Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bij wie gaan jullie om banden/velgen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
    Toch heel wat verschil onderling hé.

Mvg
    Ik vind dat eerlijk gezegd nogal meevallen.

Voor mijn kar vroeger. In de garage, 363€ btw in voor een band. Bij Deboosere 215€ voor dezelfde.
    DAT is een verschil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
      Zal ook vooral van het merk afhangen hoeveel korting je krijgt!!
      De korting op zich heeft weinig te betekenen als men bvb.20% duurder is dan de goedkoopste die je kan vinden dan ben ik al tevreden met 40% korting bij deze!!!
      awel, als ik naar de verschillende websites kijk waar ge online banden kunt kopen dan zit hij daar nog net iets onder omdat het bij hem inclusief montage is en ventiel.
      Voorbeeldje: mijn continental contisport kost nieuw tussen de 470 en 480€ het stuk (kijk maar eens wat rond, dat is de officiële verkoopsprijs). Bij hem, gemonteerd 262€, zelfde voor de yoko's advan sport, enzovoort...
      Zit al aan mijn zoveelste setje dus weet heus wel wat ze nieuw kosten
      www.peugeotforum.be

Comment

Hey, ik heb gisteren es bij een bandencentrale geweest die nogal bekend is om zijn goedkope prijzen.
        Dus bij deze; de prijzen van de bandenboer:

Goodyear Eagle F1 gsd3 : 125€
        Dunlop Sportmaxx : 135€ (of ook 125, ben het vergeten)
        Bridgestone RE050A : 125€
        Yokohama ( met toch wel speciaal profiel, beetje rally- achtig) : 125€

De Goodyear asymmetric is niet verkrijgbaar in deze maat...

Montage en uitlijnen inbegrepen, is dit toch wel zeer goedkoop he.

Maar welke zou het beste zijn voor onder de Ford Focus (Duval) ? Hij mag niet te snel slijten ook, maar toch wel degelijke grip hebben... beetje de gulden middenweg

De bandenboer vind je in Sleidinge, onder de naam Roegiers, hij zal hier wel bij enkele mensen bekend zijn.

Mvg, Andy

Comment

Ik ging bij Stevens in Maldegem. Heb daar mn vorige velgen + banden gekocht, ook mn verlaging daar laten doen. Was er zeer content van.

Maar ik vind toch dat hij een mooi prijsje had mogen maken voor mn nieuwe velgen. Vandaar dat ik ze nu ergens anders haal. Namelijk in Nederland, Hoogedoornwheels, +-500€ verschil op dezelfde velgen met dezelfde banden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            awel, als ik naar de verschillende websites kijk waar ge online banden kunt kopen dan zit hij daar nog net iets onder omdat het bij hem inclusief montage is en ventiel.
            Voorbeeldje: mijn continental contisport kost nieuw tussen de 470 en 480€ het stuk (kijk maar eens wat rond, dat is de officiële verkoopsprijs). Bij hem, gemonteerd 262€, zelfde voor de yoko's advan sport, enzovoort...
            Zit al aan mijn zoveelste setje dus weet heus wel wat ze nieuw kosten
            Ik betaal de Michelin Pilot Sport PS2 in 255/35/19 iets minder dan wat jij betaalt voor de Conti's!
            Wat is de juiste maat van jouw 19"?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andy Daxy Bekijk Berichten
              Hey, ik heb gisteren es bij een bandencentrale geweest die nogal bekend is om zijn goedkope prijzen.
              Dus bij deze; de prijzen van de bandenboer:

Goodyear Eagle F1 gsd3 : 125€
              Dunlop Sportmaxx : 135€ (of ook 125, ben het vergeten)
              Bridgestone RE050A : 125€
              Yokohama ( met toch wel speciaal profiel, beetje rally- achtig) : 125€

De Goodyear asymmetric is niet verkrijgbaar in deze maat...

Montage en uitlijnen inbegrepen, is dit toch wel zeer goedkoop he.

Maar welke zou het beste zijn voor onder de Ford Focus (Duval) ? Hij mag niet te snel slijten ook, maar toch wel degelijke grip hebben... beetje de gulden middenweg

De bandenboer vind je in Sleidinge, onder de naam Roegiers, hij zal hier wel bij enkele mensen bekend zijn.

Mvg, Andy
              125 euro/band voor de Dunlop Sportmaxx bij Roegiers in de maat 205/40/17. Pirelli P Zero Nero was 100 euro/band.

