "Highline" (ook gebruikt voor speciale uitvoeringen als Edition enzo, GTI en V6 ook) maken een zwarte MKIV hélemaal af. Die mochten uiteraard ook niet ontbreken.
Zolang het allemaal "original Zubehör" is, vind ik het zéker kunnen. Maar voor aftermarket toestanden ben ik persoonlijk minder te vinden. Daarom dat ik m'n eigen bakske niet "getuned" vind, alles komt immers rechtstreeks van de dealer.'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door YvesDe Evolo's zijn natuurlijk een uitstekende keuze onder een zwarte vijfdeurs Golf IV.
Aan de foto op voorgaande pagina zie ik precies wel dat het een variant is op mijn Evolo's, of replica's zijn ofzoiets. Dunno, naast de spaken aan de buitenkant zit overal precies zo'n "driehoekje", wat ik precies niet heb. VW heeft daar ook is "colour editions" van uitgebracht dacht ik, misschien dat het daar iets mee te maken heeft. Enfin ja, kan ook zijn omdat het maandagochtend is...
Ik kan niet meer op de naam van de velg komen maar ik ben er (weer) bijna zeker van dat een Amerikaanse staat in de naam verweven zit.
Ik zou ook zéker niet groter gaan dan 17". Meer dan voldoende op een Golf. Alles laten spuiten in koetswerkkleur heb ik zelf ook overwogen (qua smaak komen we blijkbaar overeen ), maar dit idee heb ik laten varen omdat het te duur was in vergelijking met het verschil. Op een zilvergrijze vind ik dit verschil enorm, maar op een zwarte vind ik het de moeite niet om achteraf nog te laten bijwerken. Moest ik een nieuwe kopen, ik zou het wél zeker in optie nemen (als het niet standaard was).
Achterlichten van "Highline" (ook gebruikt voor speciale uitvoeringen als Edition enzo, GTI en V6 ook) maken een zwarte MKIV hélemaal af. Die mochten uiteraard ook niet ontbreken.
Zolang het allemaal "original Zubehör" is, vind ik het zéker kunnen. Maar voor aftermarket toestanden ben ik persoonlijk minder te vinden. Daarom dat ik m'n eigen bakske niet "getuned" vind, alles komt immers rechtstreeks van de dealer.
Comment
Comment