http://www.bandencentrale-vandamme.be/ moeite om eens te bellen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bij wie gaan jullie om banden/velgen ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet is ROEGIERS in SleidingeOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenBandencentrale Mortier te Ardooie en Tielt!
Goeie service,aangenaam volk.
Scherpe prijs,ging ervoor bij Stevens(Xavier)
Ga vanuit het Brusselse naar Ardooie voor banden,zegt denk ik genoeg!
In de streek zijn er veel bandencentrales, Stevens, Mortier, Deboosere,...
Service bij Stevens in Zwevezele was goed tot ze vrachtwagens begonnen te doen want toen hadden ze geen tijd meer, qua vriendelijkheid een stuk minder. Bij Mortier heb ik ervaring met hun carwash en één keer mijn wagen laten uitlijnen daar (in Ardooie) echte KLUNZEN zijn dat daar, ongelofelijk. Ik stond erbij en amateurs kunnen het beter: het ging tergend traag, ze lieten een lamp voor mijn wiel liggen alvorens van de brug te rijden en achteraf bleek dat ze niet in staat waren om mijn wagen uit te lijnen. Ze hadden een toestel om lichten te regelen maar wisten niet hoe ze ermee moesten werken, ze zouden mij achteraf contacteren maar nooit nog iets gehoord,... Ze werken daar met totaal onervaren en ongemotiveerd volk. Ik praat wel over twee jaar geleden maar het zou me verwonderen mocht het veranderd zijn.
Ik ben nog het meest tevreden van Puype in Brugge, goede service, vriendelijk en scherpe prijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenNog nooit banden gekocht. Altijd op internet occasie wielen gekocht waar goede banden op zaten en steeds (zelf) wielen en al gewisseld
Kostprijs als ge wa zoekt : 150 euro voor 4 nieuwe banden
Lang leve de johnny's die andere velgen steken en hun oude weg doen voor een prijske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk Berichtenidd, of soms gaan ze echt voor een prijsje weg omdat ze geld nodig hebben, lang leve de tsjoeners
Geld nodig!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIn de streek zijn er veel bandencentrales, Stevens, Mortier, Deboosere,...
Service bij Stevens in Zwevezele was goed tot ze vrachtwagens begonnen te doen want toen hadden ze geen tijd meer, qua vriendelijkheid een stuk minder. Bij Mortier heb ik ervaring met hun carwash en één keer mijn wagen laten uitlijnen daar (in Ardooie) echte KLUNZEN zijn dat daar, ongelofelijk. Ik stond erbij en amateurs kunnen het beter: het ging tergend traag, ze lieten een lamp voor mijn wiel liggen alvorens van de brug te rijden en achteraf bleek dat ze niet in staat waren om mijn wagen uit te lijnen. Ze hadden een toestel om lichten te regelen maar wisten niet hoe ze ermee moesten werken, ze zouden mij achteraf contacteren maar nooit nog iets gehoord,... Ze werken daar met totaal onervaren en ongemotiveerd volk. Ik praat wel over twee jaar geleden maar het zou me verwonderen mocht het veranderd zijn.
Ik ben nog het meest tevreden van Puype in Brugge, goede service, vriendelijk en scherpe prijzen.
Maar was altijd de baas zelf.(Is wel de zoon nu)
En het is overal hetzelfde,goed personeel vinden is tegenwoordig geen sinecure.
Comment
-
Dan zal ik morgen eens naar Sleidinge moeten gaan ,als het daar toch zo goedkoop is
Want moet morgen naar de keuring en ik heb nog steeds geen andere voorbanden, in tweedehands vind je dat wel makkelijk, maar dan moet ik ff naar Limburg gaan tuffen... en ben je weer enkele tientallen euro's diesel lichter
Tenzij iemand nog snel met een goed adresje afkomt waar men 2dehandsbandjes te koop heeftik woon in de buurt van Gent, dus laat maar komen
bandenmaat is 215/40/17(origineel) of 205/40/17( ligt er nu op)
Mvg, Andy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet is ROEGIERS in SleidingeOorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk BerichtenEn de beste/goedkoopste
Comment
-
Voor banden gingen we altijd naar de Mercedes garage. Iemand liet daar ze goedkoop uit Duitsland brengen. Jammer genoeg heeft die persoon de garage verlaten wegens prive-problemen.
Nu zijn er in Genk en Hasselt (deconde) wel ook goede bandencentrales te vinden. Hier in de buurt ligt een FirstStop bandencentrale.
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Daxy Bekijk BerichtenDan zal ik morgen eens naar Sleidinge moeten gaan ,als het daar toch zo goedkoop is
Want moet morgen naar de keuring en ik heb nog steeds geen andere voorbanden, in tweedehands vind je dat wel makkelijk, maar dan moet ik ff naar Limburg gaan tuffen... en ben je weer enkele tientallen euro's diesel lichter
Tenzij iemand nog snel met een goed adresje afkomt waar men 2dehandsbandjes te koop heeftik woon in de buurt van Gent, dus laat maar komen
bandenmaat is 215/40/17(origineel) of 205/40/17( ligt er nu op)
Mvg, Andy
09/3867683
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenJa,daar kan ik niet over oordelen,banden worden bij ons geleverd en af en toe moet ik eens naar ginder voor een van onze auto's(A6,A5) omdat mijn bandenmonteermachine niet zwaar genoeg is om 19" te monteren!
Maar was altijd de baas zelf.(Is wel de zoon nu)
En het is overal hetzelfde,goed personeel vinden is tegenwoordig geen sinecure.
De zoon van de baas is nog de grootste prutser...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenJe rijdt van Brussel naar Ardooie om een stel banden te laten leggen??? Dan heb je echt wel geld teveel of heb je ergens een vrouwtje zitten in de streek
De zoon van de baas is nog de grootste prutser...
Trouwens,de meeste banden worden bij ons geleverd (5à700 per jaar allen Michelin)
Laura Lin natuurlijk maar tegen niemand zeggen anders staat het morgen weer in de boekskes!
Comment
-
Team Lambrechts in Diest
krijg altijd tegen de 50% korting voor mijn 19"s
nog geen één keer velg beschadigd en band/velg altijd goed uitgebalanceerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk BerichtenTeam Lambrechts in Diest
krijg altijd tegen de 50% korting voor mijn 19"s
nog geen één keer velg beschadigd en band/velg altijd goed uitgebalanceerd
De korting op zich heeft weinig te betekenen als men bvb.20% duurder is dan de goedkoopste die je kan vinden dan ben ik al tevreden met 40% korting bij deze!!!
Comment
-
Maandag heb ik naar verschillende bandencentrales gebeld om prijs te vragen voor een Dunlop Sport Maxx in de maat 225/40 R18.
De vermelde prijzen zijn incl. BTW, montage en uitbalanceren.
-Banden Carmelo Genk: 145 euro
-Banden Theunissen Genk: 170 euro incl. oppompen met stikstof
-Euroband Patrick Lanaken: 177,48 euro
-Banden de Condé Genk: 159,80 euro
-Banden Max Sint-Truiden: 148 euro
-Schepers Wheel Service Zolder: 169 euro + 2,40 euro recyclagepremie
-Banden Dirk Zepperen: 145 euro
-Banden Groffy Dormaal: 150 euro
Toch heel wat verschil onderling hé.
Mvg
Comment
Comment