Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
    De velgen op de zwarte Golf zijn geen Evolo's maar waren een optie op de Golf V6 die standaard 16" velgen had. (Ben ik bijna zeker van)
    Ik kan niet meer op de naam van de velg komen maar ik ben er (weer) bijna zeker van dat een Amerikaanse staat in de naam verweven zit.
    Voila, mysterie opgelost.

-> Effe ge-vwvortext en het zijn idd de velgen van de VS-GTI (die dus ook met V6 te verkrijgen was:

En dit zijn de originele Europese V6-standaard-sloefkes:

Ook erg mooi, maar wel maar 16"...

De Evolo's vind ik persoonlijk nog altijd schitterend, ik had er anders nooit het geld voor op tafel gelegd. Maar moest ik nu terugkiezen, ik zou ook serieus moeten nadenken over de 17" Exor velg van vw. Ik heb nog niet zo lang geleden een MKIV met die velgen gezien en dat was zeerrr geslaagd!

@Löwe: merci hé
    '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
    '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Die zwarte achterlichten van de Golf IV zijn niet van de highline maar specifiek van de "trendline".
      De mooiste velg voor de Golf vind ik persoonlijk de BBS RX II die op de GTI standaard zit.
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves
        Alles laten spuiten in koetswerkkleur heb ik zelf ook overwogen (qua smaak komen we blijkbaar overeen ), maar dit idee heb ik laten varen omdat het te duur was in vergelijking met het verschil. Op een zilvergrijze vind ik dit verschil enorm, maar op een zwarte vind ik het de moeite niet om achteraf nog te laten bijwerken. Moest ik een nieuwe kopen, ik zou het wél zeker in optie nemen (als het niet standaard was).

Achterlichten van "Highline" (ook gebruikt voor speciale uitvoeringen als Edition enzo, GTI en V6 ook) maken een zwarte MKIV hélemaal af. Die mochten uiteraard ook niet ontbreken.
        Inderdaad, bij een zilvere auto is dat wel een must. Bij een zwarte valt het ook niet zo op he .

De "rabbit" achterlichten vind ik persoonlijk ook wel het overwegen waard .
        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

De RS-velgen zou ik zoiezo nooit nemen. My opinion: het is een VW, dus VW velgen of aftermarket (eventueel, zou ik persoonlijk ook al niet doen). Nooit velgen van een ander automerk dan dat van je wagen zelf...

De Evolo's zijn natuurlijk een uitstekende keuze onder een zwarte vijfdeurs Golf IV.

Aan de foto op voorgaande pagina zie ik precies wel dat het een variant is op mijn Evolo's, of replica's zijn ofzoiets. Dunno, naast de spaken aan de buitenkant zit overal precies zo'n "driehoekje", wat ik precies niet heb. VW heeft daar ook is "colour editions" van uitgebracht dacht ik, misschien dat het daar iets mee te maken heeft. Enfin ja, kan ook zijn omdat het maandagochtend is...

Ik zou ook zéker niet groter gaan dan 17". Meer dan voldoende op een Golf. Alles laten spuiten in koetswerkkleur heb ik zelf ook overwogen (qua smaak komen we blijkbaar overeen ), maar dit idee heb ik laten varen omdat het te duur was in vergelijking met het verschil. Op een zilvergrijze vind ik dit verschil enorm, maar op een zwarte vind ik het de moeite niet om achteraf nog te laten bijwerken. Moest ik een nieuwe kopen, ik zou het wél zeker in optie nemen (als het niet standaard was).

Achterlichten van "Highline" (ook gebruikt voor speciale uitvoeringen als Edition enzo, GTI en V6 ook) maken een zwarte MKIV hélemaal af. Die mochten uiteraard ook niet ontbreken.

Zolang het allemaal "original Zubehör" is, vind ik het zéker kunnen. Maar voor aftermarket toestanden ben ik persoonlijk minder te vinden. Daarom dat ik m'n eigen bakske niet "getuned" vind, alles komt immers rechtstreeks van de dealer.

Lol, smaken komen idd blijkbaar goed overeen

Momenteel ziet 'ie er nog vrij basic uit ... Er staat reeds een subtiel lipje boven m'n achterruit van ABT, en voor de rest heb ik alle lettertjes van m'n kofferklep gehaald. Echter, er zitten nog de lichtblokken in met oranje pinkers van de 'base', en hij staat nog op wieldoppen.

Die dingen zou ik dus zo snel mogelijk laten veranderen ...

Ik had vandaag nog eens alle velgen aan m'n vriendin getoond, aangezien zij daarover mag meebeslissen, en zij is absoluut zot van die RS6-velgen ... Misschien zijn die nog het overwegen waard, alleen dacht ik dat deze niet in 17" verkrijgbaar waren (voor replica's heb ik 't zo niet ...). Enfin, de velgen zijn maar voor eind januari, aangezien ik ze krijg van m'n ouders als ik geen buizen heb met m'n partiële examens

Ik heb ook al geïnformeerd om m'n achterste ruiten te laten coaten, maar dat komt een pak duurder uit dan ik had verwacht dus zal ik ook niet laten doen ...
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• die zwarte 1 is SUPER !!!

Comment

• prachtige golf 3!!!

Comment

• nog enkele mooie (redelijk sobere) vieren:

Comment

• mijn favoriet: zwarte golf 4, AMG-velgen en rechts een grote japanse zijspiegel, iets lager, wit-rode of rood-zwarte achterlichten, leer en bij voorkeur ook embleem vooraan nog weg...

Comment

• BBS CH onder ne golf 4...

Comment

• Die BBS CH:

Ter info: nog enkele foto's van de 17" Evolo (dit is dus m'n baksken)

Heb de Highline achterlichten en de Evolo's dus achteraf nog bijbesteld (samen met een armsteun vooraan, extra boxen in de achterdeuren en een mp3-radio) en ik heb lang getwijfeld over chiptuning maar dan toch maar besloten om dit niet te doen, ook niet via VW zelf (mja, het concept heeft me nooit echt kunnen overtuigen qua verzekering, betrouwbaarheid, etc).

Nu zal ik nog wel even met mijn bescheiden 90 pk rondrijden, later zal ik wel voor iets vinniger kiezen...tis immers ook nog maar m'n eerste wagen, zeker geen reden tot klagen dus.

Comment

• Dikke kar wel !!!!

Vind ik wel heel mooi...

Comment

• dit blijft toch mijn favorietje hoor

precies een getunede golf met schitterende velgen en massa's power

tis wel geen aftermarket maar alles fabriek-af met garantie

Comment

• schitterende R32

velgen maken imho toch voor 95% de auto hoor

Comment

• deze vind ik ook niet mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jos Motokros
                                dit blijft toch mijn favorietje hoor

Right on! Zeker in die kleur...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Motokros

Da R32 teken doet wel kicken vindk .. en die kont NOG MEER

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jos Motokros
                                    schitterende R32

velgen maken imho toch voor 95% de auto hoor
                                    Hmmmm, BBS CH

Comment

• ik zie toch liever die orginele R32 velgen. Op deze wagen toch .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Yves

welke motor steekt daar in?
                                        en hoeveel pk en kw?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint
                                          Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Yves

welke motor steekt daar in?
                                          en hoeveel pk en kw?

2004 Volkswagen Golf R32

--------------------------------------------------------------------------------
                                          Technical Specifications:

Type: V6
                                          Displacement cu in (cc): 195 (3189)
                                          Power bhp (kW) at RPM: 240(177) / 6250
                                          Torque lb-ft (Nm) at RPM: 236(320) / 2800

Acceleration 0-62 mph s: 6.6

Comment

Working...
                                          X