Comment

Wij gaan de laatsten tijd altijd bij de Aalterse bandencentrale. Krijgen daar heel goeie prijzen die stukken goedkoper zijn dan hier in het Gentse (voor michelin pilot sports en pirelli pzero's althans )

Comment

Ik betaal de Michelin Pilot Sport PS2 in 255/35/19 iets minder dan wat jij betaalt voor de Conti's!
                  Wat is de juiste maat van jouw 19"?
                  ik zit in een vervelende buitenmaat: 225/40 R19

enkel de bmw m3 en ferrari modena hebben deze bandenmaat

ik zou ook kunnen opteren voor 235/35 maar bredere band nemen is voor mij gewoonweg geen optie
                  www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                    Maandag heb ik naar verschillende bandencentrales gebeld om prijs te vragen voor een Dunlop Sport Maxx in de maat 225/40 R18.

De vermelde prijzen zijn incl. BTW, montage en uitbalanceren.

-Banden Carmelo Genk: 145 euro
                    -Banden Theunissen Genk: 170 euro incl. oppompen met stikstof
                    -Euroband Patrick Lanaken: 177,48 euro
                    -Banden de Condé Genk: 159,80 euro
                    -Banden Max Sint-Truiden: 148 euro
                    -Schepers Wheel Service Zolder: 169 euro + 2,40 euro recyclagepremie
                    -Banden Dirk Zepperen: 145 euro
                    -Banden Groffy Dormaal: 150 euro

Toch heel wat verschil onderling hé.

Mvg
                    En dan nog kan je moeilijk vergelijken want er zijn er die stock indoen van reeds oudere banden (DOT 06 ofzo), en die zijn uiteraard ook wat minder waard dan nieuwe met DOT 4008. Voor je je nieuw gekochte banden op de velgen laat leggen altijd DOT checken, dus.

Comment

Stel dat je dus banden koopt en ze hebben die niet in stock.
                      Ze bestellen die bij hun leverancier en de dag nadien ga jij naar hun om ze laten op te leggen.
                      Wat als dan blijkt dat het DOT 0307 banden zijn?
                      Kan je ze dan weigeren? Want in principe worden banden tot 2 jaar oud als nieuw beschouwd. Natuurlijk is een DOT 0109 band beter.
                      Ik vraag me af wat ze gaan zeggen.

Mvg

Comment

Vroeger bij Banden Lambrecht. Nu bij Banden Crauwels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          bij donckers in merksem
                          Donckers is in Schoten en niet Merksem .

Ik ga ook naar Donckers of Maco in Sint Lenaerts .
                          Last edited by ; 12/02/2009, 09:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            En dan nog kan je moeilijk vergelijken want er zijn er die stock indoen van reeds oudere banden (DOT 06 ofzo), en die zijn uiteraard ook wat minder waard dan nieuwe met DOT 4008. Voor je je nieuw gekochte banden op de velgen laat leggen altijd DOT checken, dus.
                            Voor de laagste prijs heb ik Michelin Pilot Sport PS2 alles inbegrepen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Donckers is in Schoten en niet Merksem .

Ik ga ook naar Donckers of Maco in Sint Lenaerts .
                              gij allochtoon weet niet waar de reeele grenzen liggen
                              schoten is den horst, achter de carrefour, merksem is tot aan de renault, en braschaat begint vanaf dat restaurant waar die maybach nogal regelmatig staat

Comment

Villia Doria (Maybach restaurant) is ook Schoten .
                                Renault is ook Schoten
                                Donckers = Schoten
                                Carrefour = Schoten

Wel erg dat je dat allemaal niet weet

Renault Van Trier : Bredabaan 1285
                                2900 Schoten
                                03 645 59 72

Donckers : 2900 - Schoten
                                Bredabaan 1261
                                KMO Zone 2.3
                                + 32 3 645.57.95
                                + 32 3 641.83.55

Comment

ik weet niet veel maar wel dat jij gelijk hebt zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ik weet niet veel maar wel dat jij gelijk hebt zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                      Vroeger bij Banden Lambrecht. Nu bij Banden Crauwels.
                                      Tevreden van Crauwels? Ik zou daar wss nieuwe banden + nieuwe velgen halen als de mijne versleten zijn.

Comment

Voor de laagste prijs heb ik Michelin Pilot Sport PS2 alles inbegrepen!
                                        Jimmy, weet je geen goede bandencentrale in onze geburen? Die vlak bij mij, heb je daar ervaring mee? Ik namelijk niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Jimmy, weet je geen goede bandencentrale in onze geburen? Die vlak bij mij, heb je daar ervaring mee? Ik namelijk niet
                                          Alleen wat betreft uitlijnen van wagens,aan de prijs van mijn huidige leverancier kan hij niet aan!
                                          Moest het nu 5€ per band zijn kon hij leveren maar het is meer!
                                          Het is wel zo ne voorzichtigen!
                                          Of hij goed zit qua prijs met zijn velgen weet ik ook niet.
                                          Ik heb anders nog wel een paar adresjes.

Comment

Working...
                                          X